Rămâi conectat

Ştirea zilei

Autostrada Sebeş-Turda, lotul 3: CNAIR ar putea anunţa la sfârşitul lunii inaugurarea celui celui mai avansat proiect de autostradă din România

Ziarul Unirea

Publicat

în

Lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda se apropie de finalizare. Lucrările celui mai avansat proiect de autostradă din România, lotul 3 al A10, se vor finaliza la sfârşitul acestei luni.

Mult a fost, puțin a rămas. Lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda se apropie de finalizare. Constructorul, Tirrena Scavi, lucrează în multe zone la finisaje, instalare de parapete de protecție și marcaje.

„Se execută montează garduri, se lucrează la marcaje, la sfârşitul lunii se poate inaugura lotul de autostradă”, au explicat subcontractorii lucrării.

La începutul acestei luni, constructorula încasat 3,7 milioane euro pentru construcţia a 12,45 km din autostrada Sebeş-Turda, lot 3. Mai exact, Tirrena Scavi SPA Italia, Sucursala Cluj a decontat 17,006 milioane lei pentru proiectarea şi execuţia a 12,45 km din lotul 3 al autostrăzii Sebeş-Turda. Conform CNAIR, lucrările pentru cei 12,4 km de autostradă sunt finalizate în proporţie de aproximativ 93%.

Contractul pentru lotul 3 din autostrada Sebeş-Turda a fost semnat în luna mai 2014, lucrările costă  420.51milioane lei, proiectantul celor 12,45 km de autostradă este Aecom Ingieniera SRL, consultant DRDP Cluj, iar antreprenor Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte D’Acqua SpA.

Autostrada Sebeş-Turda face legatura dintre Autostrada A1 şi Autostrada A3. Lucrările sunt finanţate din fonduri europene (85%) şi de la bugetul de stat (15%).

Autostrada Sebeş-Turda este împărţită în patru loturi:

Lot 1 – 17,0 km de la intrarea pe autostrada în Sebes pana la Pârâul Iovului, constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA – SC Pomponio SRL. Cost: 541.739.137 lei fără TVA.

Lot 2 – 24,3 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori: asocierea Aktor SA – SC Euroconstruct Trading SRL. Cost: 549.332.494 lei fără TVA.

Lot 3 – 12,5 km de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea, constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. Cost: 420.511.921 lei fără TVA

Lot 4 – 16,3 km de la nodul Decea până în Turda, constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH. Cost: 470.004.894 lei fără TVA.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO | Alba Iulia la revoluția și cumpăna lui `89. Un curaj inconștient și nebun spre libertate: „Cartelele ne dădeau dreptul să nu murim”

Cezar Lancrajan

Publicat

în

FOTO | Alba Iulia la revoluția și cumpăna lui `89. Un curaj inconștient și nebun spre libertate: „Cartelele ne dădeau dreptul să nu murim” Nicu Murgășanu, marcant actant al revoluției de la Alba Iulia, în decembrie 1989, așteaptă și astăzi, la 35 de ani distanță, fără de „certificat de revoluționar”,  efectul real al lui „Ceaușescu […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea