(P) Proiectul PMP pentru comuna IGHIU 2016-2020
1. Din prima zi de mandat, Primăria Ighiu şi angajaţii acesteia vor reprezenta interesele cetăţenilor şi nu va mai fi doar o instituţie publică condusă după interese personale sau de grup. Dacă un locuitor poate beneficia de un drept, acesta să fie şi acordat.
2. Transparenţa primăriei. Cetăţenii trebuie să ştie pe ce se întrebuinţează banii primăriei, toate firmele au dreptul să ştie de licitaţii şi să participe. Locuitorii trebuie să ştie cine execută lucrările şi implicit costul acestora, iar în urma activităţii, cetăţenii să poată contesta calitatea execuţiei.
3. Renovarea tuturor sălilor de clasă din şcoli şi grădiniţe până la începerea noului an școlar. Amenajarea unor grupuri sanitare la şcoli şi amplasarea trecerilor de pietoni în toată comuna. Amenajarea spaţiilor şcolare cu locuri de joacă, dar şi cu spaţii de recreere.
4. Atragerea de investitori prin acordare de facilităţi şi promptitudinea răspunsurilor ce stau în atribuţiile primăriei.
5. Creşe şi grădiniţe cu program prelungit, deoarece majoritatea locuitorilor lucrează în oraş.
6. Accesarea imediată de fonduri europene (ţinând cont că sunt ultimii 4 ani în care se pot accesa) pentru ca toţi locuitorii comunei să beneficieze de aceleaşi condiţii (apă, canalizare, gaz, drumuri asfaltate, iluminat public).
7. Refacerea podurilor peste văi, fiindcă în diferite zone acestea prezintă un pericol pentru viaţa locuitorilor.
8. Consolidarea malurilor văilor şi amplasarea de parapeţi acolo unde este necesar.
9. Achiziţionarea unui utilaj pentru recondiţionarea drumurilor agricole şi forestiere.
10. Piste pentru biciclete între localităţi.
11. Construirea în fiecare sat a unui teren de fotbal, respectiv tenis, sintetic în curţile şcolilor, iar acolo unde nu există spaţiu suficient să fie găsită o altă locaţie. Ar fi minunat să putem organiza campionate între sate, de la copii până la seniori.
12. Modificarea canalelor pluviale şi amenajare de trotuare peste acestea.
13. Colaborarea cu instituţiile bisericeşti pentru construirea unor capele în satele în care mai este nevoie.
14. Verificarea transporturilor de lemne şi limitarea tonajului pe drumurile comunale acolo unde se impune acest lucru. Această acţiune se poate realiza prin camerele video amplasate la intrările şi ieşirile din localităţi şi printr-o mai bună colaborare între Primărie şi Poliţie. 15. Valorificarea patrimoniului natural şi cultural. De pildă, amenajarea drumului spre Piatra Craivii, pentru diferite expediţii, reconditionarea drumului către lacul Iezer. Problemele comunei sunt cu siguranţă mult mai multe, noi am încercat să le centralizăm pe cele mai importante şi mai urgente de rezolvat. Cu siguranţă orice problemă care ţine de competenţa primăriei va fi rezolvată dacă există posibilitatea. Dumnezeu să ne ajute să le ducem pe toate la bun sfârşit înainte de următoarea campanie electorală!
Publicitate electorală PMP
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Viceprimar ales, la mai bine de un an de când au fost preluate mandatele, într-o comună din Alba. Motivul: ,,Aveau majoritate, dar n-au reușit să ajungă la un consens”
Viceprimar ales, la mai bine de un an de când au fost preluate mandatele, într-o comună din Alba. Motivul: ,,Aveau majoritate, dar n-au reușit să ajungă la un consens” Timp de mai bine de un an, comuna Cut, din județul Alba, s-a confruntat cu o situație neobișnuită. Abia recent, după luni bune de când și-au […]
Vești bune pentru transportul în comun din Baia de Arieș: Microbuz electric și stație de încărcare. Valoarea achiziției, peste 1.000.000 de lei
Vești bune pentru transportul în comun din Baia de Arieș: Microbuz electric și stație de încărcare. Obiectivele investiției Primăria Baia de Arieș urmează să achiziționeze un microbuz electric și o stație de încărcare standard pentru transportul din comun din oraș. Valoarea achiziției este de 1.140.915,91, fără TVA. Citește și: VIDEO | Investiții cu fonduri europene, […]
Câți bugetari vor fi dați afară: Coaliția de guvernare a ajuns la un acord. „Cheltuielile de personal, cu 10% mai mici în 2026”
Câți bugetari vor fi dați afară: Coaliția de guvernare a ajuns la un acord. „Cheltuielile de personal, cu 10% mai mici în 2026” Liderii Coaliției de guvernare au ajuns, marți, 11 noiembrie 2025, la un acord în privința reformei administrației locale și centrale. Varianta la care au căzut de acord liderii PSD, PNL, USR și […]