ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 30 iunie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 30 iunie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 30 iunie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 25 IUNIE 2024: 548 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș
*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public de Gospodărire locală a orașului Cugir –Compartiment Salubritate din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : muncitor calificat I (1 post) .”
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: Muncitor calificat I
STUDII ADMISE:
– studii :generale/medii;
– vechime/experiență – minimum 5 ani;
– certificat de calificare/formare profesională în domeniul de specialitate(Serviciul Public de Gospodărire locală a orașului Cugir) ;
III. Concursul se va desfăşura conform calendarului următor :
Afișare anunț concurs
25/06/2024
Depunere dosare înscriere
25/06/2024 – 08/07/2024
Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției
09/07/2024, ora 15:00
Depunere contestații la proba de selecție a dosarelor
10/07/2024 , ora 15 :00
Soluționare contestații și afișare rezultate contestații
11/07/2024, ora 15:00
Proba practică
16/07/2024 ora 10:00
Afișare rezultate proba practică
16/07/2024, ora 15:00
Depunere contestații proba practică
17/07/2024 ora 15:00
Soluționare contestații proba practică și afișare rezultate contestații
18/07/2024, ora 15:00
Proba interviu
19/07/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de interviu
19/07/2024, ora15:00
Depunere contestații pentru proba interviu
22/07/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba interviu și afișare rezultate contestații
23/07/2024, ora 15:00.
Afișare rezultate finale
24/07/2024.
Atribuțiile principale ale postului de: muncitor calificat I:
– Respectǎ programul de lucru şi se subordoneazǎ responsabilului activitǎţii.
– Respectă normele legale în ceea ce priveşte NTSM şi PSI.
– Primeşte, pǎstreazǎ şi rǎspunde de motouneltele, uneltele, sculele şi accesoriile necesare executǎrii lucrǎrilor la locul de muncǎ, utilizându-le în mod raţional, evitând deteriorarea lor.
– Are obligaţia sǎ execute zilnic lucrǎri de întreţinere şi de câte ori este nevoie sǎ execute lucrǎri de reparaţie la motouneltele, uneltele, sculele şi accesoriile de care rǎspunde, astfel încât sǎ fie permanent disponibile;
– Preia materialele consumabile şi combustibilii necesari desfǎşurǎrii activitǎţii zilnice, utilizându-le în mod raţional, evitând risipa lor.
– Execută şi coordoneazǎ (când este cazul) lucrǎrile planificate a se realiza pe domeniul public, lucrǎri repartizate de şeful de compartiment, conform nivelului de pregǎtire, de calificare şi experienţǎ.
– Indeplineşte şi alte atribuţii cu caracter specific fişei postului primite din partea conducerii instituţiei şi a şefilor ierarhic superiori.
– Păstrează secretul de stat, secretul de serviciu, precum şi confidenţialitatea în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
• 1 post vacant kinetoteraput – Ambulatoriu de specialitate- Cabinet recuperare, medicină fizică și balneologie
Condiţiile specifice de participare la concurs:
Kinetoterapeut
• diploma de licență în specialitate;
• autorizatie de libera practică cu avizul anual pe anul în curs;
• 6 luni vechime ca kinetoterapeut;
Concursul pentru ocuparea postului vacant de kinetoterapeut, se va desfășura după următorul calendar:
• Data trimiterii spre publicare 19.06.2024;
• Data publicării anunțului de concurs:21.06.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 21.06.2024-05.07.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:08.07.2024-09.07.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):09.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:10.07.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:11.07.2024;
• Desfășurarea probei scrise:16.07.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:17.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:18.07.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:19.07.2024;
• Desfășurarea probei practice:22.07.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba practică:23.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba practică:24.07.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba practică:25.07.2024;
• Desfășurarea interviului:26.07.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:29.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:30.07.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:31.07.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:01.08.2024.
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 05.07.2024 ora 13.00.
*PRIMARIA MUN. ALBA IULIA – 3 Posturi de macaragiu, pe perioadă nedeterminată, studii G/M – cod COR 834301;
– Studii generale sau studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
-Vechimea în specialitate necesară: -;
-Calificări: autorizație de macaragiu, grupa A;
-permis șofer profesionist categoriile C și E cu atestat profesional transport marfă și bunuri.
3 Posturi de legător de sarcină, pe perioadă nedeterminată, studii G/M – cod COR 933302;
-Studii generale sau studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
-Vechimea în specialitate necesară: -;
-Calificări: adeverință pentru deservire instalație/echipament de încărcare, în calitate de legător de sarcină;
-permis de conducere categoria B.
Concursul va consta într-o probă practică şi o probă interviu.
Condiţii de desfăşurare a concursului:
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 05 iulie inclusiv, ora 13.30, la Compartimentul resurse umane, et. 2, din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia și pe site-ul www.apulum.ro la secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis” sau „respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
Concursul (proba practică) se va desfăşura în data de 16 iulie 2024 ora 10.00, la sediul Poliției Locale, Bulevardul Ferdinand I, nr. 2.
