Care sunt cele mai valoroase 10 branduri din lume
Cele mai valoroase 10 mărci din lume aparțin companiilor din America, potrivit unui top realizat de eurobrand. Apple se află pe primul loc și este evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanţă destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) şi Coca-Cola (64,7 miliarde dolari).
Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plasează pe locul 11 în topul global, cu o valoare estimată la 43,98 miliarde dolari.
În Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a rămas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 în top, urmat de Nestlé cu o valoare de 33 miliarde euro, pe poziţia 18, şi de AB Inbev cu 29,8 miliarde euro, pe 19.
Apple, Google şi Coca-Cola sunt urmate în top, în ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald’s (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) şi Philip Morris (44,8 miliarde dolari).
Printre brandurile prezente în top se numără şi Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L’ Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) şi Allianz (99).
Sursa Mediafax.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Profesorul universitar Gheorghe Piperea, despre modificările codurilor CAEN: „Prostituția legalizată și șoptirea cailor-inovații ale economiei din România”
Profesorul universitar Gheorghe Piperea, despre modificările codurilor CAEN: „Prostituția legalizată și șoptirea cailor-inovații ale economiei din România” Gheorghe Piperea, profesor de drept comercial la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti și avocat, a adus în discuție recentele modificări ale codurilor CAEN din România. Într-o postare pe rețelele de socializare acesta a criticat introducerea unor […]