Primăria Blaj: Proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017, în consultare publică până în 9 decembrie
Primăria municipiului Blaj a publicat pe site-ul instituției, spre dezbatere publică, proiectul privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017. Astfel, cetățenii care doresc pot trimite, până în data de 9 decembrie, propuneri, opinii şi sugestii referitoare la proiect.
”În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparenţa decizională în administratia publica, republicată, se aduce la cunoştinţa publică, următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2017”, transmite Primăria Blaj.
Proiectul de hotărâre cu documentaţia de bază pot fi consultate:
– pe site-ul Primăriei Municipiului Blaj, la adresa www.primariablaj.ro;
– la sediul Primăriei Municipiului Blaj, str.Piaţa 1848 nr.16, judetul Alba – afişier.
Potrivit art.7 alin(2) din legea 52/2003 “Anunţul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştinţa publicului cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de catre autoritatile publice. “
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, începând cu data de 10.11.2016 şi până la data de 09.12.2016 va avea loc etapa de consultare a populaţiei, când se pot trimite in scris observaţii, propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Observaţiile, propunerile, sugestiile şi opiniile privind proiectul de hotărâre, se vor transmite la adresa Primăriei Municipiului Blaj, str. Piaţa 1848, nr.16, judeţul Alba – Registratură sau prin email la adresa [email protected].
Persoanele sau organizaţiile interesate, care transmit în scris observaţii, propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre asupra cărora fac referire, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.
Opiniile tuturor persoanelor fizice sau juridice interesate de acest proiect vor fi prelucrate pentru a definitiva o formă finală a proiectului ce va fi înaintat Consiliului Local Blaj.
Persoana responsabilă cu primirea propunerilor, sugestiilor şi opiniilor formulate şi transmise în scris, cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice: Ghinescu Cristina – Director economic – Direcţia buget, finanţe, contabilitate municipiul Blaj.
Primar,
Rotar Gheorghe Valentin
10.11.2016″, este anunțul primăriei Blaj de pe site-ul instituției.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | La Teiuș, continuă lucrările pe mai multe străzi: Se montează scurgerea pluvială și se ridică la cota finală căminele de canalizare
La Teiuș, continuă lucrările pe mai multe străzi: Se montează scurgerea pluvială și se ridică la cota finală căminele de canalizare Administrația locală de la Teiuș continuă lucrările de infrastructură din oraș. Săptămâna aceasta se intervine pe străzile Mihail Kogălniceanu și Aleea Sportivă, dar și în zona Roșiori. Citește și: Un cetățean din Teiuș sancționat […]