Povestea bidonului minune care a adus o creștere a vânzărilor cu 14 la sută pentru compania Albalact
Lansarea bidonului de plastic cu mâner de 1,8 litri a adus pentru compania Albalact, în perioada ianuarie – septembrie 2014, o creștere de 5% în volum și 14% în valoare, pe segmentul laptelui proaspăt pasteurizat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, scrie businessmagazin.ro.
Albalact a decis să adopte noile ambalaje după o analiză a obiceiurilor de consum şi a dorinţelor consumatorilor. Designul întregii game a fost dezvoltat împreună cu producătorul austriac de ambalaje Greiner, ţinând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, de funcţionalitate, de aspectul curgerii şi de ergonomia mânerului. Dezvoltarea proiectului a durat un an, iar investiţia iniţială s-a ridicat la 500.000 de euro.
Gama de ambalaje dispune de gramaje diferite de cele existente până în prezent pe piaţă, la care se adaugă funcţionalitatea. Sunt uşor de manevrat, au o curgere fină şi se aşază bine în uşa frigiderului. Sunt destinate consumatorilor care preferă fie volume mari, fie mobilitate.
Compania are o tradiţie de peste 40 de ani în industria românească şi este în prezent cea mai mare companie de lactate cu capital majoritar românesc din ţară şi al doilea mare jucător în piaţa procesatorilor de lapte. Albalact are în portofoliu peste 140 de produse, sub şase mărci – Zuzu, Fruzu, Fulga, Rarăul, De Albalact şi Poiana Florilor.
Sursa businessmagazin.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Programul „Prima Seră”: Ajutor financiar de până la 200.000 de euro pentru domeniul agricol din România
Programul „Prima Seră”: Ajutor financiar de până la 200.000 de euro pentru domeniul agricol din România Fermierii români ar putea beneficia de ajutoare financiare nerambursabile de până la 200.000 de euro printr-un nou program lansat de guvern. Programul „Prima Seră” a fost aprobat de Senat, urmând să fie votat în Parlament și să fie publicat […]