Rămâi conectat

Politică Administrație

Spitalul din Alba Iulia: Rezultatele probei scrise la concursul pentru ocuparea funcțiilor de asistenți șefi la 9 secții

Dragoş Suciu

Publicat

în

Spitalul din Alba Iulia07Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia a publicat, miercuri, rezultatele probei scrise la concursul pentru ocuparea funcțiilor de asistenți medicali șefi la nouă secții.

Candidații care au obținut minim 70 de puncte au fost declarați ”admiși” pentru a putea susține interviul – care va avea loc în 22 septembrie, ora 9.00, la sediul spitalului, în sala de ședințe.

Rezultatele:

Hârbea Valentina Bianca – Cardiologie – 87 de puncte

Moșneag Ionela – Cardiologie – 94 de puncte

Lupean Adriana – Oncologie – 85 de puncte

Brad Virginia – Chirurgie – 79 de puncte

Luca Maria – Obstetrică ginecologie – 80 de puncte

Boncuț Adela Nicoleta – Pediatrie – absent

Alb Nicoleta Ionela – ORL – 84 de puncte

Timar Anton – Bloc operator – 83 de puncte

Tetcu Iustina – Laborator analize medicale – 82 de puncte

Ghirișan Ștefan – Laborator radiologie și imagistică medicală – 74 de puncte

Spitalul din Alba Iulia a organizat, în 16 septembrie, concurs pentru funcția de asistent șef la următoarele secții: Cardiologie, Oncologie medicală, Chirurgie generală, Obstetrică ginecologie, Pediatrie, ORL, Bloc operator, Laborator analize medicale, Laborator radiologie şi imagistică medicală. Concurență a existat doar pentru secția de cardiologie – ambii candidați fiind admiși.

Dosarul de înscriere, depus în august, a trebuit  să conţină în mod obligatoriu următoarele documente :

  1. formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituţiei publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; (copie certificat de naştere, de căsătorie, dacă este cazul)
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea