Dispecerat permanent pentru informarea cetățenilor, la Primăria Alba Iulia
Administrația locală din Alba Iulia anunță că în urma implementării proiectului „Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relației cu cetățenii în administrația publică locală prin servicii electronice moderne”, s-a creat o nouă platformă de comunicare a Primăriei sub forma unui dispecerat permanent.
Acesta este funcțional, iar cei care apelează numărul 0258 819462 au la dispoziție mai multe coduri de acces la serviciile primăriei sau pot alege prin apăsarea tastei numerice “9” să discute cu operatorul de serviciu (între orele 8.00-16.00, după ora 16.00 mesajele sunt înregistrate și soluționate a doua zi dimineața).
”Fie că doresc să obțină informații sau să adreseze o sesizare ce subscrie activităților administrației publice, locuitorii municipiului pot utiliza cu încredere noul dispecerat”, precizează purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia, Mihai Coșer.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Ilie Bolojan vrea să concedieze circa 24% din angajaţii de la Senat. Sindicatele susțin că „o astfel de acţiune în forţă, este extrem de îngrijorătoare şi nebenefică atât pentru funcţionarea instituţiei cât şi pentru angajaţi şi familiile lor”
Ilie Bolojan vrea să concedieze circa 24% din angajaţii de la Senat. Sindicatele susțin că „o astfel de acţiune în forţă, este extrem de îngrijorătoare şi nebenefică atât pentru funcţionarea instituţiei cât şi pentru angajaţi şi familiile lor” Reforma președintele Senatului, Ilie Bolojan constă în tăierea cheltuielilor și respect pentru contribuabili. Pentru a susține aceste […]