Clientul va putea refuza plata produsului dacă nu a primit bon fiscal. Introducerea Loteriei fiscale, aprobată cu o prevedere suplimentară
Din martie, un client va avea dreptul să nu achite produsul selectat sau consumat dacă nu a primit bon fiscal de la comerciant. Guvernul a avizat introducerea Loteriei bonurilor fiscale.
„Introducerea Loteriei fiscale a fost aprobată de Guvern, cu o prevedere suplimentară faţă de proiectul aflat în dezbatere publică şi care acordă dreptul unui client, începând cu luna martie a acestui an, să nu achite produsul selectat sau consumat dacă nu a primit bon fiscal de la comerciant. În magazine, restaurante şi alte unităţi va fi expus obligatoriu un afiş în acest sens”, au declarat agenţiei MEDIAFAX surse oficiale.
Conform proiectului, persoanele fizice rezidente şi nerezidente care au împlinit deja vârsta de 18 ani şi deţin bonuri fiscale care atestă cumpărarea de bunuri sau servicii în ţară vor putea participa, din iulie, la „Loteria bonurilor fiscale”, bugetul total alocat pe şase luni din acest an urmând să fie 10 milioane lei
Loteria va fi organizată lunar, în prima duminică după data de 15 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, dar va putea fi organizată şi ocazional, după minimum 15 zile de la sfârşitul intervalului calendaristic participant la Loterie, şi va consta în extragerea aleatorie de numere, respectiv un număr cuprins în intervalul dintre 1 şi 999 inclusiv, reprezentând valoarea totală a bonului fiscal fără subdiviziunile leului, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, şi o dată calendaristică reprezentând ziua emiterii bonului fiscal, aferentă lunii sau intervalului calendaristic, după caz, pentru care este organizată Loteria, în vederea acordării de premii în bani.
Sursa Mediafax.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (20.07.2025)
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (20.07.2025) Scopul proiectului: Premisa îndeplinirii acestui scop o reprezintă inovarea și diversificarea serviciilor prin utilizarea noilor tehnologii și majorarea capacității, astfel fiind necesară realizarea unei investiții în vederea achiziționării de mijloace fixe moderne, de ultimă generație, specifice domeniului de activitate vizat. Beneficiar: URBAN […]
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (19.07.2025)
Comunicat lansare proiect – Creșterea competitivității URBAN CONSTRUCT TRANSILVANIA S.R.L. prin utilizarea eficientă a resurselor (19.07.2025) Scopul proiectului: Premisa îndeplinirii acestui scop o reprezintă inovarea și diversificarea serviciilor prin utilizarea noilor tehnologii și majorarea capacității, astfel fiind necesară realizarea unei investiții în vederea achiziționării de mijloace fixe moderne, de ultimă generație, specifice domeniului de activitate vizat. Beneficiar: URBAN […]
Zarina CRM: Firma de IT din Iași investește 35.000€ într-un soft CRM care aduce control total și eficiență în afaceri
Zarina CRM: Firma de IT din Iași investește 35.000€ într-un soft CRM care aduce control total și eficiență în afaceri Interviu cu Ciobanu Dan-Ionuț, antreprenorul din spatele unui CRM românesc ce oferă control deplin prin instalare locală Într-un mediu de afaceri extreme de competitiv dominat de soluții software cu abonamente lunare și dependență de servere […]