PRIMĂRIA AIUD: Anunț privind o nouă procedură de atribuire a autorizaţiilor taxi în municipiul Aiud, începând cu data de 6 februarie 2019
În vederea respectării prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare, Primăria municipiului Aiud face următorul anunţ:
a) conform HCL nr.161/26.08.2015, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza municipiului Aiud este de 91, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine 081;
b) data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această procedură este 06.04.2019;
c) solicitantul autorizaţiei taxi este: “SC HOME BASE S.R.L. AIUD”;
d) pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare, în conformitate cu art. 11 din Legea nr. 38/2003, solicitantul trebuie să depună următoarele documente, în copie:
– autorizaţia de transport emisă de primărie;
– certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;
– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală, emis de Regia Autonomă Registrul Auto Român (R.A.R.);
– buletin metrologic;
– dovada fiscalizării aparatului de taxat;
– asigurarea persoanelor şi bagajelor;
– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv;
– declaraţie pe propria răspundere privind modul în care este asigurată dispecerizarea şi la ce dispecerat taxi este arondat transportatorul autorizat.
e) data anunţării rezultatului atribuirii: 29.04.2019;
f) data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi: 30.04.2019;
g) acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.
Criteriile de departajare vor fi:
a) vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei;
b) clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro;
c) volumul portbagajului util şi echiparea cu instalaţie pentru aer condiţionat;
d) vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă;
e) gradul de protecţie a pasagerului/pasagerilor, respectiv existenţa airbagurilor pentru pasagerul din fată/pasagerii din spate;
f) efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri;
g) posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare;
h) dotări suplimentare ale autovehiculului, astfel cum sunt:
– dispozitiv GPS de monitorizare;
– dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client;
– perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi;
– dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Corneliu Mureșan, președintele PSD Alba, a votat la Rotterdam, în turul II al alegerilor prezidențiale 2025: ”Diaspora NU este o Românie de rezervă la care să apelezi doar pentru susținere și voturi”
Corneliu Mureșan, președintele PSD Alba, a votat la Rotterdam, în turul II al alegerilor prezidențiale 2025: ”Diaspora NU este o Românie de rezervă la care să apelezi doar pentru susținere și voturi” Corneliu Mureșan, președintele PSD Alba, a votat la Rotterdam, în turul II al alegerilor prezidențiale 2025. Acesta se află în străinătate, alături de […]
FOTO | Roboțel pentru eliberarea bonurilor de ordine, la ghișeele SPCLEP Alba Iulia: Cum va funcționa noul sistem electronic de programare
Roboțel pentru eliberarea bonurilor de ordine, la ghișeele SPCLEP Alba Iulia: Cum va funcționa noul sistem electronic de programare De vineri, 16 mai 2025, Primăria Alba Iulia va pune în funcțiune, la sediul din Calea Moților nr. 5A, un sistem electronic destinat cetățenilor care solicită servicii de stare civilă, în cadrul Serviciului Public Comunitar Local […]
FOTO | Lucrări de racordare a gospodăriilor la sistemul public de alimentare cu apă și de canalizare, la Cărpiniș. Investiție de peste 22 milioane de lei
Lucrări de racordare a gospodăriilor la sistemul public de alimentare cu apă și de canalizare, la Cărpiniș. Investiție de peste 22 milioane de lei În localitatea Cărpiniș, au început lucrările de racordare a gospodăriilor la sistemul public de alimentare cu apă și de canalizare, în cadrul proiectului ,,Modernizare și extindere sisteme de alimentare cu apă […]