Evaluarea Națională la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a se desfășoară în perioada 23 mai – 10 iunie 2016
Evaluarea Națională la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a se desfășoară în perioada 23 mai – 10 iunie, potrivit calendarului publicat, joi, de Ministerul Educației și Cercetării Științifice.
CALENDARUL de administrare a Evaluărilor Naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a în anul şcolar 2015-2016
clasa a VI-a: 23 mai — Limbă și comunicare, 24 mai — Matematică și științe,
clasa a IV-a: 30 mai — Limba română, 31 mai — Matematică, 2 iunie — Limba maternă,
clasa a II-a: Limba română — 6 iunie (scris) și 7 iunie (citit), Limba română pentru minoritățile naționale — scris/ citit — 7 iunie, Matematică — 8 iunie, Limba maternă — 9 iunie (scris) și 10 iunie (citit).
”Pentru clasa a IV-a, testele vor avea un format asemănător cu cel al evaluărilor internaționale administrate elevilor în vârstă de 10 — 12 ani. La clasa a II-a, responsabilitatea administrării testelor aparține administratorului de test — învățătorul/ institutorul/ profesorul pentru învățământul primar de la clasă. La clasele a IV-a și a VI-a, administratorul de test va fi un cadru didactic diferit de cel care predă în mod obișnuit la clasă. Pe toată durata administrării testelor, administratorul de test este asistat de un al doilea cadru didactic, care nu predă la clasa respectivă și care are rolul de a susține procesul de administrare a instrumentelor de evaluare”, precizează MENCȘ.
Durata alocată rezolvării subiectelor este de 30 de minute pentru fiecare test administrat la Evaluarea Națională la clasa a II-a, de 60 de minute pentru fiecare test administrat la Evaluarea Națională la clasa a IV-a și tot de 60 de minute pentru fiecare test administrat la Evaluarea Națională la clasa a VI-a.
Sălile în care se susţin evaluările naţionale la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a sunt, de regulă, sălile în care elevii îşi desfăşoară activitatea în mod curent.
Rezultatele obținute la aceste evaluări nu se vor înregistra în catalogul clasei și vor fi valorificate la nivelul unității de învățământ prin elaborarea planurilor individualizate de învățare, consemnarea în portofoliul educațional al elevului, respectiv informarea părinților/ reprezentanților legali ai elevului asupra stadiului formării și dezvoltării competențelor evaluate.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
VIDEO | Bărbat de 43 de ani găsit spânzurat. Și-a anunțat gestul într-un live pe rețelele sociale
Bărbat de 43 de ani găsit spânzurat. Și-a anunțat gestul într-un live pe rețelele sociale Un bărbat de 43 de ani din Avrig s-a spânzurat după ce și-ar fi anunțat gestul într-un live pe rețelele de socializare. Poliția a confirmat decesul, iar trupul a fost transportat la morga Spitalului Județean Sibiu pentru efectuarea necropsiei. Citește […]
Ministrul Sănătății, despre mâncarea din spital: „Nu e un moft”. Ce mesaj vrea să transmită pacienților
Ministrul Sănătății, despre mâncarea din spital: „Nu e un moft”. Ce mesaj vrea să transmită pacienților Ministrul Sănătăţii, Alexandru Rogobete, susține că mâncarea din spital nu reprezintă un moft, ci constituie în primul rând terapie nutrițională și, totodată, o formă de respect – respectul sistemului, al spitalului și al managerului față de pacient. Citește și: […]
Încă o doctoriță moartă în timpul gărzii. Este al doilea caz din ultima lună în spitalele din România
Încă o doctoriță moartă în timpul gărzii. Este al doilea caz din ultima lună La mai puțin de două săptămâni după moartea directoarei medicale a Spitalului Județean de Urgență Buzău, o nouă tragedie lovește sistemul medical românesc. O doctoriță de la Spitalul de Pediatrie 1 din Cluj-Napoca a fost găsită fără viață în timpul gărzii, […]