Profesorii ar putea primi din nou un sprijin financiar în valoare de 100 de euro
Un deputat a anunțat că va depune un proiect legislativ la Parlament care vizează acordarea unui sprijin financiar în valoare de 100 de euro pentru profesori.
Deputatul PMP Liviu Harbuz a declarat ca va depune in Parlament un proiect legislativ care vizeaza reactivarea prevederilor legii prin care se acorda sprijin financiar profesorilor din invatamantul preuniversitar.
Liviu Harbuz a precizat ca, in prezent, Legea 315/2007, potrivit careia cadrele didactice beneficiau de un sprijin de 100 euro pentru achizitionarea de carti sau programe educationale pe suport electronic, a fost abrogata.
„Legea a fost abrogata pentru ca a intrat in incidenta masurilor privind combaterea crizei. S-a dovedit, la vremea respectiva, ca este o lege foarte utila. Sprijinul pentru cadrele didactice este pentru ceea ce au nevoie ca logistica. Este foarte important si voi depune saptamana viitoare acest proiect de lege”, a declarat Liviu Harbuz.
Parlamentarul a adaugat ca va mai depune un proiect de lege potrivit caruia localitatile pe raza carora se exploateaza resurse minerale sa primeasca o cota parte din redeventa pe care statul o incaseaza de la cei care exploateaza.
Sursa portalinvatamant.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Peste 60 de stații de reîncărcare pentru vehicule electrice, montate în municipiul Blaj. Licitația pentru achiziția lucrărilor, lansată pe SEAP
Peste 60 de stații de reîncărcare pentru vehicule electrice, montate în municipiul Blaj. Licitația pentru achiziția lucrărilor, lansată pe SEAP Primăria municipiului Blaj a lansat licitația pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice care prevede achiziția lucrărilor pentru montarea a 66 de stații electrice de putere normală în mai multe locații din municipiu. Contractul include și […]