Rămâi conectat

Curier Județean

Primăria Ciugudului a luat o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19 și și-a mutat activitatea în on-line. Pe site poate fi găsită și o secțiune specială de informare

Ioana Oprean

Publicat

în

Primăria Ciugudului a luat o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19 și și-a mutat activitatea în on-line. Pe site poate fi găsită și o secțiune specială de informare

Primăria Comunei Ciugud a luat o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea virusului COVID -19, astfel încât a mutat întreaga activitate în mediul on-line, recomandând cetățenilor să interacționeze cu funcționarii publici doar prin serviciile publice digitalizate sau printr-o platformă dedicată (Platforma Cetățeanului).

Instituția a implementat în ultimii ani numeroase soluții smart pentru digitalizarea serviciilor publice și pentru a oferi cetățenilor, on line, posibilitatea să obțină acte, să își plătească taxele și impozitele, să depună petiții și sesizări sau să solicite informații utile.

De asemenea pe site-ul oficial www.primariaciugud.ro, Primăria Comunei Ciugud a deschis o secțiune specială de informare denumită „#Ciugud_RESPONSABIL – informații oficiale COVID – 19”.

„Ciugudul este de ani buni un promotor activ al conceptului Smart Village, prin care încercăm să spunem că digitalizarea serviciilor publice este o necesitate. Situația actuală ne arată că, din păcate, avem dreptate și administrația publică din România trebuie să implementeze rapid aceste soluții digitale pentru a putea rămâne oricând în contact cu cetățenii. Indiferent de situație, respectul față de cetățean înseamnă să NU îl mai punem pe drumuri inutile și să NU îl mai obligăm să stea la cozi la clasicele ghișee, ci să îi oferim servicii publice smart. Noi am înțeles asta și „la un click distanță” cetățeanul găsește tot ceea ce are nevoie în relația cu administrația locală din Ciugud, astfel încât să economisească timp prețios”, a spus Gheorghe Damian, primarul Comunei Ciugud.

Primăria Comunei Ciugud recomandă cetățenilor să evite deplasare la sediul instituției și să apeleze la serviciile publice digitalizate de pe site-ul instituției – www.primariaciugud.ro.

Cum poți rămâne în contact cu Primăria Ciugud ?

1. Rămâneți în contact cu noi ON LINE și folosiți serviciile publice digitale!
Folosești site-ul www.primariaciugud.ro pentru informații utile (găsești informații utile pe fiecare compartiment accesând https://www.primariaciugud.ro/compartimente)
Pe pagina de Facebook – https://www.facebook.com/primariaciugud/
(Vă răspundem în câteva minute !!!)
Folosești PLATFORMA CETĂȚEANULUI pentru depunerea unor cereri sau eliberarea unor acte!
PLATFORMA CETĂȚEANULUI din Global Pay poate fi accesată direct de pe site-ul www.primariaciugud.ro butonul „Primăria on line” sau la linkul:
https://platformacetateni.ciugud.globalpay.ro/public/cetatean-login/index

2. Dacă doriți să faceți plăți vă rugăm să folosiți soluțiile ON LINE sau stațiile de plată (vă reamintim că termenul de plată a fost extins)
„Plătește on line” – buton pe site care te direcționează la platforma Global Pay
https://www.globalpay.ro/public/ciugud/login/index/redirctrl/debite/rediract/debite/lang/ro
Prin aplicația dedicată MobilePay Ciugud pe care o poți descărca din Google Play sau App Store
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.indecosoft.mobilepayciugud&gl=RO
https://apps.apple.com/ro/app/plata-impozite-mobilepay/id1014474114?l=ro
Prin platforma națională ghiseul.ro:
https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/credentiale
Prin stațiile de plată „Self Pay” amplasate în fiecare sat al comunei Ciugud
Vezi tutorialul despre cum se face plata:
https://www.youtube.com/watch?v=ygNFtVB5EC0

3. Ne puteți sesiza ON LINE simplu și ușor
Pentru orice întrebare/ problemă/ sesizare ne puteți scrie folosind butonul „Adresează o întrebare” de pe site (e simplu și vă răspundem rapid):
https://www.primariaciugud.ro/adreseaza-o-intrebare

4. Pentru probleme de URBANISM

 Puteți solicita emiterea on-line a certificatelor de urbanist la adresa [email protected]
Rămâneți în legătură cu noi doar TELEFONIC! 0766/183714 – Ioan Groza

5. Rămâneți în contact cu noi TELEFONIC!

Ne puteți contacta la 0258 841 205 (8:00 – 16:00) sau pentru urgențe la numărul de telefon mobil: 0786/ 571 042 – Sorin Poparadu

6. Nu uitați să avem grijă de persoanele vârstnice și vulnerabile!

Vă rugăm să ne sesizați/ contactați cu privire la orice situație în care persoanele vârstnice sau vulnerabile au nevoie de noi! (0786/ 571 042 – Sorin Poparadu)

Nu trebuie să intrăm în panică, dar e absolut necesar să ne comportăm PREVENTIV și RESPONSABIL, astfel încât să ne protejăm, să îi protejăm pe cei dragi și să ne ocrotim comunitatea. Știm că sunteți minunați și ne-ați fost mereu alături în toate proiectele importante. Vă cerem să fiți și în această perioadă SMART și RESPONSABILI pentru a putea avea grijă de Ciugud!


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Cum a avut loc accidentul de pe DN 74, de la Șard: O minoră de 12 ani, din Ighiu, acroșată de o mașină în timp ce traversa șoseaua prin loc nepermis

Ioana Oprean

Publicat

în

Cum a avut loc accidentul de pe DN 74, de la Șard: O minoră de 12 ani, din Ighiu, acroșată de o mașină Vineri, 8 august 2025, polițiștii rutieri din municipiul Alba Iulia au fost sesizați, prin SNUAU 112, cu privire la faptul că, pe DN 74, pe raza localității Șard, a avut loc un […]

Citește mai mult

Curier Județean

FOTO | Cum s-a produs accidentul rutier de la Vințu de Jos: Trei persoane rănite în urma impactului dintre 2 autoturisme

Ioana Oprean

Publicat

în

Cum s-a produs accidentul rutier de la Vințu de Jos: Trei persoane rănite Vineri, 8 august 2025, polițiștii rutieri din cadrul Poliției Municipiului Alba Iulia au fost sesizați, prin SNUAU 112, cu privire la faptul că, pe DJ 107 C, pe raza localității Vințu de Jos, a avut loc un eveniment rutier. Citește și: UPDATE […]

Citește mai mult

Curier Județean

VIDEO | La Blaj continuă în ritm alert lucrările la Centrul de Zi de Asistență și Recuperare, cu echipă mobilă de îngrijire la domiciliu, pentru persoane vârstnice: „Crește ca Făt-Frumos din poveste!”

Lucian Daramus

Publicat

în

La Blaj continuă lucrările la Centrul de Zi de Asistență și Recuperare, cu echipă mobilă de îngrijire la domiciliu, pentru persoane vârstnice La Blaj continuă în ritm alert lucrările la Centrul de Zi de Asistență și Recuperare, cu echipă mobilă de îngrijire la domiciliu, pentru persoane vârstnice. „Crește ca Făt-Frumos din poveste!”, a decretat, vineri, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea