PROGRAMUL PEAD 2013: Persoanele defavorizate din Alba Iulia îşi pot ridica ajutoarele alimentare de la UE, până în 6 decembrie
Persoanele defavorizate din municipiul Alba Iulia – familiile şi persoanele singure beneficiare de venit minim garantat, şomerii, pensionarii, persoanele cu handicap grav şi accentuat îşi pot ridica, până în data de 6 decembrie, ajutoarele alimentare oferite prin planul European PEAD 2013. Beneficiarii vor trebui să se prezinte personal la Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice din Alba Iulia, strada Libertăţii nr. 21. Din 9 decembrie 2013, produsele alimentare neridicate de cãtre beneficiari, vor fi redistribuite pe liste suplimentare, persoanelor aflate în cautarea unui loc de muncã în limita stocului disponibil.
Reprezentanţii Primăriei Municipiului Alba Iulia anunţă că programul distribuţiei de ajutoare alimentare pe anul 2013, în baza Hotãrârii de Guvern numãrul 600/13 mai 2009 privind stabilirea beneficiarilor de ajutoare alimentare care provin din stocurile de intervenţie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din România şi atribuţiile instituţiilor implicate în planul European PEAD 2013, se face până în data de 6 decembrie.
Persoanele beneficiare sunt:
1.Familiile şi persoanele singure care au stabilit, prin dispoziţie scrisã a primarului, dreptul la un venit minim garantat acordat în baza Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificãrile şi
completările ulterioare.
2. Şomerii care beneficiazã de indemnizaţia de şomaj acordată cf. Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncă, cu modificările şi completãrile ulterioare.
3.Pensionarii sistemului public de pensii ale căror drepturi, obţinute din pensie sau, după caz , din pensii cumulate, se aflã sub la 400 lei/lună.
4. Persoanele cu handicap grav şi accentuat , adulţi şi copii, neinstituţionalizat
Persoanele domiciliate în municipiul Alba Iulia, care se regăsesc în una din categoriile mai sus menţionate, pe listele iniţiale primite, se vor prezenta personal la Centrul de Zi pentru persoane Vârstnice, până la data de 6 decembrie, după cum urmează:
1. Pensionari: cu actul de identitate şi cupon de pensie
2. Şomeri: cu actul de identitate şi carnetul de şomaj
3. Persoane cu handicap grav sau accentuat adulţi şi copii: cu actul de identitate şi certificatul de încadrare în grad de handicap
4. VMG : cu actul de identitate
Începând cu data de 9 decembrie 2013, produsele alimentare neridicate de către beneficiari vor fi redistribuite, pe liste suplimentare, persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, în limita stocului disponibil.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Vârstnic de 66 de ani, din Alba Iulia, prins băut la volan pe o stradă din municipiu: Avea o alcoolemie de 0,67 mg/l
Vârstnic de 66 de ani, din Alba Iulia, prins băut la volan pe o stradă din municipiu: Avea o alcoolemie de 0,67 mg/l Un vârstnic de 66 de ani, din Alba Iulia, a fost prins băut la volan pe o stradă din municipiu. Bărbatul avea o alcoolemie de 0,67 mg/l. Potrivit IPJ Alba, în după-amiaza […]
16 septembrie 2025 | Manifestări culturare la Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba în memoria poetului Ioan Alexandru la 25 de ani de la moartea sa
16 septembrie 2025 | Manifestări culturare la Biblioteca Județeană „Lucian Blaga” Alba în memoria poetului Ioan Alexandru la 25 de ani de la moartea sa Marți 16, septembrie 2025, se împlinesc 25 de ani de la moartea poetului, eseistului și publicistului Ioan Alexandru, una dintre cele mai marcante voci ale literaturii române contemporane, un fervent […]
Accident rutier într-o comună din Alba. Un tânăr motociclist a fost transportat de urgență la spital
Accident rutier într-o comună din Alba. Un tânăr motociclist a băgat în spital un bărbat Un accident rutier a avut loc pe raza localității Blandiana, în cursul zilei de 14 septembrie, pe DJ 107A. Mai exact, un tânăr de 22 de ani, care se afla la volanul unei motociclete a acroșat o mașină condusă de […]