Rămâi conectat

Politică Administrație

IȘJ Alba: Punctajele candidaților la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016

Ziarul Unirea

Publicat

în

IȘJ Alba a publicat, miercuri, tabelul nominal cuprinzând punctajele candidaților la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016.

ISJ Alba03Lista cuprinzând punctajele candidaților din Alba la concursul de acordare a gradațiilor de merit, sesiunea 2016, s-a afișat miercuri pe site-ul IȘJ Alba și la avizierul inspectoratului școlar, iar depunerea contestațiilor asupra punctajului are loc în perioada 19-20 mai. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii va avea loc în perioada 23 – 25 mai.

Consiliul de administraţie al ISJ Alba a aprobat în şedinţa din 17.05.2016 lista cu punctajele acordate în urma evaluării, pe specialităţi, a dosarelor depuse de cadrele didactice și didactice auxiliare în vederea acordării gradaţiei de merit în anul şcolar 2016-2017 – click. 

Un număr de 213 dosare au fost depuse la IȘJ Alba, în perioada 21-30 martie, în vederea primirii gradației de merit. IȘJ Alba informează că din cele 213 dosare depuse, 174 sunt ale candidaților încadrați ca personal didactic, iar 39 ale încadrați ca personal didactic auxiliar.

Perioada de depunere a dosarelor a fost 21-30 martie, următoarea etapă fiind analizarea dosarelor de către inspectorul școlar care coordonează disciplina cu consultarea consiliului consultativ și elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate.

Gradatia de merit reprezinta 25% din salariul de baza si se acorda pe o perioada de 5 ani, incepand cu data de 1 septembrie 2016.

Citește și Criteriile pentru acordarea gradației de merit în sesiunea 2016, publicate de Ministerul Educației

GRAFICUL desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit – sesiunea 2016

1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de catre comisia paritara de la nivelul inspectoratului scolar si stabilirea ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant
Perioada: 8 februarie – 19 februarie 2016

2. Comunicarea fiselor de evaluare si a ponderii gradatiilor de merit pe categorii de personal si pe discipline de invatamant de catre inspectoratul scolar, in teritoriu
Perioada: 22 – 26 februarie 2016

3. Intocmirea si depunerea, de catre candidati, a dosarelor si obtinerea avizelor la nivelul unitatii de invatamant
Perioada: 1 – 18 martie 2016

4. Depunerea dosarelor care contin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului scolar
Perioada: 21 – 30 martie 2016

5. Analiza dosarelor de catre inspectorul scolar care coordoneaza disciplina, cu consultarea consiliului consultativ si elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului in specialitate
Perioada: 1 – 22 aprilie 2016

6. Verificarea dosarelor si acordarea punctajelor de catre comisia de evaluare a dosarelor depuse in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 25 aprilie – 13 mai 2016

7. Aprobarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii, de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar
Perioada: 16 – 17 mai 2016

8. Afisarea listei cuprinzand punctajele acordate in urma evaluarii la avizierul inspectoratului scolar
Termen: 18 mai 2016

9. Depunerea contestatiilor asupra punctajului acordat
Perioada: 19 – 20 mai 2016

10. Solutionarea contestatiilor de catre comisia de contestatii
Perioada: 23 – 25 mai 2016

11. Validarea rezultatelor finale ale concursului de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea acestora la inspectoratele scolare
Termen: 26 – 27 mai 2016

12. Inaintarea la Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a listelor cu personalul didactic din unitatile de invatamant, validat in vederea acordarii gradatiei de merit
Perioada: 30 – 31 mai 2016

13. Emiterea ordinului ministrului educatiei si Cercetarii Stiintifice
Termen: 11 august 2016


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea