Românii cheltuiesc într-o vizită la mall, în medie, circa 330 de lei
Românii cheltuiesc într-o vizită la mall, în medie, circa 330 de lei
Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei. Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 de lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, de 293 de lei, potrivit unui studiu.
Studiul arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%. De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).
Precedentul studiu pe aceeași temă, publicat în luna mai a anului 2023, a arătat că timpul mediu pe care îl petreceau românii într-o vizită la mall era de 130 minute. În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute.
Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților. De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.
Citește și: Șefii Carolina Mall, vizită la centrul comercial din Alba Iulia: Au aterizat cu un elicopter în parcarea din cartierul Ampoi
„Într-o piață dinamică și în continuă schimbare, aceste studii sunt esențiale pentru a ghida brandurile spre clienții lor. Astfel de cercetări nu doar că ne oferă date concrete despre comportamentul consumatorilor, dar ne și ajută să înțelegem mai bine tendințele și preferințele acestora. Astfel, putem să adaptăm strategiile de vânzări și să oferim soluții de publicitate care răspund nevoilor actuale ale clienților noștri”, a declarat Georgian Drăghici, director de vânzări în cadrul Brand Management.
Studiul de piață a fost realizat la comanda Brand Management de către Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online în perioada 10 – 19 mai 2024 pe un eşantion reprezentantiv de peste 800 de respondenți. Marja de eroare este de +/-3.5% la un nivel de încredere de 95%.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
„Răpirea din serai” – Cât a ajuns să coste celebra carpetă care împodobea în trecut sute de mii de sufragerii din România. Prețurile ireale cerute pe site-urile de mică publicitate
„Răpirea din serai” – Cât a ajuns să coste celebra carpetă care împodobea în trecut sute de mii de sufragerii din România. Prețurile ireale cerute pe site-urile de mică publicitate Celebra carpetă „Răpirea din Serai”, care împodobea în anii comunismului sute de mii de sufragerii din România, a revenit în atenție, iar cei care mai […]