Autostrada Sebeş-Turda, lotul 3: CNAIR ar putea anunţa la sfârşitul lunii inaugurarea celui celui mai avansat proiect de autostradă din România
Lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda se apropie de finalizare. Lucrările celui mai avansat proiect de autostradă din România, lotul 3 al A10, se vor finaliza la sfârşitul acestei luni.
Mult a fost, puțin a rămas. Lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda se apropie de finalizare. Constructorul, Tirrena Scavi, lucrează în multe zone la finisaje, instalare de parapete de protecție și marcaje.
„Se execută montează garduri, se lucrează la marcaje, la sfârşitul lunii se poate inaugura lotul de autostradă”, au explicat subcontractorii lucrării.
La începutul acestei luni, constructorula încasat 3,7 milioane euro pentru construcţia a 12,45 km din autostrada Sebeş-Turda, lot 3. Mai exact, Tirrena Scavi SPA Italia, Sucursala Cluj a decontat 17,006 milioane lei pentru proiectarea şi execuţia a 12,45 km din lotul 3 al autostrăzii Sebeş-Turda. Conform CNAIR, lucrările pentru cei 12,4 km de autostradă sunt finalizate în proporţie de aproximativ 93%.
Contractul pentru lotul 3 din autostrada Sebeş-Turda a fost semnat în luna mai 2014, lucrările costă 420.51milioane lei, proiectantul celor 12,45 km de autostradă este Aecom Ingieniera SRL, consultant DRDP Cluj, iar antreprenor Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte D’Acqua SpA.
Autostrada Sebeş-Turda face legatura dintre Autostrada A1 şi Autostrada A3. Lucrările sunt finanţate din fonduri europene (85%) şi de la bugetul de stat (15%).
Autostrada Sebeş-Turda este împărţită în patru loturi:
Lot 1 – 17,0 km de la intrarea pe autostrada în Sebes pana la Pârâul Iovului, constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA – SC Pomponio SRL. Cost: 541.739.137 lei fără TVA.
Lot 2 – 24,3 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori: asocierea Aktor SA – SC Euroconstruct Trading SRL. Cost: 549.332.494 lei fără TVA.
Lot 3 – 12,5 km de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea, constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. Cost: 420.511.921 lei fără TVA
Lot 4 – 16,3 km de la nodul Decea până în Turda, constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH. Cost: 470.004.894 lei fără TVA.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Recepția lucrărilor la Transapuseana, cel mai scump drum județean din România, se va realiza în 25 noiembrie
VIDEO | Recepția lucrărilor la Transapuseana, cel mai scump drum județean din România, se va realiza în 25 noiembrie Procedurile birocratice legate de recepția lucrărilor la drumul județean DJ 107 I, cunoscut sub numele de „Transapuseana” au fost soluționate, urmând ca recepția oficială să fie făcută în data de 25 noiembrie 2024, potrivit declarațiilor vicepreședintelui […]
Secțiune Articole Similare
-
Sportacum 3 zile
Metalurgistul Cugir – Avântul Reghin 1-1 (1-0) | „Roș-albaștrii”, remiză cu gust de eșec!
-
Curier Județeanacum 2 zile
FOTO | Absolvenţii promoţiei din 1974, revedere emoţionantă după 50 de ani de la terminarea Liceul Industrial Nr.1 din Blaj
-
Ştirea zileiacum 2 zile
La 2 noiembrie 1784: Izbucnea marea răscoală țărănească din Transilvania condusă de Horea, Cloșca și Crișan, cea mai importantă ridicare la luptă a populației românești din Evul Mediu
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
Mesaje de Halloween în limba engleză. Texte pentru Sms-uri și urări „înfricoșătoare”
-
Actualitateacum o zi
Vouchere sociale 2025-2027. Ce valoare vor avea și cum se acordă
-
Curier Județeanacum 2 zile
FOTO | Șahiștii CSM Unirea Alba Iulia învingători la concursul de șah blitz „Cupa Rotary”, ediția a 8-a