Data, ora şi locul organizării interviului se anunţă odată cu rezultatele probei practice și se va susţine într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise şi/sau probei practice, după caz.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute de HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Bibliografia stabilită, condiţiile de participare la concurs şi actele solicitate la dosarul de înscriere se afişează la sediul Primăriei, etajul II şi pe site-ul Primăriei municipiului Alba Iulia: www.apulum.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Compartimentul resurse umane şi la nr. de telefon: 0372/586473.
*Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia – 1 post Secretar gradul I- S, normă întreagă, post vacant, pe perioadă determinată
Condiții specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: studii superioare cu diplomă de absolvire în economie, științe economice, administrație publică, management, studii juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune, etc.;
2. Cunoștințe avansate de operare/programare Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Revisal, Edusal și cunoștințe de utilizare e-mail;
3. Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;
4. Cunoștințe privind managementul elevilor;
5. Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
6. Domiciliul în județul Alba;
7. Vechime în muncă: minim 3 ani.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs și contestațiile probelor de concurs:
• 20.06.2024-03.07.2024, în intervalul orar 09:00 – 13:00, termenul de depunere a dosarelor, la sediul instituției;
• 04.07.2024, ora 12:00 – selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 04.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor, la sediul instituției;
• 05.07.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru selecția dosarelor până la ora menționată, la sediul instituției;
• 05.07.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor;
• 05.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 08.07.2024, ora 09:00 – proba scrisă, la sediul instituției (durata probei scrise se stabilește de comisia de concurs, dar nu poate depăși 3 ore);
• 08.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba scrisă, la sediul instituției;
• 09.07.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru proba scrisă la sediul instituției;
• 09.07.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă;
• 09.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă, la sediul instituției;
• 10.07.2024, ora 09:00 – proba practică, la sediul instituției;
• 10.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba practică, la sediul instituției;
• 11.07.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru proba practică la sediul instituției;
• 11.07.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba practică;
• 11.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba practică, la sediul instituției;
• 12.07.2024, ora 09:00 – proba interviu, la sediul instituției;
• 12.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba interviu, la sediul instituției;
• 13.07.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00- depunerea contestațiilor pentru proba interviu la sediul instituției;
• 13.07.2024, soluționarea contestațiilor pentru proba interviu;
• 13.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba interviu, la sediul instituției;
• 14.07.2024, ora 10:00 – afișarea rezultatelor finale.
Dosarele de concurs se depun la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, str. Toporașilor, Nr.18, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0258/835093, email: [email protected].
*Școala Gimnazială „David Prodan” Săliștea, cu sediul în com. Săliștea, nr.337, județ Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: șofer
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant, 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
DENUMIREA POSTULUI: ingrijitor
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant, 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• Studii: 8 clase
• Vechimea în muncă: 10 ani
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 20.06.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială „David Prodan” Săliștea, cu sediul în com. Săliștea, nr.337, județ Alba, până la data de: 05.07.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 09.07.2024, ora 15.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 10.07.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 10.07.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 11.07.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 15.07.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 15.07.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 16.07.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 16.07.2024, ora 14.00
11. Susţinerea probei interviu 17.07.2024, ora 10.00
12. Afişarea rezultatului probei interviu 17.07.2024, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei interviu 18.07.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 18.07.2024, ora 14.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 18.07.2024, ora 15.00
Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: scoalasalistea.ro, persoană de contact: Suciu Ionela Gabriela. funcția director, având numărul de telefon 0762691047.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
• 1 post vacant contractual de sociolog- Serviciul resurse umane și relații cu publicul – Compartiment relații cu publicul și consiliere
Condiţiile specifice de participare la concurs pentru funcția de sociolog:
• diplomă de licenţă în specialitate;
• vechime în specialitate – minim 6 luni;
• cunostinte operare PC – nivel avansat.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de mai sus se va desfășura după următorul calendar:
• Data publicării anunțului de concurs:19.06.2024
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 19.06.2024-03.07.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:04.07.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):05.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:08.07.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:09.07.2024;
• Desfășurarea probei scrise:12.07.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:15.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:16.07.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:17.07.2024;
• Desfășurarea interviului:18.07.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:19.07.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:22.07.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:23.07.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:24.07.2024.
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 03.07.2024 ora 1300.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 05.07.2024.
