Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024: Calendarul înscrierilor și documente necesare
Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024: Calendarul înscrierilor și documente necesare
Începând cu data de 27 septembrie 2024, românii se pot înscrie la programul Casa Verde Fotovoltaice pentru a beneficia de finanțare pentru instalare de panouri solare, potrivit anunțului din 20 septembrie 2024 a Ministrului Mediului, Mircea Fechet.
Citește și: FOTO | Casa parohială și capela din Coșlariu, dotate cu panouri fotovoltaice: Finanțare prin programul ”Casa verde” pentru lăcașurile de cult
Pentru acest an, Ministerul Mediului a alocat un buget de 2 miliarde de lei, iar suma maximă pe care fiecare proiect aprobat o poate primi a fost majorată la 30.000 lei. Această măsură are ca scop stimularea utilizării energiei regenerabile și reducerea emisiilor de carbon.
„Astăzi am finalizat pregătirile pentru noua sesiune a programului „Casa Verde Fotovoltaice”. În acest an, alocăm o sumă record de două miliarde de lei și majorăm finanțarea de la 20.000 lei la 30.000 lei pentru fiecare proiect aprobat”, a scris Mircea Fechet pe Facebook.
Citeşte întreaga ştire: Casa Verde Fotovoltaice 2024. Când se pot înscrie românii care vor să-și monteze panouri solare cu bani de la stat. „Alocăm o sumă record”, spune ministrul Mediului.
Calendarul înscrierilor pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024
-27 septembrie: Regiunea Nord-Vest;
-30 septembrie: Regiunea Centru;
-1 octombrie: Regiunea Nord-Est;
-2 octombrie: Regiunea Sud-Est;
-3 octombrie: Regiunea Sud;
-4 octombrie: Regiunea București-Ilfov;
-7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia;
-8 octombrie: Regiunea Vest;
-9 octombrie: Unități de cult.
Actele necesare pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024
Pentru persoanele fizice, actele necesare pentru depunerea dosarului sunt:
-Actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către -bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plata catre bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de catre organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice.
-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala işi are domiciliul.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Întârzieri URIAȘE ale trenurilor după căderea unui copac pe o linie din județul Alba: Unde s-a produs incidentul
Întârzieri uriașe ale trenurilor după căderea unui copac pe o linie din județul Alba: Unde s-a produs incidentul Circulația feroviară a fost întreruptă temporar, vineri, 27 iunie 2025, pe ruta Războieni-Unirea (parte a secției Războieni -Teiuș), din cauza căderii unui copac în gabaritul liniei de cale ferată. Citește și: După 80 de ani, intră în […]
Taxe și impozite 2025: CRESC impozitele pe terenuri și locuințe în România. De când se va aplica măsura
Taxe și impozite 2025: Cresc impozitele pe terenuri și locuințe în România. De când se va aplica măsura Premierul Ilie Bolojan a declarat că în această perioadă se vor anunța taxe și impozite, care vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2026. Ilie Bolojan a precizat că se va introduce un nou sistem de impozitare […]
Facturi la energie 2025: Peste 2 milioane de români vor primi lunar vouchere electronice în valoare de 50 de lei
Facturi la energie 2025: Peste 2 milioane de români vor primi lunar vouchere electronice în valoare de 50 de lei De la 1 iulie 2025, facturile la curent vor crește semnificativ. Pentru a sprijini românii cu venituri mici, Guvernul Bolojan va oferi lunar vouchere pentru energie. Guvernul Bolojan a adoptat, vineri, 27 iunie 2025, o […]