Beneficiarii de ajutoare alimentare din Alba Iulia sunt așteptați să-și ridice pachetele. PROGRAMUL de distribuție
Primăria Municipiului Alba Iulia a inceput distribuţia de ajutoare alimentare din cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate – POAD 2015 -2016, conform Hotărârii de Guvern nr. 627/2015. Persoanele domiciliate în Municipiul Alba Iulia , care se regăsesc în una dintre categoriile mai jos menţionate, sunt rugate să se prezinte pentru a-şi ridica pachetele cu alimente, de luni până vineri, între orele 8.30 – 14.00 după cum urmează :
– familiile şi persoanele singure cărora le este stabilit, prin dispoziţie scrisă a primarului, dreptul la un venit minim garantat, la Direcţia de Asistenţă Socială, str. Bucovinei, nr.3,
– familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei la Direcţia de Asistenţă Socială, str. Bucovinei, nr.3,
– în perioada 7 – 15 IULIE 2016 – persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, neinstituţionalizaţi, la Centrul de zi pentru persoane vârstnice, Str. Libertăţii, nr.21
Acte necesare – certificatul de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat.
– în perioada 18 – 22 IULIE 2016 – pensionarii sistemului public de pensii ale căror drepturi, obţinute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, sunt de până la 450 lei/lună inclusiv , la Centrul de zi pentru persoane vârstnice, str. Libertăţii, nr. 21
Acte necesare – cupon de pensie.
– în perioada 25 – 29 IULIE 2016 – şomerii care beneficiază de indemnizaţie de şomaj în cuantum lunar stabilit conform prevederilor legale de până la 450 lei, inclusiv, şi şomerii înregistraţi la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene care nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj, la Centrul de zi pentru persoane vârstnice, str. Libertăţii, nr.21
Acte necesare – carnet de şomaj vizat de AJOFM Alba sau adeverinţă AJOFM ( pentru şomerii neindemnizaţi ) .
Documentele mai sus menţionate, precum şi actul de identitate trebuie să fie valabile la data distribuţiei alimentelor. Pentru beneficiarii minori se va prezenta actul de identitate al părintelui sau tutorelui .
Ajutoarele alimentare vor fi distribuite în două cutii de carton cu conținut identic , în fiecare cutie se vor afla următoarele produse alimentare şi cantități:
Depozitul POAD 2015 – 2016 este situat la ieşirea spre Miceşti, ( pe partea stângă), Calea Moţilor, nr. 115 -SC ANCĂU COMPANY SRL.
Program depozit : Luni – Vineri orele : 8 – 15
Pentru relaţii suplimentare – telefon 0258 – 810565 sau 0258 – 810325
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | Excelența în economie, celebrată la Universitatea din Alba Iulia: Premii pentru elevi de clasa a XI-a
Excelența în economie, celebrată la Universitatea din Alba Iulia: Premii pentru elevi de clasa a XI-a Cei mai buni tineri economiști din județul Alba au fost premiați în cadrul fazei județene a Concursului de cultură și educație financiar-contabilă, ajuns la cea de-a treia ediție. Competiția s-a desfășurat în 17 aprilie 2025 la Universitatea „1 Decembrie […]
FOTO | Deschidere festivă a Olimpiadei de Limba Germană Maternă, de la Sebeș: Eveniment special la Biserica Evanghelică
Deschidere festivă a Olimpiadei de Limba Germană Maternă, de la Sebeș: Eveniment special la Biserica Evanghelică Marți, 22 aprilie 2025, Biserica Evanghelică Sebeș a găzduit festivitatea de deschidere a etapei naționale a Olimpiadei de Limba și Literatura Germană Maternă. La festivitate au participat reprezentanți ai Consulatului Republicii Federale Germania din Sibiu (consulul Ursula Jahn), ai […]
10 stații de reîncărcare a mașinilor electrice în mai multe locații din Cugir și Vinerea: 2,2 milioane de lei alocați pentru furnizare, montare și punere în funcțiune
10 stații de reîncărcare a mașinilor electrice în mai multe locații din Cugir și Vinerea: 2,2 milioane de lei alocați pentru furnizare, montare și punere în funcțiune Primăria Cugir a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de atribuire a contractului de furnizare, montare și punere în funcțiune a 10 stații de reâncărcare […]