Progrese la construcţia de autostrăzi în ultima lună: Care sunt constructorii care au raportat cele mai mari progrese pe şantiere
Progrese la construcţia de autostrăzi în ultima lună: Tirrena Scavi, Astaldi şi Aktor sunt constructorii care au raportat cele mai mari progrese pe şantierele de autostrăzi, conform datelor actualizate pe luna februarie de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Tirrena Scavi a debutat în forţă pe şantierul Nodului Gilău (foto jos), care va lega autostrăzile din jurul Clujului. Constructorul italian a raportat un grad de execuţie de 14,30%, conform datelor de pe site-ul CNAIR.
Italienii de la Astaldi au înregistrat la rândul lor un progres de 3,4 puncte procentuale, până la un stadiu fizic al lucrărilor de 22,44% în februarie, pe lotul 2 din Autostrada Ogra – Câmpia Turzii.
Asocierea Aktor – Euroconstruct a raportat un avans de 2,85 puncte procentuale, până la 69,35%, pe ciotul de 3,3 kilometri de la intrarea în Capitală a Autostrăzii Bucureşti – Ploieşti.
Austriecii de la Strabag au înregistrat şi ei un progres de 2,39 puncte procentuale, până la 60,60% pe lotul 2 din Autrostrada Târgu Mureş – Ogra.
Şi austriecii de la Porr au raportat un avans de 2 puncte procentuale, până la 98% pe lotul 4 al Autostrăzii Sebeş – Turda.
Tot cu 2 puncte procentuale au avansat în ultima lună şi nemţii de la Geiger, pe lotul 1 a Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii, până la un grad de execuţie de 45%.
Progrese mai mici, de până la un punct procentual, au fost declarate pe lotul 2 Sebeş – Turda al asocierii Aktor – Euroconstruct, pe lotul 4 Lugoj – Deva al Spedition UMB şi pe lotul 2 Lugoj – Deva al italienilor de la Salini (foto jos).
Pe de altă parte, sunt patru şantiere unde nu a fost înregistrat niciun progres: lotul 3 Lugoj – Deva al spaniolilor de la Comsa, lotul 3 Ogra – Câmpia Turzii al Straco, lotul 1 Sebeş – Turda al italienilor de la Pizzarotti şi lotul 3 Sebeş – Turda al italienilor de la Tirrrena Scavi.
Pe unele dintre acestea, se execută totuşi lucrări, chiar dacă pe site-ul CNAIR nu au fost raportate încă progresele. Spre exemplu, pe lotul itaienilor de la Impresa Pizzarotti, de pe Sebeş – Turda, a fost pusă prima grindă cu lansatorul de grinzi la podul peste râul Mureş.
Sursa: economica.net
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Valuri de CONCEDIERI în marile companii globale: Măsuri luate pe fondul scăderii încrederii şi al presiunii investiţiilor în AI
Valuri de CONCEDIERI în marile companii globale Tot mai multe corporaţii internaţionale reduc masiv personalul, în contextul încetinirii economice şi al tranziţiei accelerate către automatizare bazată pe inteligenţă artificială, transmite agenția de preesăReuters, citată de News.ro. Giganți precum Amazon, Nestlé şi UPS au anunţat mii de disponibilizări, în timp ce consumul scade, iar investitorii cer […]
Serviciile medicale din caravanele mobile vor fi decontate de CNAS: La decontare se vor aplica tarifele care se utilizează în ambulatoriul de specialitate
Serviciile medicale din caravanele mobile vor fi decontate de CNAS Serviciile medicale oferite prin intermediul caravanelor, organizate alături de spitale, vor fi decontate, a anunţat ministrul Sănătăţii, Alexandru Rogobete. Măsura este luată în condiţiile în care România nu are o strategie naţională de screening, iar acţiunile ONG-urilor descoperă multe dintre afecţiunile grave în comunităţile vulnerabile, […]
Ministrul Educaţiei, despre organizarea examenului de titularizare din 2026: ,,Trebuie să avem şi vom avea”
Daniel David, despre organizarea examenului de titularizare de anul viitor: ,,Trebuie să avem şi vom avea” Daniel David, Ministrul Educaţiei, a vorbit despre organizarea examenului de titularizare de anul viitor, menționând că ,,trebuie” avut acest examen. ,,O întrebare se leagă de titularizare şi dacă vom avea titularizare în condiţiile crizei fiscal-bugetare, anul viitor. Iar răspunsul […]