Coca-Cola, după acuzațiile ANPC privind calitatea mai slabă a sucurilor FANTA în România: „Unele rețete pot fi adaptate din motive legitime”
Coca-Cola, după acuzațiile ANPC privind calitatea mai slabă a sucurilor FANTA în România: „Unele rețete pot fi adaptate din motive legitime”
Compania Coca-Cola România, care deține brandul Fanta, a transmis un punct de vedere după ce joi, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunțat că a descoperit diferenţe în compoziţia mai multor produse Fanta vândute în diverse state europene.
„Cooperăm cu ANPC în această chestiune încă din luna iunie 2022 și vom continua să oferim argumente și dovezi pentru a fundamenta poziția companiei noastre în raport cu acuzațiile aduse în cadrul acestei investigații.
Suntem dedicați angajamentului nostru ferm de a le oferi consumatorilor băuturi la cele mai înalte standarde de calitate, în fiecare țară în care activăm. Totodată, unele rețete pot fi adaptate din motive legitime, cum ar fi reglementările locale sau preferințele consumatorilor, în conformitate cu legislația în vigoare.
Asigurăm transparenţă totală în privința ingredientelor și a valorilor nutriționale din produsele noastre, oferindu-le consumatorilor informații clare, atât pe ambalaje, cât și online (pe website-ul www.coca-cola.ro), aceștia având astfel posibilitatea de a alege informat”, se arată în comunicat.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică?
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică? Hidroelectrica a stornat facturile aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, provocând multă confuzie printre clienții. Aceștia au fost anunțați de stornarea facturilor aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, însă au primit facturi cu valori negative. Hidroelectrica a informat că facturile emise […]