E.ON Energie România regretă aglomerația creată la magazinul din Alba Iulia: Canale alternative pentru rezolvarea solicitărilor
E.ON Energie România regretă aglomerația creată la magazinul din Alba Iulia: Canale alternative pentru rezolvarea solicitărilor
E.ON Energie România a redeschis ieri, 4 aprilie, magazinul din municipiul Alba Iulia, după o perioadă în care acesta a fost închis dat fiind contextul pandemic.
Compania regretă aglomerația creată și remintește că pentru rezolvarea solicitărilor, sunt disponibile următoarele canale alternative la deplasarea la magazinul companiei:
- formular disponibil pe www.eon.ro;
- cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
- telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00);
- SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- E.ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro.
Compania își asigură clienții că lucrează la capacitate maximă pentru a răspunde în cel mai scurt timp cu putință problemelor pe care aceștia le semnalează.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
VIDEO | Ziua Mondială a Autismului, marcată la Centrul Școlar de Educație Incluzivă Alba Iulia: ,,Povești creionate în albastru”, expuse cu emoție de părinții unor copii cu autism
Ziua Mondială a Autismului, marcată la Centrul Școlar de Educație Incluzivă Alba Iulia: ,,Povești creionate în albastru”, expuse cu emoție de părinții unor copii cu autism În 2008, Adunarea Generală a Națiunilor Unite a declarat în unanimitate Aprilie ca Ziua Mondială a Autismului pentru a evidenția nevoia de a contribui la îmbunătățirea calității vieții persoanelor […]