FOTO| Activități dedicate nonviolenței, la Școala Gimnazială Țelna din Alba: Proiecție de film și desene cu mesaj anti-bullying
FOTO| Activități dedicate nonviolenței, la Școala Gimnazială Țelna din Alba: Proiecție de film și desene cu mesaj anti-bullying
Elevii Școlii Gimnaziale din Țelna, județul Alba, au sărbătorit „Ziua Internațională pentru nonviolență în școală” cu o campanie de conștientizare a bullying-ului și de ce acesta trebuie „exmatriculat” din școli.
Biblioteca comunală Ighiu, în colaborare cu Școala Gimnazială Țelna, au sărbătorit „Ziua Internațională pentru nonviolență în școală”, prin activități dedicate nonviolenței în școli, pentru a se conștientiza efectele negative ale bullying-ului.
Mesajul transmis de elevi, prin desenele cu mesaj de stopare a violenței în școli, a fost: ”Violența este arma celor slabi, Nonviolența este arma celor puternici”.
La nivel european, România se situează pe locul 3 în clasamentul celor 42 de țări în care a fost investigat fenomenul, potrivit unul raport al Organizației Mondialea Sănătății (OMS), cu 17% dintre copiii de 11 ani care au recunoscut că au agresat alți elevi cel puțin de trei ori în luna anterioară, procentajul celor de 13, respectiv 15 ani, fiind de 23%. Cele mai noi date procesate la nivelul Ministerului Educației Naționale (MEN) pentru anul școlar 2014-2015 vorbesc despre 18.783 de cazuri de violență la nivel național.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 26 ianuarie 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 26 ianuarie 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 26 ianuarie 2025 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind […]