FOTO: De sub Drăgana, în curtea legendarului club Juventus Torino *Bogdan Petric, directorul sportiv al Metalurgistului Cugir a descifrat „secretele” campioanei Italiei
Puţini sunt cei care reuşesc să pătrundă în „laboratoarele” unui club celebru de pe „Bătrânul Continent”. Un cugirean, Bogdan Petric (28 ani), fost arbitru de Liga a 3-a şi din 2009 director sportiv la divizionara terţă Metalurgistul Cugir a avut privilegiul să petreacă trei zile în curtea campioanei Italiei, Juventus Torino. „La Vecchia Signora”, club ce are o vechime de 118 ani şi-a deschis porţile pentru cei interesaţi să desluşească secretele campioanei Italiei.
*Vis devenit realitate
Suporter al „alb-negrilor” de mic, din perioada când Alessandro Del Piero scria istorie pentru „Juve”, oficialul cugirean s-a bucurat de şansa oferită de formaţia piemonteză, care a organizat o întâlnire pe teme de marketing, la care au participat peste 300 de persoane din Europa. În faţa acestora s-au regăsit „nume grele” precum preşedintele Andrea Agnelli, directorul general Giuseppe Marotta sau directorul comercial Francesco Calvo, discuţiile purtându-se pe tema managementului acestei adevărate industrii fotbalistice. „Juventus este echipa mea de suflet şi am ajuns acum la Torino printr-un program al clubului. M-am bucurat în acelaşi timp că m-am numărat printre cele 10-12 persoane selectate să pună întrebări în cadrul întrevederii”, a povestit Petric.
*În direct, cu Napoli de pe „Juventus Stadium”
În contextul respectiv, cugireanul a asistat pe „Juventus Stadium” la confruntarea cu Napoli, întâlnindu-se şi cu Trezeguet sau Toricelli, vizitând şi vestiarele în care se echipează Buffon şi „bianconeri”, sau muzeul clubului. „Am vrut să văd efectiv pe viu ce fac, cum se ocupă de fani, ce program de fidelitate şi strategie de marketing are Juventus. Un vis devenit realitate…Îi mulţumesc Lui Dumnezeu pentru că am avut şansa să particip la o întâlnire cu șefii echipei de management. Mi-aş dori să putem implementa şi noi în sportul românesc măcar 25 la sută din ce se întâmplă acolo… Din păcate suntem aşa departe! Pot spune din toată inima: Juve storia di un grande amore!”, a explicat Bogdan Petric.
*”Un marketing extraordinar”
Cel mai iubit club italian şi unul dintre cele mai mari la nivel mondial ştie să-şi atragă suporterii, printr-o strategie de invidiat, care include peste 200 de angajaţi la nivel de marketing şi 25 de manageri sportivi. „Este un marketing extraordinar. Am mai fost la Bayern Munchen şi Barcelona, dar ce am văzut aici nu se compară”, a apreciat Bogdan Petric. Juventus Torino a câştigat al 4-lea titlu consecutiv în Serie A şi al 33-lea din grandioasa istorie, mândrindu-se în acelaşi timp cu prezenţa în finala Champions League de la Berlin, după ce a eliminat pe Real Madrid. „Am trăit o experienţă de neuitat şi o să încerc să aplic în ţară, la scara la care suntem noi, din lucrurile pe care le-am învăţat aici, de la organizarea meciului şi până la abordarea pe termen lung al marketingului. Mi-am dorit să învăţ, să intru în contact şi sper ca la anul să stau alte două săptămâni, pentru a desluşi din tainele acestui colos”, a adăugat Petric.
*Cum ştie Juve să-şi atragă fanii…
Partida cu Napoli a fost un alt prilej de a identifica modul cum campioana Italiei se comportă cu suporterii prezenţi la stadion. „Sunt multe de povestit. De exemplu este un sector din tribună rezervat abonaţilor, unde nu se vând bilete, iar preţurile abonamentelor sunt de la 2.500 la 10.000 de euro pe sezon. Fanii primesc gratuit diverse obiecte promoţionale la intrarea în stadion. De pildă, copiii care nu vor să vizioneze partida alături de părinţi au o zonă specială, unde sub supraveghere, se pot delecta separat. Acolo puştii au la îndemână alte diverse activităţi, inclusiv meciuri în care sunt implicaţi”, a încheiat Bogdan Petric relatarea perioadei petrecute în curtea „Bătrânei Doamne”, una ce a însemnat o experienţă aparte şi amintiri unice.
[nggallery id=530]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Sport
Marți, ora 19.00, Volei Alba Blaj – Rabotnicki Skopje | Debut european, în „Alba Blaj” Arena, în Cupa CEV
Marți, ora 19.00, Volei Alba Blaj – Rabotnicki Skopje | Debut european, în „Alba Blaj” Arena, în Cupa CEV Marți, 5 noiembrie, ora 19.00, în „Alba Blaj” Arena, Volei Alba Blaj debutează în noul sezon european, într-o partidă contând pentru „16”-imile de finală ale Cupei CEV, cu Rabotnicki Skopje, campioana Macedoniei de Nord. Echipa din […]
Secțiune Articole Similare
-
Sportacum 3 zile
Metalurgistul Cugir – Avântul Reghin 1-1 (1-0) | „Roș-albaștrii”, remiză cu gust de eșec!
-
Curier Județeanacum 2 zile
FOTO | Absolvenţii promoţiei din 1974, revedere emoţionantă după 50 de ani de la terminarea Liceul Industrial Nr.1 din Blaj
-
Ştirea zileiacum 3 zile
La 2 noiembrie 1784: Izbucnea marea răscoală țărănească din Transilvania condusă de Horea, Cloșca și Crișan, cea mai importantă ridicare la luptă a populației românești din Evul Mediu
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
Mesaje de Halloween în limba engleză. Texte pentru Sms-uri și urări „înfricoșătoare”
-
Actualitateacum o zi
Vouchere sociale 2025-2027. Ce valoare vor avea și cum se acordă
-
Curier Județeanacum 2 zile
FOTO | Șahiștii CSM Unirea Alba Iulia învingători la concursul de șah blitz „Cupa Rotary”, ediția a 8-a