E.ON Energie România regretă aglomerația creată la magazinul din Alba Iulia: Canale alternative pentru rezolvarea solicitărilor
E.ON Energie România regretă aglomerația creată la magazinul din Alba Iulia: Canale alternative pentru rezolvarea solicitărilor
E.ON Energie România a redeschis ieri, 4 aprilie, magazinul din municipiul Alba Iulia, după o perioadă în care acesta a fost închis dat fiind contextul pandemic.
Compania regretă aglomerația creată și remintește că pentru rezolvarea solicitărilor, sunt disponibile următoarele canale alternative la deplasarea la magazinul companiei:
- formular disponibil pe www.eon.ro;
- cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
- telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00);
- SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- E.ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro.
Compania își asigură clienții că lucrează la capacitate maximă pentru a răspunde în cel mai scurt timp cu putință problemelor pe care aceștia le semnalează.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | ACCIDENT rutier în Alba Iulia: O persoană rănită, după coliziunea dintre două mașini, la Micești
ACCIDENT rutier în Alba Iulia: O persoană rănită, după coliziunea dintre două mașini, la Micești Un accident rutier a avut loc miercuri, 22 ianuarie 2025, în Alba Iulia. O persoană a fost rănită după coliziunea între două mașini la Micești. Citește și: UPDATE FOTO | ACCIDENT rutier la Șard: Un autoturism a lovit o țeavă […]