CNAIR: Autostrada Sebeș-Turda, Loturile 3 și 4 vor fi recepționate în ianuarie și mai 2018. De ce s-a amânat deschiderea anul acesta
CNAIR: Autostrada Sebeș-Turda, Loturile 3 și 4 vor fi recepționate în ianuarie și mai 2018. Zilele trecute, CNAIR a explicat de ce a amânat deschiderea Autostrăzii Sebeş-Turda, loturile 3 şi 4. Aceştia susţin că recepţia pe cele două loturi va avea loc în ianuarie, respectiv mai 2018.
„Pentru lotul 3 al autostrăzii Sebeş – Turda, unde antreprenor este Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte D’Acqua SpA, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 99%. Cu toate acestea a fost nevoie ca recepţia la finalizarea lucrărilor să fie reprogramată pentru data de 9 ianuarie 2018, deoarece s-au constatat mai multe neconformităţi.
Principala problemă identificată este nerespectarea de către Antreprenor a propriului proiect tehnic de construcţie a căilor de rulare pe pod. Un alt element care a făcut imposibilă recepţia lucrărilor este reprezentat de existenţa unor zone cu exces de bitum. Aceste zone sunt foarte periculoase, în special pe timp de ploaie şi în perioada iernii deoarece nu asigură aderenţa minimă a pneurilor la suprafaţa de rulare”, conform CNAIR.
Autostrada Sebeş-Turda face legatura dintre Autostrada A1 şi Autostrada A3. Lucrările sunt finanţate din fonduri europene (85%) şi de la bugetul de stat (15%).
Constructorul lotului 1 din autostrada Sebeş-Turda primeşte aproximativ2 milioane de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA – SC Pomponio decontează 9,49 milioane lei pentru proiectare şi execuţia a 17 km din autostrada Sebeş-Turda, lot 1. La sfârşitul acestui an, oficialii CNAIR ar fi trebuit să deshidă traficul pe loturile 3 şi 4 din autostrada Sebeş-Turda.
Autostrada Sebeş-Turda este împărţită în patru loturi:
Lot 1 – 17,0 km de la intrarea pe autostrada în Sebes pana la Pârâul Iovului, constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA – SC Pomponio SRL. Cost: 541.739.137 lei fără TVA.
Lot 2 – 24,3 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori: asocierea Aktor SA – SC Euroconstruct Trading SRL. Cost: 549.332.494 lei fără TVA.
Lot 3 – 12,5 km de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea, constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. Cost: 420.511.921 lei fără TVA
Lot 4 – 16,3 km de la nodul Decea până în Turda, constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH. Cost: 470.004.894 lei fără TVA.
Sursa: capital.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Publicitate electorală | Beniamin Todosiu: Nicolae Ciucă și o guvernare de dreapta ar însemna un DEZASTRU pentru Alba și pentru România
Publicitate electorală | Beniamin Todosiu: Nicolae Ciucă și o guvernare de dreapta ar însemna un DEZASTRU pentru Alba și pentru România Nicolae Ciucă și o guvernare de dreapta ar însemna, în următorii ani, un dezastru pentru Alba și pentru România. După prezentarea programului de guvernare al liberalilor, e tot mai clar că următorii ani ar […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Ştirea zileiacum 4 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Ştirea zileiacum o zi
21 noiembrie: Zece ani de la tragedia aviatică de la Mălâncrav. Ziua când Alba Iulia a pierdut un tânăr pilot căpitan