IȘJ Alba: Punctajele candidaților la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016
IȘJ Alba a publicat, miercuri, tabelul nominal cuprinzând punctajele candidaților la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016.
Lista cuprinzând punctajele candidaților din Alba la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016, s-a afișat miercuri pe site-ul IȘJ Alba și la avizierul inspectoratului școlar, iar depunerea contestațiilor asupra punctajului are loc în perioada 19-20 mai. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii va avea loc în perioada 23 – 25 mai.
Consiliul de administraţie al ISJ Alba a aprobat în şedinţa din 17.05.2016 lista cu punctajele acordate în urma evaluării, pe specialităţi, a dosarelor depuse de cadrele didactice și didactice auxiliare în vederea acordării gradaţiei de merit în anul şcolar 2016-2017 – click.
Un număr de 213 dosare au fost depuse la IȘJ Alba, în perioada 21-30 martie, în vederea primirii gradației de merit. IȘJ Alba informează că din cele 213 dosare depuse, 174 sunt ale candidaților încadrați ca personal didactic, iar 39 ale încadrați ca personal didactic auxiliar.
Perioada de depunere a dosarelor a fost 21-30 martie, următoarea etapă fiind analizarea dosarelor de către inspectorul școlar care coordonează disciplina cu consultarea consiliului consultativ și elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate.
Gradatia de merit reprezinta 25% din salariul de baza si se acorda pe o perioada de 5 ani, incepand cu data de 1 septembrie 2016.
Citește și Criteriile pentru acordarea gradației de merit în sesiunea 2016, publicate de Ministerul Educației
GRAFICUL desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit – sesiunea 2016
1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de catre comisia paritara de la nivelul inspectoratului scolar si stabilirea ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant
Perioada: 8 februarie – 19 februarie 2016
2. Comunicarea fiselor de evaluare si a ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant de catre inspectoratul scolar, in teritoriu
Perioada: 22 – 26 februarie 2016
3. Intocmirea si depunerea, de catre candidati, a dosarelor si obtinerea avizelor la nivelul unitatii de invatamant
Perioada: 1 – 18 martie 2016
4. Depunerea dosarelor care contin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului scolar
Perioada: 21 – 30 martie 2016
5. Analiza dosarelor de catre inspectorul scolar care coordoneaza disciplina, cu consultarea consiliului consultativ si elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului in specialitate
Perioada: 1 – 22 aprilie 2016
6. Verificarea dosarelor si acordarea punctajelor de catre comisia de evaluare a dosarelor depuse in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 25 aprilie – 13 mai 2016
7. Aprobarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii, de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar
Perioada: 16 – 17 mai 2016
8. Afisarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii la avizierul inspectoratului scolar
Termen: 18 mai 2016
9. Depunerea contestatiilor asupra punctajului acordat
Perioada: 19 – 20 mai 2016
10. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii
Perioada: 23 – 25 mai 2016
11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acestora la inspectoratele scolare
Termen: 26 – 27 mai 2016
12. Inaintarea la Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a listelor cu personalul didactic din unitatile de invatamant, validat in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 30 – 31 mai 2016
13. Emiterea ordinului ministrului educatiei si Cercetarii Stiintifice
Termen: 11 august 2016
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol: Proprietarii din sectorul cadastral 136 / Gârbova de Jos trebuie să depună documentele pentru întocmirea planului parcelar
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol În conformitate cu prevederile Legii cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată și ale Ordinului nr. 600/2023 pentru aprobarea regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară, Primăria Municipiului Aiud informează proprietarii de terenuri situați în sectorul cadastral 136 / UAT Municipiul Aiud, localitatea […]
Municipiul Aiud – Anunț concurs expert Direcția Arhitect-șef. Dosarele se pot depune în perioada 23 octombrie – 11 noiembrie, la sediul primăriei
Municipiul Aiud – Anunț concurs expert Direcția Arhitect-șef. Dosarele se pot depune în perioada 23 octombrie – 11 noiembrie 2025 În conformitate cu prevederile art. VII alin. (3) lit. a) din OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor […]
FOTO | Peste 1,1 milioane de lei alocați pentru ca localnicii din Cut să nu mai fie nevoiți să circule pe carosabil pe Drumul Județean 106M
Peste 1,1 milioane de lei alocați pentru ca localnicii din Cut să nu mai fie nevoiți să circule pe carosabil pe Drumul Județean 106M Primăria Cut a solicitat aviz de mediu pentru un proiect care vizează modernizarea trotuarelor și dispozitivelor de scurgere a apelor pluviale. Valoarea totală, inclusiv TVA, a investiției preconizate de este de […]