Rămâi conectat
MA-RA-MU

Politică Administrație

FOTO. Autostrada Sebeș-Turda, lotul I: Lucrările avansează la podurile peste Mureș și Sebeș, iar procedurile de relocare a stâlpilor de înaltă tensiune au început

Ziarul Unirea

Publicat

în

Lucrările la lotul I al Autostrăzii Sebeș-Turda, ce se întinde pe 17 kilometri, de la Sebeș până la Pârâul Iovului, avansează, susțin reprezentanții Asociației Proinfrastrucutra.

”S-au început procedurile de relocare a reţelei LEA (stâlpi de înaltă tensiune) de la devierea DJ107C şi se lucrează şi la terasamente în această zonă. De asemenea, continuă armarea structurilor podului peste râul Ampoi. Lucrările avansează şi la podul peste Mureş din zona Oarda. În plus, colegii noştri au surprins activitate şi la podul peste râul Sebeş. În zona Sebeş (Lancrăm) sensul giratoriu pentru devierea DN1 (şi accesul la drumurile tehnologice ale autostrăzii) este aproape gata şi urmează, probabil, să fie deschis traficului în curând”, susţin reprezentanţii Asociaţiei Proinfrastructură.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat, în luna aprilie, că este nemulțumit de stadiul lucrărilor la lotul I.

”M-am uitat și la vizitele foștilor miniștri în șantier și când am văzut că progresul fizic a crescut cu 1%… este foarte puțin, în condițiile în care ei vin cu tot felul de scuze: trebuie să mai luăm un acord, un aviz, lucrurile acestea trebuiau făcute dinainte. Știu că anul trecut a fost un an mort pentru infrastructură (…) Ei și-au asumat că îl vor finaliza undeva la sfârșitul primului semestru 2018, dar cu astfel de mobilizare, eu nu cred. Eu nu tolerez astfel de comportament”, a mai spus ministrul.

Autostrada Sebeş-Turda va avea o lungime totală de 70 de kilometri şi va traversa parțial judeţele Alba și Cluj, fiind împărţită în patru loturi.

Primul lot se întinde pe 17 kilometri, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia. Lotul doi are o lungime de 24,3 kilometri şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud, iar lotul trei, care are 12,5 km, se întinde de la intrarea în Aiud până la Decea. Ultimul lot are 16,3 km şi se termină în Turda.

Valoarea lucrărilor, fără TVA, este de 541.739.137 de lei pentru lotul unu, 549.332.393 de lei pentru lotul doi, 420.511.921 de lei pentru lotul trei, 470.004.894 de lei pentru lotul patru, toate fiind finanțate din fondul de coeziune, 85%, și bugetul de stat – 15%.

FOTO Asociația Pro Infrastructura, peundemerg.ro

[nggallery id=4056]


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Comunicat de presă Bogdan Dogar, USR Alba: Finalul de an găsește administrația locală într-o veritabilă haiducie bugetară

Ziarul Unirea

Publicat

în

Comunicat de presă Bogdan Dogar, USR Alba: Finalul de an găsește administrația locală într-o veritabilă haiducie bugetară Luăm împrumut și nu ne rugăm de nimeni pare să fie motto-ul administrației Pleșa. Astăzi, în cadrul unei ședințe extraordinare, organizată online, fără ca publicul și cetățenii să fie martori ai ineficienței administrative, fără o dezbatere serioasă, datoria […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea