Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024: Calendarul înscrierilor și documente necesare
Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024: Calendarul înscrierilor și documente necesare
Începând cu data de 27 septembrie 2024, românii se pot înscrie la programul Casa Verde Fotovoltaice pentru a beneficia de finanțare pentru instalare de panouri solare, potrivit anunțului din 20 septembrie 2024 a Ministrului Mediului, Mircea Fechet.
Citește și: FOTO | Casa parohială și capela din Coșlariu, dotate cu panouri fotovoltaice: Finanțare prin programul ”Casa verde” pentru lăcașurile de cult
Pentru acest an, Ministerul Mediului a alocat un buget de 2 miliarde de lei, iar suma maximă pe care fiecare proiect aprobat o poate primi a fost majorată la 30.000 lei. Această măsură are ca scop stimularea utilizării energiei regenerabile și reducerea emisiilor de carbon.
„Astăzi am finalizat pregătirile pentru noua sesiune a programului „Casa Verde Fotovoltaice”. În acest an, alocăm o sumă record de două miliarde de lei și majorăm finanțarea de la 20.000 lei la 30.000 lei pentru fiecare proiect aprobat”, a scris Mircea Fechet pe Facebook.
Citeşte întreaga ştire: Casa Verde Fotovoltaice 2024. Când se pot înscrie românii care vor să-și monteze panouri solare cu bani de la stat. „Alocăm o sumă record”, spune ministrul Mediului.
Calendarul înscrierilor pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024
-27 septembrie: Regiunea Nord-Vest;
-30 septembrie: Regiunea Centru;
-1 octombrie: Regiunea Nord-Est;
-2 octombrie: Regiunea Sud-Est;
-3 octombrie: Regiunea Sud;
-4 octombrie: Regiunea București-Ilfov;
-7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia;
-8 octombrie: Regiunea Vest;
-9 octombrie: Unități de cult.
Actele necesare pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024
Pentru persoanele fizice, actele necesare pentru depunerea dosarului sunt:
-Actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către -bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plata catre bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de catre organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice.
-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala işi are domiciliul.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Cum va fi vremea la sfârșitul lunii mai și începutul lui iunie 2025: PROGNOZA METEO de la ANM pentru următoarele 4 săptămâni
Cum va fi vremea la sfârșitul lunii mai și începutul lui iunie 2025: PROGNOZA METEO de la ANM pentru următoarele 4 săptămâni Meteorologii ANM au emis prognoza meteo actualizată pentru următoarele patru săptămâni, în intervalul 13 mai – 9 iunie 2025. Potrivit meteorologilor, în următoarele zile, vremea se va menține mai rece decât normalul pentru […]
Nicușor Dan: „Dacă voi ajunge președinte un obiectiv va fi schimbarea șefilor DNA și ai Parchetelor”
Nicușor Dan: „Dacă voi ajunge președinte un obiectiv va fi schimbarea șefilor DNA și ai Parchetelor” Candidatul independent Nicușor Dan a declarat, marți, 13 mai 2025, în „Dezbaterea prezidențială” de la televiziunea Antena 3 CNN că, în cazul în care va ajunge președinte un obiectiv va fi schimbarea șefilor DNA și ai Parchetelor pentru că […]
Ilie Bolojan: „Fără măsuri urgente, România riscă falimentul economic” Președintele interimar Ilie Bolojan avertizează că România se află în fața unor decizii economice și administrative fundamentale. „Nu mai e timp de vorbe. E nevoie de fapte, de un stat mai eficient și mai responsabil”, a declarat Ilie Bolojan la televiziunea Antena 1. În ceea ce […]