Rămâi conectat

Politică Administrație

Primăria Sebeș face angajări! Patru posturi de inspectori și consilieri la Serviciul Public de Asistență Socială

Bogdan Presecan

Publicat

în

Serviciul Public de Asistență Socială Sebeș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

– inspector, clasa I, grad profesional debutant;

– inspector, clasa I, grad profesional asistent;

-consilier, clasa I, grad profesional debutant;

-consilier, clasa I, grad profesional asistent.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

Inspector, clasa I, grad profesional debutant:

-studii superioare de lungă durată – profil administrație publică, asistență socială, juridic.

Inspector, clasa I, grad profesional asistent:

-studii superioare de lungă durată – profil economic;

-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Consilier, clasa I, grad profesional debutant:

-studii superioare de lungă durată – profil asistență socială.

Consilier, clasa I, grad profesional asistent:

-studii superioare de lungă durată – profil asistență socială;

-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

 

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-20 martie 2014, ora 12:00: termenul limită de depunere a dosarelor;

-01 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă;

– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Asistență Socială Sebeș, Județul Alba, din str. Aleea Lac, nr. 12, telefon 0258/731.007 și 0258/730.611.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea