Mihai Eminescu – ”Poetul nepereche” al neamului românesc, sărbătorit la Școala ”Vasile Goldiș” Alba Iulia
„Și dacă ramuri bat în geam
Și se cutremură plopii
E că în minte să te am
Și-ncet să te apropii”
Pe aceste versuri au încercat elevii claselor a IV-a B si a III-a A coordonați de învățătoarele Székely Alexandra si Lupea Rodica, de la Școala gimnaziala „Vasile Goldiș” Alba Iulia să și-l „apropie” pe cel are a fost geniul literaturii romane.
Scopul proiectului educațional „Poetul nepereche” a fost cunoașterea operei si vieții poetului Mihai Eminescu, dar si dezvoltarea dragostei pentru literatura romana clasica si contemporana.
Citește și: Mihai Eminescu data naşterii • Mihai Eminescu biografie pe scurt • Mihai Eminescu opere, cărți, poezi • Mihai Eminescu scurt referat
Pe tot parcursul proiectului elevii au avut parte de o dezbatere pe tema prieteniei marelui poet cu marii clasici contemporani lui, punctată de recitare de poezii, prezentări despre viața si opera marelui poet, realizarea unor compoziții plastice care sa oglindească opera lui Mihai Eminescu, expoziție de carte cu principalele opere ale poetului și selectarea informației cu privire la activitatea lui literar.
Proiectul s-a sfârșit printr-un concurs literar „eminescian”, elevii fiind împărțiți pe grupe. (V.N.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Evaluarea anuală a bugetarilor și criterii de performanță pentru angajații de la stat – proiect de lege introdus în Parlament
Evaluarea anuală a bugetarilor și criterii de performanță pentru angajații de la stat – proiect de lege introdus în Parlament Mai mulţi parlamentari PSD, dar şi ai minorităţilor naţionale propun, prin intermediul unei iniţiative legislative depusă la Parlament, ca evaluarea anuală a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici să cuprindă şi verificarea, în scris, a cunoştinţelor […]