Construcția a două ansambluri de locuințe sociale, în Municipiul Alba Iulia, pe masa consilierilor locali
Un proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei tehnico – economice, fază SF şi a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Construire ansamblu de locuințe sociale, 2 tronsoane (tronson de tip BL și tronson aferent zonei Z3), cartier Gheorghe Şincai, Municipiul Alba Iulia” etapa I, II, III.
Proiectul ”Construire ansamblu de locuinţe sociale, 2 tronsoane (1 tronson de tip Bl şi un tronson aferent zonei Z3), cartier Gheorghe Şincai, Municipiul Alba Iulia “ etapa I, II, III face parte împreuna cu proiectul “ Construire ansamblu urban cu spaţii socio-culturale, educative şi de recreere-cartier Gheorghe Şincai, Municipiul Alba Iulia ” etapa 1 si etapa 2 din proiectul Ansamblu Urban cu Spatii Socio-Culturale, Educative si de Locuit, Cartier Gheorghe Şincai, Alba Iulia cuprins în cadrul Strategiei de Dezvoltare Locală Alba Iulia.
Proiectul propune construirea de locuinţe sociale , respectiv a doua imobile de locuinţe, cu regim de înălţime P+2, asigurarea utilităţilor şi amenajările exterioare necesare funcţionării obiectivului.
Pentru asigurarea fondurilor necesare realizării investiţiei, s-a structurat realizarea obiectivului de investiţii în trei etape:
-Valoare investiţiei etapa I- bloc nr.l- 5 921 598,99 lei (inclusivTVA)
-Valoare investiţiei etapa Il-bloc nr.l- 5 921 598,99 lei (inclusivTVA),
-Valoare investiţiei etapa III- Asigurarea utilităţilor şi amenajări exterioare
2 269 607,26 lei (inclusivTVA).
Prin HCL nr.l94/2020 s-a aprobat documentaţia tehnico-economice, fază SF şi indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “ Construire ansamblu urban cu
spaţii socioculturale, educative şi de recreere-cartier Gheorghe Şincai, Municipiul Alba Iulia ” etapa 1 si etapa 2 , conţinând cinci obiecte:
1 .Creare spaţii publice urbane în ZUM Alba Iulia: sistematizare si echipare infrastructura,
2. Crearea de facilităţi pentru recreere( zone special amenajate pentru sport, locuri de joacă pentru copii, în ZUM Alba Iulia,
3. Modernizare spaţiu public urban-piata talcioc, în ZUM Alba Iulia,
4. Crearea de spatii verzi: scuaruri,gradina în ZUM Alba Iulia,
5. Construire centru multifuncţional cu funcţiuni socio-comunitare în ZUM Alba Iulia.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
                                                                        
                                                                                                                                    Știri recente din categoria Ştirea zilei
LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 4 noiembrie 2025: 543 de posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș
LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 4 noiembrie 2025: 543 de posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș Persoanele interesate să ocupe un loc de muncă pot viziona ofertele accesând www.anofm.ro, selectați AJOFM Alba, secțiunea Persoane fizice – Locuri de muncă vacante sau se pot […]
VIDEO | Imagini inedite cu o ursoaică și trei pui, în Parcul Natural Apuseni. Grupa mică la plimbare, surprinsă de camerele de monitorizare a faunei sălbatice
Imagini inedite cu o ursoaică și trei pui, în Parcul Natural Apuseni. Grupa mică la plimbare, surprinsă de camerele de monitorizare a faunei sălbatice Grupa mică sau mai exact o ursoaică cu trei pui a fost surprinsă în pădurile Parcului Natural Apuseni, fiind filmați de camerele de monitorizare a faunei instalate de specialiștii din cadrul […]
Ziarul „Unirea” din Alba Iulia angajează REDACTORI pentru ediția online. Cerințe și responsabilități
Ziarul „Unirea” din Alba Iulia angajează REDACTORI pentru ediția online. Cerințe și responsabilități Ziarul ”Unirea” din Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea postului de REDACTOR pentru ediția online. CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail [email protected] sau la redacția ziarului din Alba Iulia, str. Decebal nr. 27. Desfășurarea activității se va face la sediul […]