Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 6 IULIE 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 6 IULIE 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 6 iulie 2025 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 1 IULIE 2025: 434 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Auditor gr. I (S) – COR 241306

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Compartimentul Audit Intern

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: Nedeterminată

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

– studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă în domeniul științe economice , științe juridice sau științe administrative ( diplomă de licență + master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);

– curs absolvit de Auditor intern în sectorul public, cod COR 241306 de minimum 40 de ore de instruire;

– deținerea avizului favorabil al Serviciul Audit Public Intern din cadrul Ministerului Educației și Cercetării, conform prevederilor Ordinului M.E.N. nr.5509/2017;

– vechime în specialitatea postului, pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată : minimum 6 ani si 6 luni;

– nu a fost sancționat disciplinar în ultimii 5 ani

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro –informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Marcu Dan Cosmin, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*Serviciul Public Gospodărie Comunala Blaj, anunţă în data 29.07.2025 ora 10,00 proba scrisa la examenul în vederea promovării în grad profesional, respectiv treapta profesională a personalului angajat în regim contractual, conform prevederilor art. 69 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice la sediul din str. Pacii, nr. 1.

Functia contractuala de executie, pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, pentru care se organizeaza examen de promovare in grad profesional este urmatoarea:

– 3 posturi contractuale din Muncitor necalificat în Muncitor calificat – Pesagist – Floricultor cod COR 611205;

Pentru a participa la examenul de promovare in gradul profesional, personalul contractual trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

-sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesioanal din care promoveaza;

-sa fi obtinut calificativul “foarte bine” la evaluarea performantelor profesionale individuale de cel putin doua ori in ultimii 3 ani;

-promovarea personalului contractual în grade sau trepte profesionale imediat superioare se realizează prin examen, în baza unui referat de evaluare întocmit de şeful ierarhic şi aprobat de conducătorul instituţiei publice;

*Spitalul Orășenesc’’ Dr.Alexandru Borza” Abrud, cu sediul în Abrud, str. Republicii, nr. 13, jud. Alba, organizează în data de 23.07.2025 ora 10.00 concurs, pentru ocuparea unui post vacant de economist I, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, conform HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022.

Condițiile specifie , Conform Hotararii 1336/2022, art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

– formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2

– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

– curriculum vitae, model comun european.

– diplomă de bacalaureat

– diplomă de licenta in specialitatea Stiinte Economice

– cunoștințe generale de utilizare a calculatorului.

– 10 ani vechime in specialitate din care 5 ani in unitate bugetara sanitara

– taxa de participare: 500 lei.

Informaţii suplimentare la telefon 0258/780614, int. 34 – biroul resurse umane, sau pe site-ul instituţiei www.spitalabrud.ro

*ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES ANGAJEAZA PRIN CONCURS SPECIALIST IN DOMENIUL SSM PENTRU SEDIUL SGA ALBA.

CERINTELE OCUPARII POSTULUI SUNT:

1. Studii superioare

2. Perfecționări (specializări) : curs calificare specialist în domeniul SSM

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, comp. R.U.R.P.A., de luni până joi între orele 8,00-15,00 și vineri între orele 8:00-12:00 până în data de 16.07.2025, orele 14:00.

*Comuna Lupșa anunță Organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant – INSPECTOR, TREAPTA PROFESIONALĂ DEBUTANT în cadrul compartimentului Registru Agricol din subordinea Primarului/ Consiliului Local al Comunei Lupșa : 1 POST , care va avea loc la sediul Primăriei comunei Lupșa la data de 21.07.2025, ora 12:00 – proba scrisă , respectiv 24.07.2025, ora 12:00 – interviul (data desfășurării interviului putând fi stabilită de comisa de concurs în funcție de derularea concursului și cu respectarea prevederilor legale), conform Hotărârii nr 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare , la sediul Primăriei comunei Lupșa .

