Rămâi conectat

Politică Administrație

Primăria Blaj: Proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017, în consultare publică până în 9 decembrie

Ziarul Unirea

Publicat

în

Primăria municipiului Blaj a publicat pe site-ul instituției, spre dezbatere publică, proiectul privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017. Astfel, cetățenii care doresc pot trimite, până în data de 9 decembrie,  propuneri, opinii şi sugestii referitoare la proiect.

”În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparenţa decizională în administratia publica, republicată, se aduce la cunoştinţa publică, următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2017”, transmite Primăria Blaj.

Proiectul de hotărâre cu documentaţia de bază pot fi consultate:

– pe site-ul Primăriei Municipiului Blaj, la adresa www.primariablaj.ro;

– la sediul Primăriei Municipiului Blaj, str.Piaţa 1848 nr.16, judetul Alba – afişier.

Potrivit art.7 alin(2) din legea 52/2003 “Anunţul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştinţa publicului cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de catre autoritatile publice. “

În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, începând cu data de 10.11.2016 şi până la data de 09.12.2016 va avea loc etapa de consultare a populaţiei, când se pot trimite in scris observaţii, propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Observaţiile, propunerile, sugestiile şi opiniile privind proiectul de hotărâre, se vor transmite la adresa Primăriei Municipiului Blaj, str. Piaţa 1848, nr.16, judeţul Alba – Registratură sau prin email la adresa [email protected].

Persoanele sau organizaţiile interesate, care transmit în scris observaţii, propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre asupra cărora fac referire, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Opiniile tuturor persoanelor fizice sau juridice interesate de acest proiect vor fi prelucrate pentru a definitiva o formă finală a proiectului ce va fi înaintat Consiliului Local Blaj.

Persoana responsabilă cu primirea propunerilor, sugestiilor şi opiniilor formulate şi transmise în scris, cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice: Ghinescu Cristina – Director economic – Direcţia buget, finanţe, contabilitate municipiul Blaj.

Primar,

Rotar Gheorghe Valentin

10.11.2016″, este anunțul primăriei Blaj de pe site-ul instituției.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea