Beneficiarii de ajutoare alimentare din Alba Iulia sunt așteptați să-și ridice pachetele. PROGRAMUL de distribuție
Primăria Municipiului Alba Iulia a inceput distribuţia de ajutoare alimentare din cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate – POAD 2015 -2016, conform Hotărârii de Guvern nr. 627/2015. Persoanele domiciliate în Municipiul Alba Iulia , care se regăsesc în una dintre categoriile mai jos menţionate, sunt rugate să se prezinte pentru a-şi ridica pachetele cu alimente, de luni până vineri, între orele 8.30 – 14.00 după cum urmează :
– familiile şi persoanele singure cărora le este stabilit, prin dispoziţie scrisă a primarului, dreptul la un venit minim garantat, la Direcţia de Asistenţă Socială, str. Bucovinei, nr.3,
– familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei la Direcţia de Asistenţă Socială, str. Bucovinei, nr.3,
– în perioada 7 – 15 IULIE 2016 – persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, neinstituţionalizaţi, la Centrul de zi pentru persoane vârstnice, Str. Libertăţii, nr.21
Acte necesare – certificatul de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat.
– în perioada 18 – 22 IULIE 2016 – pensionarii sistemului public de pensii ale căror drepturi, obţinute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, sunt de până la 450 lei/lună inclusiv , la Centrul de zi pentru persoane vârstnice, str. Libertăţii, nr. 21
Acte necesare – cupon de pensie.
– în perioada 25 – 29 IULIE 2016 – şomerii care beneficiază de indemnizaţie de şomaj în cuantum lunar stabilit conform prevederilor legale de până la 450 lei, inclusiv, şi şomerii înregistraţi la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene care nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj, la Centrul de zi pentru persoane vârstnice, str. Libertăţii, nr.21
Acte necesare – carnet de şomaj vizat de AJOFM Alba sau adeverinţă AJOFM ( pentru şomerii neindemnizaţi ) .
Documentele mai sus menţionate, precum şi actul de identitate trebuie să fie valabile la data distribuţiei alimentelor. Pentru beneficiarii minori se va prezenta actul de identitate al părintelui sau tutorelui .
Ajutoarele alimentare vor fi distribuite în două cutii de carton cu conținut identic , în fiecare cutie se vor afla următoarele produse alimentare şi cantități:
Depozitul POAD 2015 – 2016 este situat la ieşirea spre Miceşti, ( pe partea stângă), Calea Moţilor, nr. 115 -SC ANCĂU COMPANY SRL.
Program depozit : Luni – Vineri orele : 8 – 15
Pentru relaţii suplimentare – telefon 0258 – 810565 sau 0258 – 810325
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | Elevii militari din Alba Iulia, ași la sport: Ce rezultate au obținut la „Semimaratonul Eroilor Invictus” 2025 de la Bistrița
Elevii militari din Alba Iulia, ași la sport: Ce rezultate au obținut la „Semimaratonul Eroilor Invictus” 2025 de la Bistrița 27 de elevi ai Colegiului Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia au luat startul, sâmbătă, 31 mai 2025, la „Semimaratonul Eroilor Invictus” desfășurat la Bistrița. Competiția dedicată curajului, memoriei și unității s-a aflat în acest […]
Reabilitare și renovare energetică a dispensarului medical din Râmeț: Proiectul a trecut de evaluarea Agenției de Mediu
Reabilitare și renovare energetică a dispensarului medical din Râmeț: Proiectul a trecut de evaluarea Agenției de Mediu Primăria Râmeț a trecut de evaluarea Agenției Naționale pentru Mediu și Arii Protejate (ANMAP) aviz de mediu pentru un proiect care vizează reabilitarea și renovarea energetică a dispensarului medical uman din Râmeț. ANMAP a luat decizia etapei de […]
Înființarea unor sisteme de alimentare cu apă și canalizare în comuna Almașu Mare: Contractele de finanțare prin Programul „Anghel Saligny” au fost semnate
Înființarea unor sisteme de alimentare cu apă și canalizare în comuna Almașu Mare: Contractele de finanțare prin Programul „Anghel Saligny” au fost semnate Ministerul Dezvoltării a anunțat, marți, 3 iunie 2025, că au fost semnate 11 noi contracte de finanţare, prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”. Contractele sunt în valoare totală de 135, 5 […]