Modernizarea infrastructurii de transport public în Sebeș: Serviciu eficient și ecologic de transport public de călători. Licitația de peste 2 milioane de lei lansată pe SEAP
Modernizarea infrastructurii de transport public în Sebeș: Serviciu eficient și ecologic de transport public de călători. Licitația de peste 2 milioane de lei lansată pe SEAP
Administrația orașului Sebeș, a scos licitația, pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice, care prevede modernizarea infrastructurii de transport public a orașului.

Citește și: Microbuze electrice pentru elevii din județul Alba. Licitație lansată în SEAP de Consiliul Județean
Administrația orașului Sebeș, urmărește să achiziționeze un Sistem ITS – E-ticketing pentru transportul public, în cadrul Proiectului „DOTAREA CU SISTEME ITS – E-TICKETING PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC ÎN MUNICIPIUL SEBEȘ” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)
Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor ce fac obiectul achiziției este asigurarea unui serviciu eficient și ecologic de transport public de călători.
Descrierea produselor solicitate și a operațiunilor cu titlu accesoriu necesar a fi realizate Sistemul ITS – E-ticketing pentru transportul public care face obiectul achiziției va avea următoarea structură:
Componenta în autobuze:
– Validator dual (bilete de hârtie și carduri)
– Computer de bord
Switch comunicatii si tablou electric Componenta în stații:
– Automat de eliberare, vânzare și reîncărcare pentru carduri și bilete – Sistem electronic de afișaj în stații
– Componenta în terminalul de transport al Autorității contractante / Operatorului de transport)
– Locație eliberare carduri
– Terminal de control
– Licență Software e-ticketing și sistem informare publică
– Centru de date, inclusiv sistem back-up date (hardware și software)
Sistemul ITS – E-ticketing urmează a fi achiziționate pentru a deservi transportul public de călători din Municipiul Sebeș.
Toate componentele Sistemului ITS – E-ticketing pentru transportul public vor deține omologările acordate de către autoritatile competente din statele membre ale Uniunii Europene, în baza legislatiei, standardelor, regulamentelor, directivelor aplicabile la data depunerii ofertei.
Se vor achiziționa:
– Validator dual (bilete de hârtie și carduri)- 18 buc.
– Computer de bord- 9 buc.
– Switch comunicatii si tablou electric- 9 buc.
– Automat de eliberare, vânzare și pentru carduri și bilete- 7 buc.
– Sistem electronic de afișaj în stații- 7 buc.
– Locație eliberare carduri- 1 buc.
– Terminal de control- 2 buc.
– Licență Software eticketing și sistem informare publică- 1 buc.
– Centru de date, inclusiv sistem back-up date (hardware și software)- 1 buc.
Valoare totală estimată este de 2.460.660.82 lei. Termenul limită de depunere a ofertelor este 02.08.2024, ora 15:00.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Comunicat de presă | PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu
PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu Delegați ai PSD Alba, din întreg județul, și-au exprimat, joi, în cadrul conferinței extraordinare, susținerea pentru Sorin Grindeanu și echipa cu care va candida la conducerea Partidului Social Democrat, cu moțiunea intitulată „Uniți pentru români. Puternici, doar împreună”. […]
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol: Proprietarii din sectorul cadastral 136 / Gârbova de Jos trebuie să depună documentele pentru întocmirea planului parcelar
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol În conformitate cu prevederile Legii cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată și ale Ordinului nr. 600/2023 pentru aprobarea regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară, Primăria Municipiului Aiud informează proprietarii de terenuri situați în sectorul cadastral 136 / UAT Municipiul Aiud, localitatea […]
Municipiul Aiud – Anunț concurs expert Direcția Arhitect-șef. Dosarele se pot depune în perioada 23 octombrie – 11 noiembrie, la sediul primăriei
Municipiul Aiud – Anunț concurs expert Direcția Arhitect-șef. Dosarele se pot depune în perioada 23 octombrie – 11 noiembrie 2025 În conformitate cu prevederile art. VII alin. (3) lit. a) din OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor […]