Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Actualitate

Românii cheltuiesc într-o vizită la mall, în medie, circa 330 de lei

Unirea Ziarul

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024

Românii cheltuiesc într-o vizită la mall, în medie, circa 330 de lei

USR - Alegeri Parlamentare 2024

Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei. Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 de lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, de 293 de lei, potrivit unui studiu.

Studiul arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%. De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

Precedentul studiu pe aceeași temă, publicat în luna mai a anului 2023, a arătat că timpul mediu pe care îl petreceau românii într-o vizită la mall era de 130 minute. În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute.

Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților. De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.

Citește și: Șefii Carolina Mall, vizită la centrul comercial din Alba Iulia: Au aterizat cu un elicopter în parcarea din cartierul Ampoi

„Într-o piață dinamică și în continuă schimbare, aceste studii sunt esențiale pentru a ghida brandurile spre clienții lor. Astfel de cercetări nu doar că ne oferă date concrete despre comportamentul consumatorilor, dar ne și ajută să înțelegem mai bine tendințele și preferințele acestora. Astfel, putem să adaptăm strategiile de vânzări și să oferim soluții de publicitate care răspund nevoilor actuale ale clienților noștri”, a declarat Georgian Drăghici, director de vânzări în cadrul Brand Management.

Studiul de piață a fost realizat la comanda Brand Management de către Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online în perioada 10 – 19 mai 2024 pe un eşantion reprezentantiv de peste 800 de respondenți. Marja de eroare este de +/-3.5% la un nivel de încredere de 95%.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

PENSIILE și indemnizațiile pentru însoțitor, încasate necuvenit NU SE MAI RECUPEREAZĂ: Legea a fost promulgată

Cezar Lancrajan

Published

on

PENSIILE și indemnizațiile pentru însoțitor, încasate necuvenit NU SE MAI RECUPEREAZĂ: Legea a fost promulgată Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat marţi, 19 noiembrie 2024, legea potrivit căreia nu se recuperează sumele încasate necuvenit cu titlu de pensie, indemnizaţie socială pentru pensionari şi indemnizaţie pentru însoţitor. Actul normativ vizează asigurarea unei forme de protecţie a pensionarilor, […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea