Deputatul Corneliu Olar i-a cerut ministrului Funeriu să acorde în continuare cei 100 de euro profesorilor
Stimate Domnule Ministru,
În calitate de deputat ales în Colegiul uninominal nr.5 Munţii Apuseni – Teiuş am participat la întâlnirea cu cadrele didactice de la Şcoala cu clasele I-VIII Câmpeni, din data de 04.03.2011, unde mi s-au prezentat următoarele situaţii, pe care vă rog a binevoi să le clarificaţi.
1. Proiectele finanţate de Uniunea Europeană pentru învăţământ sunt necorespunzător coordonate şi nu au asigurată partea de informare absolut necesară.
2. Protecţia socială a elevilor este modică făcând imposibilă folosirea ei, ajungându-se la paradoxul “cei care au protecţie socială să o folosească pentru altă protecţie socială”.
3. Problematica fondurilor financiare în şcoli este complexă, atât pentru angajaţii ei cât şi pentru elevi şi părinţi: cheltuieli mari de întreţinere şi de informare a elevilor, bani pentru concursuri şcolare, pentru proiecte educative, pentru culegeri de pregătire pentru Olimpiade, evaluare naţională etc. Ca urmare nu se justifică în niciun fel hotărârea de a se tăia cei 100 de euro acordaţi conform legii profesorilor pentru a se face astfel economii la buget, deoarece aceşti bani ajutau la procurarea acestor materiale didactice absolut necesare, fără a mai fi nevoiţi a solicita contribuţii băneşti de la elevi sau de la părinţi.
Solicit răspuns scris.
Corneliu OLAR, deputat ales în Colegiul uninominal nr. 5 Munţii Apuseni – Teiuş
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Cultură Educație
Colegiul Național ,,Inochentie Micu Clain” Blaj reprezentat la o conferință națională: Transformarea educației, obiectiv prioritar
Colegiul Național ,,Inochentie Micu Clain” Blaj reprezentat la o conferință națională: Transformarea educației, obiectiv prioritar În a doua decadă a lunii ianuarie 2025 s-a desfășurat, la București, conferința Asociației pentru Valori în Educație (AVE), care a avut drept scop formarea facilitatorilor de Comunități de Practică Didactică. Programul urmărește transformarea educației din școala românească. Colegiul Național […]