Mulţumiri pentru Protecţia Consumatorilor Alba
Într-o perioadă când problemele şi sesizările făcute de oameni îşi găsesc tot mai rar rezolvare, este îmbucurător să vezi că există şi interes din partea unor instituţii care răspund sesizărilor cetăţenilor. Concret este vorba de un apel pe care l-am făcut la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor în legătură cu nişte neînţelegeri pe care le-am avut cu firma de cablu, telefonie şi internet RDS-RSC din Cugir. Mai clar, cu un contract cu telefonia pe care nu l-am încheiat şi care în mod greşit mi se facturase. M-am adresat Protecţiei Consumatorilor Alba şi am avut bucuria să constat că la puţină vreme am primit răspunsul de la firmă că problema mea s-a rezolvat iar contractul a fost reziliat. Vreau ca prin intermediul ziarului „Unirea” să aduc mulţumiri Oficiului pentru protecţia Consumatorilor pentru promptitudinea şi implicarea acestei instituţii în rezolvarea problemei cu care i-am sesizat. (Joiţa ION, str. Alexandru Sahia, Cugir)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat de presă PNRR – lansare proiect „Digitalizare Clinica Ta” – beneficiar KIO ENERGY SRL
Comunicat de presă KIO ENERGY SRL, în calitate de Beneficiar, a semnat, în data de 07.02.2025, contractul de finanțare cu numărul 4588.1./i3/c9/07.02.2025, pentru proiectul finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență Apel DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE Obiectivele proiectului Prin […]