Rămâi conectat
Nicolae Ciucă - 2024

Politică Administrație

Modificări în grad profesional în Poliția Locală Alba Iulia și Serviciul Cadastru și Agricultură, de la 1 octombrie 2024

Cezar Lancrajan

Publicat

în

PSD - Alegeri Prezidențiale 2024

Modificări în grad profesional în Poliția Locală Alba Iulia și Serviciul Cadastru și Agricultură, de la 1 octombrie 2024

Gradul  profesional al unor funcționari publici din cadrul Direcției Generale a Poliției Locale și a Serviciului Comunitar pentru Cadastru și Agricultură va fi transformat în urma unui Proiect de Hotărâre inițiat de edilul municipiul Alba Iulia, Gabriel Codru Pleșa, „privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 octombrie 2024”. 

Modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia se încadrează în fondurile bugetare anuale alocate și nu aduce modificări ale încadrării în numărul maxim de posturi prevăzut pentru anul 2024. În cazul unei decizii favorabile a consilierilor locali, în cadrul ședinței „ordinare” din 26 septembrie 2024, Compartimentul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ și Direcția Cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire prevederile din hotărârea mai sus amintită.

Citește și: Grup de lucru nou în Primăria Alba Iulia. Listă nume: Cine va asigura condiții decente de viață și locuit persoanelor vulnerabile

„Proiectul de act administrativ inițiat vizează modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 octombrie 2024, întocmit pe baza propunerii formulate de către conducătorul structurii organizatorice.

Având în vedere structura Direcției Generale a Poliției Locale și a Serviciului Comunitar pentru Cadastru și Agricultură, aflate în Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, aprobate prin HCL nr. 11/2024, ca urmare a reorganizării, începând cu data de 1 martie 2024 și HCL nr. 283/2024 privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și a statului de funcții al Serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1 septembrie 2024, se consideră oportun actualizarea acesteia în baza referatelor formulate de către conducătorii direcțiilor/serviciilor, care propun următoarele modificări, prevăzute în anexele la prezenta hotărâre:

  • Funcția publică specifică de execuție vacantă de polițist local, studii M, clasa III, grad profesional principal din cadrul Compartimentului juridic, corespondență, bază de date din Direcția Generală Poliția Locală a municipiului Alba Iulia aflată în Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, se va transforma în polițist local, studii S, clasa I, grad profesional superior;
  • Funcția publică de execuție vacantă de consilier, studii S, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Comunitar pentru Cadastru și Agricultură aflat în Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, se va transforma în consilier, studii S, clasa I, grad profesional asistent.

Baza legală:

Art. 129 alin. (2) lit. „a”, alin. (3) lit. „c”, art. 370, art. 405, art. 407, art. 409 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Ordinul nr. 126/2024 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru anul 2024, emis de Instituția Prefectului județului Alba;

HCL nr. 40/2024 privind aprobarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2024. Având în vedere cele expuse, în temeiul art. 136 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, potrivit căruia proiectele de hotărâri pot fi iniţiate de primar, de consilierii locali sau de cetăţeni, iar elaborarea acestora se face de cei care le propun, cu sprijinul secretarului general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale şi al compartimentelor de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului, în condiţiile legii, iniţiez prezentul proiect de hotărâre.”, reiese dintr-un document public consultat de ZiarulUnirea.ro, semnat de primarul municipiului Alba Iulia, Gabriel Codru Pleșa.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate
Un comentariu

Un comentariu

  1. Avatar

    Sorina

    26 septembrie 2024 la 13:23

    @ziarul unirea.. promovare din consilier, grad profesional superior în consilier, grad profesional asistent?!? 😁

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Ajutoare de urgență și comunitare pentru persoane. Ce sume de bani pot fi acordate, situații și condiții

Cezar Lancrajan

Publicat

în

Ajutoare de urgență și comunitare pentru persoane. Ce sume de bani pot fi acordate, situații și condiții Persoanele singure și familiile din municipiul Alba Iulia vor putea primi ajutoare de urgență și ajutoare comunitare în baza unei anchete sociale, reiese dintr-un Proiect de Hotărâre inițiat de edilul municipiului Alba Iulia „privind stabilirea situațiilor deosebite în […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea