Compania Hidroelectrica NU poate promite că va continua să aibă cel mai mic preț și NU poate prelua toți consumatorii casnici: Vom fi nevoiți să ne adaptăm condițiilor de piață
Compania Hidroelectrica NU poate promite că va continua să aibă cel mai mic preț și NU poate prelua toți consumatorii casnici: Vom fi nevoiți să ne adaptăm condițiilor de piață
Oficialii companiei Hidroelectrica a anunţat vineri, 13 iunie 2025, că nu poate promite că va continua să aibă cel mai mic preț. În plus, în timpul declaraţiilor, aceştia au mai precizat că nu produce suficientă energie ca să preia toți consumatorii casnici din România. Aceste afirmaţii vin după ce, în urmă cu câteva zile, compania a spus că este pregătită să preia toți consumatorii de energie care vor să își schimbe furnizorul.
În prezent, Hidroelectrica este compania care are cea mai bună ofertă pe piață, înainte de liberalizarea totală a pieței de electricitate, de la 1 iulie. În cazul în care un consumator ar încheia un contract cu reoprezentanţii Hidroelectrica pentru perioada de după 1 iulie, acesta ar plăti 77 de lei pe lună, cu 52% în plus față de acum.
Citește și: Hidroelectrica, gata să preia toți consumatorii care vor să-și schimbe furnizorul de energie: Documente necesare
Cei de la Hidroelectria au fost întrebaţi într-un interviu dacă pot promite că vor aveam în continuare cel mai mic preț din piață, oficialii companiei au precizat că, din nefericire, nu pot oferi astfel de garanții şi au spus: „ne regăsim în situația de a fi mai predictibili”, potrivit HotNews. Ulterior, reprezentanţii Hidroelectrica au mai precizat și că poate apărea oricând situația în care va fi nevoită să cumpere energie de la alte companii din piață pentru a o livra populației.
Ministrul Energiei din România, Sebastian Burduja, a vorbit marţi, într-un interviu oferit la Antena 3 CNN, despre o soluţie ca facturile să scadă pentru toți românii de la 1 iulie.
Hidroelectrica are între 10.000 – 11.000 de cereri pe zi de încheiere contracte
Directorul general de la Hidroelectrica, Karoly Borbely, a dezvăluit joi, într-o conferință că, în această perioadă, de teama facturilor uriaşe de luna viitoare, au înregistrat între 10.000 – 11.000 de cereri pe zi de încheiere contracte. Dezvăluirea CEO-ului companiei vine la scurt timp după ce unii dintre subalternii săi au ocolit să dea un răspuns despre acest aspect, subliniind că sunt informații comerciale.
Cifrele înregistrate de Hidroelectrica înseamnă de două ori mai multe cereri într-o singură zi decât numărul mediu de contracte încheiate de companie într-o lună întreagă, anul trecut.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Calendar ortodox AUGUST 2025: Schimbarea la Faţă a Domnului, Adormirea Maicii Domnului şi Tăierea capului Sfântului Ioan Botezătorul, cele mai importante sărbători ale lunii
Calendar ortodox AUGUST 2025: Schimbarea la Faţă a Domnului, Adormirea Maicii Domnului şi Tăierea capului Sfântului Ioan Botezătorul, cele mai importante sărbători ale lunii Luna August este una dintre cele mai încărcate luni ale calendarului ortodox din punct de vedere spiritual, marcând mari sărbători precum Adormirea Maicii Domnului, una dintre cele mai iubite și mai […]
VIDEO | Autostrada A1 Lugoj-Deva: A fost realizată străpungerea primei galerii a Tunelului 1 de pe secțiunea Margina–Holdea. Stadiul fizic al întregului lot se apropie de 30%
A fost realizată străpungerea primei galerii a Tunelului 1 de pe secțiunea Margina–Holdea a autostrăzii A1 Lugoj-Deva. Stadiul fizic al întregului lot se apropie de 30% Miercuri, 30 iulie 2025, a fost realizată străpungerea primei galerii (367,5 metri) a Tunelului 1 de pe secțiunea Margina–Holdea, a informat ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, precizând că este o […]
O firmă din Ungaria cumpără Napolact. Fabricile din Cluj-Napoca și Târgu Mureș își schimbă proprietarul
O firmă din Ungaria cumpără Napolact. Fabricile din Cluj-Napoca și Târgu Mureș își schimbă proprietarul Gigantul olandez FrieslandCampina a ajuns la un acord pentru vânzarea operațiunilor sale din România, inclusiv celebrul brand Napolact, către grupul maghiar Bonafarm. Această tranzacție este considerată ca fiind una dintre cele mai importante din ultimii ani în industria alimentară. Acordul […]