România, locul 45 într-un clasament al primelor 100 de ţări ca valoare a brandului de ţară
Brand Finance Nation Brands a întocmit un studiu în care clasează primele 100 de state ca brand de țară și ne dezvăluie cât valorează fiecare. Valoarea brandului ca țară a României a crescut cu 27%.
România se situează pe locul 45 într-un clasament al primelor 100 de ţări ca valoare a brandului de ţară, în creştere faţă de locul 49 pe care se situa în 2017. România valorează 222 miliarde de dolari, arată studiul publicat luni de compania americană de consultanţă Brand Finance.
România este devansată în acest clasament de ţări precum Iran, Columbia, Vietnam sau Bangladesh, dar se situează în faţa unor ţări precum Ungaria – locul 54, Slovacia – locul 55, Grecia – locul 59, sau Bulgaria – locul 70, potrivit Agerpres.
La nivel global, Brand Finance susţine că SUA beneficiază de cel mai valoros brand de ţară, 25.900 miliarde de dolari, în creştere cu 23% în ritm anual, urmat de brandul de ţară al Chinei (12.800 miliarde de dolari) şi cel al Germaniei (5.100 miliarde de dolari). Pe ultimele locuri se situează Libia, Honduras şi Insula Mauritius.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Opinii - Comentarii
Reformele lui Alexandru Ioan Cuza care au pus bazele statului unitar și modern român: Țară nouă, legi noi
Reformele lui Alexandru Ioan Cuza care au pus bazele statului unitar și modern român: Țară nouă, legi noi Unirea Principatelor Române sau Mica Unire din 1859 a fost marcată şi de reformele lui Alexandru Ioan Cuza, iar de atunci, în fiecare an, la 24 ianuarie, ne amintim cu emoție și mândrie de mărețul act prin […]