*PRIMARIA MUN. ALBA IULIA – medic studii superioare serviciul public de asistenta medicala
1 post cu normă înteagă, durata timpului de lucru 7 ore/zi, 35 ore/săptămână a unui post vacant corespunzător funcției contractuale de medic în cadrul Serviciului public de asistență medicală aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia
Condițiile specifice de participare la concurs conform fișei postului:
Studii: diploma de licență în specialitatea medicină generală
Certificat de membru al Colegiului Medicilor, vizat la zi, cu drept de liberă practică ( drept de parafă)
Vechime: – minimum 1 an în specialitatea studiilor
*CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE DIN SUBORDINEA CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA organizează CONCURS de recrutare în data de 12 IULIE 2024 pentru ocuparea următoarelor posturi, funcţii contractuale de execuţie:
Un post de MEDIC SPECIALIST, specializarea GERIATRIE, normă 1/2, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului asistenţă medicală al Serviciului contabilitate şi asistenţă beneficiari – Cod COR 221201
Condiţii specifice de participare:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul licenţă în medicină, specializarea Geriatrie;
-Certificat de membru la Colegiul Medicilor, însoţit de avizul de exercitare a profesiei cu avizul anual pe anul în curs, asigurare malpraxis pe anul în curs;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 1 an;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.
Un post de KINETOTERAPEUT, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului asistenţă medicală al Serviciului contabilitate şi asistenţă beneficiari – Cod COR 226405
Condiţii specifice de participare:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul licenţă, în ramura kinetoterapie, specializarea: Kinetoterapie;
-autorizaţie de liberă practică cu avizul anual pe anul în curs;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 2 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.
Un post de MUNCITOR CALIFICAT- INSTALATOR, treapta I, normă întreagă, pe perioadă
nedeterminată, din cadrul Compartimentului administrativ – Cod COR 712612
Condiţii specifice de participare:
-studii medii sau generale;
-diplomă sau certificat de calificare pentru meseria de instalator;
-vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 9 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.
Concursul se va desfăşura după următorul calendar:
– 08 iulie 2024, inclusiv, ora 14:00- termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs;
– 12 iulie 2024, ora 10:00- proba scrisă;
– 17 iulie 2024, ora 10:00- proba interviului;
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia de la secretarul comisiei de concurs, doamna Loredana Bogdan, Consilier juridic, tel. 0258834315.
*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr. 2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea a unui post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:
1. Nivelul postului: execuție
2. Denumirea postului: Spălătoreasă, post vacant, perioadă nedeterminată
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă.
Dosarele de concurs se depun la SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, biroul RUNOS tel. 0258861816 int 192, persoana de contact Szekelyi Maria , email: [email protected].
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: studii generale
2. Vechime în specialitatea studiilor: 6 luni în activitate.
Activitate Data Ora
data publicarii anuntului 17 iunie 2024
data limita de depunere a dosarelor 1 iulie 2024 15.00
selectia dosarelor 2 iulie 2024 11.00
afisarea selectiei dosarelor 2 iulie 2024 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 3 iulie 2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 3 iulie 2024 14.00
proba scrisa 10 iulie 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 10 iulie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 11 iulie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 12 iulie 2024 15.00
Proba practica / interviu 15 iulie 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 15 iulie 2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 16 iulie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 17 iulie 2024 15.00
afisare REZULTAT FINAL 18 iulie 2024 15.00
Locul de desfășurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.
*Unitatea Militară 02509 Alba Iulia organizează concurs în vederea încadrării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de personal civil contractual REFERENT II, studii medii, 1 post
Structura în cadrul căreia se află postul: Birou evidență resurse și soluționare cereri
Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Durata contractului: nedeterminată
Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt următoarele:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2/HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificatul de cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că persoana care doreşte să candideze nu are antecedente penale care să o facă incompatibilă cu postul pentru care candidează, valabilă până la obţinerea certificatului în cauză, care se prezintă cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european;
i) acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzător fişei postului, în condiţiile în care este declarată „admis” la concurs.
Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 01.07.2024, ora 16.00.
Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 02509 Alba Iulia, str. Regina Maria nr.6 localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258 811989, int. 128.
*SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX ,,SFÂNTUL SIMION ȘTEFAN” ALBA IULIA , ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA – ÎNGRIJITOR CLĂDIRI, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura NEDIDACTIC, numărul de posturi: 1;
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Nivelul studiilor: Medii/Generale;
– Vechimea necesară în specialitatea studiilor:
– recomandare duhovnic/preot paroh(în plic sigilat), în vederea obținerii avizului de cult
– abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 14/06/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 04/07/2024, ora 14:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 05/07/2024, ora 14:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 05/07/2024, ora 15:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 05/07/2024, ora 16:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 08/07/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
Proba practică:
– proba practică în data de 09/07/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 09/07/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 10/07/2024, ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 10/07/2024, ora 15:30, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 11/07/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 11/07/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 12/07/2024, ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 12/07/2024, ora 15:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 12/07/2024, ora 16:00, la sediul instituției.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX ,,SFÂNTUL SIMION ȘTEFAN” ALBA IULIA , cu sediul în ALBA IULIA, BULEVARDUL TRANSILVANIEI NR.36 A, JUDEȚUL ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoană de contact: Buda Elena Adriana, e-mail: [email protected].
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului
URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului Prezența unui urs a fost semnalată luni, 18 noiembrie, pe mai multe străzi din Alba Iulia, cartierul Micești, a anunțat Primăria municipiului pe site-ul instituției. Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate4 zile ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Sport3 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate3 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentarii2 zile ago
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată