Rămâi conectat

Actualitate

Ghidul turistului nemulţumit

Alexandra Mates

Publicat

în

URS Construct

Cui te adresezi şi care sunt modalităţile prin care poţi depune o sesizare sau o  reclamaţie
 Sunt numeroase cazurile în care turiştii români sunt nemulţmiţi de serviciile de care beneficiază în diverse locuri în care se duc în concediile de odihnă. Cei care întâmpină probleme în perioada vacanţelor din cauza hotelierilor sau a agenţiilor de turism, cei care sunt nemulţumiţi de calitatea serviciilor primite sau cei care nu beneficiază de toate facilităţile incluse în pachetul turistic plătit se pot adresa reprezentanţilor Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) sau reprezentanţilor Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), în funcţie de cazul pe care vor să îl semnaleze. Chiar şi cei de la Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) le pot veni în ajutor turiştilor, ei îndrumându-i spre autorităţile competente, în funcţie de situaţia cu care se confruntă.
„ANAT se va afla, ca şi până acum, la dispoziţia turiştilor care ni se adresează în situaţia în care au fost afectaţi în interesele lor de călătorie, pentru corecta îndrumare şi direcţionare către autorităţile competente şi va continua să monitorizeze respectarea legalităţii şi a transparenţei pe piaţa românească de turism”, a declarat Adriana Caranfil, reprezentant al asociaţiei.

Care sunt problemele pe care le poţi sesiza la Ministerul  Turismului

Românii nemulţumiţi de calitatea serviciilor prestate în domeniul turistic au posibilitatea de a depune plângeri la reprezentanţii MDRT. Imediat după primirea lor, reclamaţiile sunt repartizate inspectorilor din cadrul Direcţiei Control, Consiliere şi Monitorizare în Turism, care sunt şi cei care demarează verificările necesare.

Reprezentanţii MDRT pot realiza controale legate de:

– legalitatea funcţionării şi de calitatea serviciilor prestate în structurile de primire turistice cu funcţiuni de cazare;
– legalitatea funcţionării şi de calitatea serviciilor prestate pe plaje;
– legalitatea funcţionării şi de calitatea serviciilor oferite de către agenţiile de turism;
– structurile de primire turistice cu funcţiuni de alimentaţie publică ce se află în cadrul unor unităţi de cazare;
– structurile de primire turistice cu funcţiuni de alimentaţie publică independente aflate în staţiunile turistice sau în municipiile ţării;
– nereguli apărute în cazul administrarii staţiunilor turistice;
– activităţile de agrement.

Cum depui o plângere la MDRT
Există trei modalităţi prin care persoanele care consideră că au sesizat nereguli se pot adresa reprezentanţilor ministerului de resort, mai exact telefonic, prin e-mail sau prin fax.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Cum va fi VREMEA în România în luna martie 2025: Prognoza meteo indică o trecere de la ger la temperaturi de primăvară în următoarele 4 săptămâni

Ziarul Unirea

Publicat

în

Cum va fi VREMEA în România în luna martie 2025: Prognoza meteo indică o trecere de la ger la temperaturi de primăvară în următoarele 4 săptămâni Meteorologii ANM au anunțat că săptămâna 24 februarie – 3 martie va fi ultima cu temperaturi mai scăzute decât cele obișnuite în România, urmând ca în următoarele trei săptămâni […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea