Dispecerat permanent pentru informarea cetățenilor, la Primăria Alba Iulia
Administrația locală din Alba Iulia anunță că în urma implementării proiectului „Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relației cu cetățenii în administrația publică locală prin servicii electronice moderne”, s-a creat o nouă platformă de comunicare a Primăriei sub forma unui dispecerat permanent.
Acesta este funcțional, iar cei care apelează numărul 0258 819462 au la dispoziție mai multe coduri de acces la serviciile primăriei sau pot alege prin apăsarea tastei numerice “9” să discute cu operatorul de serviciu (între orele 8.00-16.00, după ora 16.00 mesajele sunt înregistrate și soluționate a doua zi dimineața).
”Fie că doresc să obțină informații sau să adreseze o sesizare ce subscrie activităților administrației publice, locuitorii municipiului pot utiliza cu încredere noul dispecerat”, precizează purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia, Mihai Coșer.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Mircea Hava: Noul fond destinat Republicii Moldova, de 100 de milioane de euro, a fost obținut cu sprijinul europarlamentarilor PPE
Mircea Hava: Noul fond destinat Republicii Moldova, de 100 de milioane de euro, a fost obținut cu sprijinul europarlamentarilor PPE Parlamentul European a aprobat noul fond destinat Republicii Moldova. 100 de milioane de euro, bani obținuți cu sprijinul europarlamentarilor PPE. Susținerea Moldovei pe drumul ei de aderare în structurile europene rămâne o prioritate absolută pentru […]