Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Actualitate

Modernizarea și extinderea Școlii Generale Cîmpeni: Licitația de peste 6 MILIOANE de lei, lansată în SEAP

Ziarul Unirea

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
Modernizarea și extinderea Școlii Generale Cîmpeni: Licitația de peste 6 MILIOANE de lei, lansată în SEAP
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Primăria Cîmpeni a lansat recent în SEAP o licitație pentru achiziția unor lucrări de reparații și renovare, pentru obiectivul „Modernizare și extindere Școala Generelă Cîmpeni”. Valoarea totală a investiției este de 6.385.232,22 de lei, fără TVA.

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea a două activităţi care se vor realiza şi anume:

Activitatea 1:
– Etapa I – presupune elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor de construire, verificat de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi;
– Etapa II – presupune elaborarea proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie verificate de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi;
– Etapa III – presupune asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor la obiectivul de investiţii „Modernizare și extindere Școala Generală Cîmpeni”.

Activitatea 2:
– Execuţia lucrărilor în conformitate cu proiectul tehnic şi cu detaliile de execuţie.

Etapa I de proiectare

Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire -P.A.C.

Proiectantul (contractantul) va preda achizitorului (Oraşul Câmpeni), proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire verificat de către verificatori de proiecte atestaţi pe domenii, subdomenii şi specialităţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului în 4 (patru) exemplare originale tipărite.

Fiecare exemplar tipărit va conţine 2 volume, din care un volum partea scrisă şi un volum partea desenată. Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire se va preda achizitorului şi pe suport magnetic (CD, DVD) în format de lucru şi format PDF (scanat).

Vizarea proiectului de către expertul tehnic atestat care a elaborat expertiza tehnică la faza DALI se va face prin grija proiectantului (contractantului). Costurile privind vizarea documentaţiilor de către expertul tehnic atestat care a elaborat expertiza tehnică, vor fi suportate de către proiectant (contractant).

Avize si acorduri

Achizitorul pune la dispoziţia ofertanţilor în copie Certificatul de urbanism prezentului caiet de sarcini.

Contractantul (ofertantul) va multiplica Certificatul de urbanism în vederea cuprinderii acestuia în conţinutul documentaţiei tehnice.

Obţinerea avizelor şi acordurilor prevăzute în Certificatul de Urbanism, precum şi plata taxelor în vederea obţinerii acestora, cade în sarcina contractantului (proiectantului).

Proiectantul va întocmi documentaţiile tehnice necesare pentru obţinerea avizelor şi acordurilor, fără costuri suplimentare faţă de valoarea ofertată, în vederea promovării investiţiei, conform prevederilor legale.

Etapa II de proiectare

Proiectul tehnic:

Proiectantul (contractantul) va preda achizitorului, proiectul tehnic şi detaliile de execuţie în vederea verificării de către verificatori de proiecte atestaţi pe domenii, subdomenii şi specialităţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului, în 4 (patru) exemplare originale tipărite. Fiecare exemplar tipărit va conţine 2 volume, din care un volum partea scrisă şi un volum partea desenată. Proiectul tehnic şi Detaliile de execuţie se vot preda achizitorului şi pe suport magnetic (CD, DVD) în format de lucru şi format PDF (scanat).

Vizarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie de către expertul tehnic atestat care a elaborat expertiza tehnică la faza SF/DALI se va face prin grija proiectantului (contractantului). Costurile privind vizarea documentaţiilor de către expertul tehnic atestat care a elaborat expertiza tehnică, vor fi suportate de către proiectant (contractant), daca este cazul.

Verificarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie se va face, prin grija proiectantului (contractantului), de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectelor, conform prevederilor legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată cu completările şi modificările ulterioare.

Detaliile de execuţie

Detaliile de execuţie (D.E.), parte componentă a proiectului tehnic de execuţie, respectă prevederile acestuia şi detaliază soluţiile de alcătuire, asamblare, executare, montare şi alte asemenea operaţiuni privind părţi/elemente de construcţii ori de instalaţii aferente acesteia şi care indică dimensiuni, materiale, tehnologii de execuţie, precum şi legături între elementele constructive structurale/nestructurale ale obiectivului de investiţii.

Pentru cele trei tipuri de detalii de execuţie, prevăzute în H.G. nr. 907/2016, Anexa 10, C. Detalii de execuţie, proiectantul, în cadrul asistenţei tehnice, trebuie să supervizeze întocmirea şi adaptarea funcţională a tuturor detaliilor de execuţie.

Detaliile de execuţie, elaborate în condiţiile legii şi verificate pentru cerinţele esenţiale de calitate în construcţii de către verificatori de proiecte atestaţi în condiţiile legii, detaliază proiectul tehnic, în vederea executării lucrărilor de construcţii autorizate.

Detaliile de execuţie, parte componentă a proiectului tehnic de execuţie, se vor înainta achizitorului în 4 (patru) exemplare tipărite originale şi două exemplare pe suport magnetic (CD, DVD), în format de lucru şi format PDF (scanat).

Etapa III – asistentă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor de intervenţii la obiectivul de investiţii „Modernizare și extindere Școala Generală Cîmpeni”

Proiectantul are obligaţia de a asigura asistenţă tehnică pe toată perioada de execuţie a lucrărilor de intervenţie proiectate, fără a solicita costuri suplimentare. în acest sens are următoarele obligaţii:

Actualizează şi completează (dacă este cazul) proiectul tehnic şi detaliile de execuţie pe perioada de execuţie a lucrărilor, în termen de maxim 3 (trei) zile lucrătoare de la solicitarea achizitorului, fără a pretinde costuri suplimentare şi fără a întârzia execuţia lucrărilor, prin dispoziţii de şantier emise în condiţiile legii, însuşite de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi, în toate cazurile în care omisiunile sau erorile se datorează culpei sale. Toate dispoziţiile de şantier emise vor fi însuşite de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi, prin grija contractantului. Contractantul se obligă să achite verificatorilor de proiecte contravaloarea costurilor de verificare a dispoziţiilor de şantier;

Are obligaţia de a emite soluţii tehnice pentru lucrări proiectate ce nu corespund cu realitatea din teren, prin dispoziţii de şantier emise în condiţiile legii, însuşite de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi, în termen de maxim 3 (trei) zile lucrătoare de la solicitarea achizitorului;

Stabileşte modul de tratare a defectelor apărute în execuţie, din vina proiectantului, în scopul asigurării nivelului de calitate corespunzător cerinţelor şi urmăreşte aplicarea pe şantier a soluţiilor adoptate, după însuşirea acestora de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi;

Va emite soluţii tehnice pentru toate problemele ivite pe parcursul execuţiei lucrărilor, prin dispoziţii de şantier emise în condiţiile legii, însuşite de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi;

Participă la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei şi la recepţia la terminarea lucrărilor executate;

Urmăreşte respectarea prevederilor din proiect şi respectarea normelor în vigoare de către constructor;

Dispoziţiile de şantier emise vor fi numerotate şi îndosariate, iar atunci când conduc la modificări din punct de vedere financiar sau al termenelor de execuţie vor fi însoţite de justificări;

Deplasarea pe şantier se va efectua la solicitarea achizitorului, la solicitarea executantului, la sesizarea proprie, din proprie iniţiativă, în conformitate cu termenele din graficul de execuţie;

Întocmeşte şi prezintă achizitorului, în termen de 2 (două) zile calendaristice de la data comunicării terminării tuturor lucrărilor de către executant, referatele pe specialităţi cu privire la modul în care a fost executată lucrarea, în două exemplare originale.

Asigură participarea obligatorie a proiectantului coordonator de proiect şi, după caz, a proiectanţilor pe specialităţi la toate fazele de execuţie stabilite prin proiect, la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală.

Activitatea 2

Execuţia lucrărilor

În cadrul acestei activităţi se vor realiza lucrările de execuţie a obiectivului, în conformitate cu proiectul tehnic şi detaliile de execuţie întocmite în cadrul Activităţii 1, etapele I şi II, verificate, aprobate şi autorizate de autoritatea contractantă conform prevederilor legale.

Nu se acceptă lucrări suplimentare datorate omisiunilor ofertantului, acestea fiind executate pe cheltuiala acestuia, precizare valabilă numai după încheierea contractului de lucrări.

Execuţia lucrărilor va începe numai după obţinerea autorizaţiei de construire de către autoritatea contractantă, şi se va realiza în termen de 12 luni de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, conform graficului de execuţie fizic şi valoric întocmit de către ofertant şi corelat cu graficul de plăţi stabilit de autoritatea contractantă.

Durata de execuţie a lucrărilor estimată este de maxim 12 luni de la data primirii ordinului de începere al lucrărilor de către executant.

Contractantul îşi va desfăşura activitatea în conformitate cu principiile, practicile şi procedurile curente şi solide de management acceptate şi că personalul său va fi competent şi calificat pentru activităţile pentru care este desemnat să le efectueze.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Recalcularea pensiei anticipate parţiale pentru persoanelor care au locuit în zonele poluate, ANULATĂ de instanță: Decizie a Înaltei Curți de Casaţie şi Justiţie

Ziarul Unirea

Published

on

Recalcularea pensiei anticipate parţiale pentru persoanelor care au locuit în zonele poluate, ANULATĂ de instanță: Decizie a Înaltei Curți de Casaţie şi Justiţie Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a stabilit că recalcularea pensiei anticipate parţiale în cazul persoanelor care au locuit în zonele poluate nu este posibilă. Decizia a fost luată în urma admiterii […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea