Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea unui post vacant de șef birou în cadrul Biroului Administrația Pieței. Dosarele se depun până în 10 august
Primăria Municipiului Aiud, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant, funcţie contractuală de conducere de șef birou din cadrul Biroului Administrația Pieței din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
Condiții de desfășurare ale concursului:
Proba scrisă: 23.08.2017, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.
Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până în data de 10.08.2017, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, camera 22, telefon 0258 861 310 interior 13. (A.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
SONDAJ: Cu cine ai vota la alegerile prezidențiale din mai 2025 Alegerile prezidențiale 2025 din România, programate pentru luna mai, au intrat în linia dreaptă. Lista finală cuprinde 11 nume care vor concura pentru funcția de președinte al țării în următorii 5 ani. Printre candidați se numără actuali și foști lideri de partid, foști membri […]