Care sunt cele mai valoroase 10 branduri din lume
Cele mai valoroase 10 mărci din lume aparțin companiilor din America, potrivit unui top realizat de eurobrand. Apple se află pe primul loc și este evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanţă destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) şi Coca-Cola (64,7 miliarde dolari).
Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plasează pe locul 11 în topul global, cu o valoare estimată la 43,98 miliarde dolari.
În Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a rămas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 în top, urmat de Nestlé cu o valoare de 33 miliarde euro, pe poziţia 18, şi de AB Inbev cu 29,8 miliarde euro, pe 19.
Apple, Google şi Coca-Cola sunt urmate în top, în ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald’s (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) şi Philip Morris (44,8 miliarde dolari).
Printre brandurile prezente în top se numără şi Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L’ Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) şi Allianz (99).
Sursa Mediafax.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie
Branșarea la curent în 2025: ANRE anunță eliminarea unui document-cheie pentru racordarea la energie Birocrația în domeniul energiei ar putea fi simplificată radical, autoritățiel analizând eliminarea Avizului Tehnic de Racordare (ATR), un document considerat până acum esențial pentru accesul la rețea. Potrivit președintelui ANRE, George Niculescu, măsura ar putea reduce termenele și facilita conectarea atât […]