Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs pentru consilier juridic debutant şi un alt post de bucătar
Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs, în data de 25 iulie 2013, pentru ocuparea a două posturi vacante: consilier juridic debutant – Serviciul de management al calităţii serviciilor medicale, şi muncitor IV (bucătar) – Bloc Alimentare. Dosarul pentru înscrierea la concurs se poate depune la secretariatul comisie de concurs (Alba Iulia, Bd-ul Revoluţiei, nr.23, Serviciul resurse umane, – biroul personal), până la data de 26 iunie 2013, ora 15.00.
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Ordinului nr.286/2011, la sediul Consiliului Judeţean Alba ,Str. I.l.C. Bratianu nr. 1 şi va consta în proba scrisă şi proba practică/interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 25 iulie ora 10.00, iar proba practică va avea loc în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Condiţii de participare:
Pentru postul de consilier juridic debutant : studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice.
Pentru postul de muncitor IV (bucătar): minim 10 clase, curs de calificare.
Acte necesare pentru înscrierea la concurs:
a) formularul de înscriere (de la Serviciul Resurse umane)
b) copia actului de identitate
c) copia certificatului de naştere
d) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul)
e) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
f) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitate
g) cazierul judiciar (în original)
h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate
i) curriculum vitae
j) dosar plic
Actele prevăzute la punctele b) şi e ) se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisie de concurs, sau copii legalizate.
Cererea de înscriere la concurs se pune la dispoziţia candidaţilor prin secretariatul comisie de concurs din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă din Alba Iulia (serviciul resurse umane, biroul personal).
Informaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi dosarul de înscrire se obţin la numărul de telefon 0258/820825, interior 146 sau la servciul de resurse umane din cadrul unităţii.
FOTO: arhivă
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Scade salinitatea în apele de suprafață a râurilor din județul Alba: Autoritățile ridică restricțiile pentru utilizarea apei din râul Mureș
Scade salinitatea în apele de suprafață a râurilor din județul Alba: Autoritățile ridică restricțiile pentru utilizarea apei din râul Mureș A început să scadă salinitatea în apele de suprafață a râurilor din județul Alba, iar autoritățile ridică restricțiile pentru utilizarea apei din râul Mureș. Ca urmare a monitorizării continue efectuate de ABA Mureș și SGA […]
ACCIDENT rutier pe DN 75: O persoană rănită după coliziunea dintre două mașini, între Lunca Largă și Ocoliș. Trafic restricționat
ACCIDENT rutier pe DN 75: O persoană rănită după coliziunea dintre două mașini, între Lunca Largă și Ocoliș. Trafic restricționat Un accident rutier a avut loc duminică, în jurul orei 12.00, pe DN 75. O persoană a fost rănită după coliziunea dintre două mașini. Traficul rutier, pe DN 75, între localitățile Ocoliș și Lunca Largă, […]
Sibian de 39 de ani, prins la volan ”mort de beat” de polițiștii din Sebeș: Avea o alcoolemie de 0,97 mg/l
Sibian de 39 de ani, prins la volan ”mort de beat” de polițiștii din Sebeș: Avea o alcoolemie de 0,97 mg/l Un sibian de 39 de ani a fost prins la volan ”mort de beat” de polițiștii din Sebeș. Bărbatul avea o alcoolemie de 0,97 mg/l. Potrivit IPJ Alba, în noaptea de 5/6 iulie 2025, […]