Condiții de participare la concurs:

– Studii : Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

– Vechime : fără

– Condiții specifice : studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul: Agronomie; Silvicultură; Inginerie geodezică, Agricultură, Geografie, Geologie, Administrație publică

Actele se depun la sediul Primăriei comunei Lupșa, până în data de 11.07.2025, ora 14:00;

Concursul se desfășoară la sediul Primăriei ,în data de 21.07.2025, ora12:00 – proba scrisă,respectiv 24.07.2025, ora 12:00 – interviul (la data desfășurării interviului putând fi stabilită de către comisia de concurs în funcție de derularea concursului și cu respectarea prevedreilor legle)

INFORMAȚII SUPLIMENTARE la sediul Primăriei comunei Lupșa sau la telefon 0258/769225 – solicitare interior 113 / e-mail: [email protected]

*Administrația Bazinală de Apă Mureș – Masinist la mașini pentru terasamente

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție, precum și calendarul desfășurării concursului sunt:

1. Studii medii/ 10 clase + școală profesională

2. Posesor permis de conducere categoria B,

3. Perfecționări (specializări) : calificare mașinist la mașini pentru terasamente

4. Disponibilitate la deplasări și program prelungit.

*Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de șofer I în cadrul Compartimentului Administrativ.

Condiţiile specifice de participare sunt:

• studii medii absolvite cu dipomă de bacalaureat;

• vechime în muncă minimum 3 ani și 6 luni;

• permis de conducere categoria B și C;

• aviz psihologic;

• vechime ca și conducător auto minimum 5 ani;

• cazierul auto în care să nu apară suspendări ale permisului (în ultimii 5 ani).

Relaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi conţinutul dosarului pentru concurs se obţin la telefon 0258/813300 sau la sediul Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia sau pe pagina www.mnuai.ro la secţiunea anunţuri sau la adresa de e-mail [email protected].

*Liceul Tehnologic „Dorin Pavel” Alba Iulia, anunţă organizarea concursului pentru ocuparea a 1 post, reprezentând un timp de lucru de 8 ore/zi, de ANALIST PROGRAMATOR – personal auxiliar, post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată.

CONDIŢII SPECIFICE:

● Absolvent cu diplomă a unei instituții de învățământ superior/ absolvent cu diplomă de licență în domeniul IT (Informatică, cibernetică, Automatică şi Calculatoare);

● vechime în specialitatea studiilor, minim 2 ani;

● cunoştinţe privind legislaţia din învăţământul preuniversitar;

● cunoştinţe avansate de operare calculator (Microsoft Office, motoare de căutare, platforme educaţionale Excel, Word, Internet Explorer, poșta electronică, baza de date), administrare pagini web, programe specifice în învăţământ;

● administrare rețele de calculatoare;

● administrare site;

● cunoştinţe de limba engleză;

● cunoştinţe de utilizare a softurilor specifice activităţii (SEAP / SICAP, SIIIR);

● noţiuni de comunicare în relaţii publice;

● cunoştinţe generale de gramatică şi ortografie a limbii române;

● să aibă disponibilitate de timp (extraprogram) pentru rezolvarea la termen a unor situații, independente de unitatea de învățământ.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție pe site-ul instituției https://dorin-pavel.ro/ și la sediul Liceului Tehnologic „Dorin Pavel” Alba Iulia, telefon 0258816938.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectiv:

• 1 post contractual vacant inspector de specialitate gradul IA, S – Serviciul achiziții publice, aprovizionare și transport;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Inspector de specialitate gradul IA – Serviciul achiziții publice, aprovizionare și transport

• studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;

• curs de perfecționare de expert în domeniul achizițiilor publice;

• cunostinte operare PC – nivel avansat;

• vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

1 post contractual vacant registrator medical, M – Compartiment diabet zaharat, nutriție și boli metabolice

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Registrator medical

• studii: diplomă de bacalaureat;

• cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în WORD/EXCELL;

• minim 6 luni vechime în activitate.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Grădinița cu Program Prelungit Nr.16 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str.Arieșului, nr.78, organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de Spălătoreasă – Lenjerăreasă, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă (8h/zi), în regim contractual, în conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022 privind Regulamentul-cadru pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante corespunzătoare funcțiilor contractuale din sectorul bugetar.

Denumirea postului: Spălătoreasă – Lenjerăreasă

Numărul de posturi: 1

Nivelul postului: funcție de execuție

Gradul/Treapta profesional/profesională: 0

Structura postului: Compartimentul nedidactic

Durata timpului de lucru: 8 h/zi, 40 h/ săptămână

Perioadă: nedeterminată

Condiții specifice: necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

• Nivelul studiilor: minim școală profesională sau învățământ liceal/profesional finalizat cu diplomă;

• Cunoștințe privind normele de igienă și curățenie în spații colective;

• Curs de igienă valabil

• Capacitate de muncă fizică, atenție la detalii, spirit de responsabilitate;

• Disponibilitate pentru un program flexibil, la nevoie;

• Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestat pe baza fișei de examen medical;

• Experiența anterioară într-un post similar constituie un avantaj.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul Grădiniței cu Program Prelungit Nr.16 Alba Iulia, tel. 0258-815596, sau tel.- 0731308639

*Spitalul Municipal Sebeş, în conformitate cu metodologia de concurs şi cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, vacante:

Nr.Crt. Funcţia Secţia/Compartimentul Nr.posturi Studii Durata timpului de lucru Durata contractului de muncă

1. Îngrijitor de curățenie Ambulatoriu de specialitate 1 G 8 temporar vacant

2. Îngrijitor de curățenie Camera de Gardă 1 G 8 vacant

3. Îngrijitor de curățenie Chirurgie 2 G 8 vacante

4. Îngrijitor de curățenie Psihiatrie 1 G 8 vacant

6. Îngrijitor de curățenie Interne 2 G 8 vacante

CONDIŢII SPECIFICE

Îngrijitor de curăţenie:

a) studii generale;

b) fără vechime.

Relaţii suplimentare, pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 8.00 – 14.00 de la secretariat – telefon 0258/731712 interior 0.

DENUMIREA POSTULUI: Auditor gr. I (S) – COR 241306

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Compartimentul Audit Intern

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: Nedeterminată

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

– studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă în domeniul științe economice , științe juridice sau științe administrative ( diplomă de licență + master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);

– curs absolvit de Auditor intern în sectorul public, cod COR 241306 de minimum 40 de ore de instruire;

– deținerea avizului favorabil al Serviciul Audit Public Intern din cadrul Ministerului Educației și Cercetării, conform prevederilor Ordinului M.E.N. nr.5509/2017;

– vechime în specialitatea postului, pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată : minimum 6 ani si 6 luni;

– nu a fost sancționat disciplinar în ultimii 5 ani

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro –informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Marcu Dan Cosmin, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Tânără de 20 de ani, din Alba Iulia, BĂTUTĂ de concubin: Polițiștii au emis ordin de protecție provizoriu

Ziarul Unirea

Publicat

în

Tânără de 20 de ani, din Alba Iulia, BĂTUTĂ de concubin: Polițiștii au emis ordin de protecție provizoriu O tânără de 20 de ani, din Alba Iulia, a fost bătută de concubin în timpul unor discuții în contradictoriu. Polițiștii au emis ordin de protecție provizoriu. Potrivit IPJ Alba, la data de 5 iulie 2025, în […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

Prezența unui URS, semnalată la Oiejdea, pe DN1. A fost emis mesaj RO-ALERT pentru persoanele aflate în zonă

Ziarul Unirea

Publicat

în

Prezența unui URS, semnalată la Oiejdea, pe DN1. A fost emis mesaj RO-ALERT pentru persoanele aflate în zonă Prezența unui urs a fost semnalată la Oiejdea, pe DN1, în noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 1.30. A fost emis mesaj RO-ALERT pentru cei aflați în zonă. ”A fost semnalata prezenta unui urs în […]

Citește mai mult

Ştirea zilei

Accident GRAV la Cenade: Copilaș de 2 ani, lăsat nesupravegheat, rănit după ce a fost acroșat de o mașină condusă de o adolescentă de 19 ani

Ziarul Unirea

Publicat

în

Accident GRAV la Cenade: Copilaș de 2 ani, lăsat nesupravegheat, rănit după ce a fost acroșat de o mașină condusă de o adolescentă de 19 ani Un accident rutier grav a avut loc sâmbătă seara, în jurul orei 21.30, la Cenade. Un copilaș de 2 ani s-ar afla în stare de inconștiență după ce ar […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea