Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 26 MAI 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 26 MAI 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 26 MAI 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 21 MAI 2024: 504 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș

*Liceul „Dr. Lazăr Chirilă” Baia de Arieș, cu sediul în oraș Baia de Arieș, Str. 22 Decembrie nr. 41, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Muncitor
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant cu 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT: nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• Studii: medii, cu diploma de bacalaureat
• Vechimea în muncă: cel puțin 5 ani vechime în câmpul muncii

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

1. Publicarea anunțului 24.05.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul „Dr. Lazăr Chirilă” Baia de Arieș, cu sediul în oraș Baia de Arieș, Str. 22 Decembrie nr. 41, judeţul Alba, până la data de: 07.06.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 11.06.2024, ora 15.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 12.06.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 12.06.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 13.06.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 17.06.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 17.06.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 18.06.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 18.06.2024, ora 15.00
11. Susţinerea interviului 19.06.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 19.06.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 20.06.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.06.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 20.06.2024, ora 15.30

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: Liceul „Dr.Lazăr Chirilă” Baia de Arieș, persoană de contact: Bora Maria, funcția secretar școală, având numărul de telefon 0374555775.

*Serviciul de Telecomunicații Speciale organizează concurs în vederea încadrării funcției vacante de personal contractual – îngrijitor, durată nedeterminată, la U.M. 0361 Alba-Iulia, după cum urmează:

A. Condiții generale și specifice de participare:

– să aibă studii gimnaziale;
– să aibă cetățenia română;
– să cunoască limba română, scris și vorbit;
– să aibă capacitate deplină de exercițiu;
– să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
– să nu fi fost condamnați penal printr-o hotărâre judecătorească rămasă definitivă pentru o infracțiune săvârșită cu intenție sau să fi executat o pedeapsă cu închisoarea ca urmare a săvârșirii unei infracțiuni din culpă și să nu fie în curs de cercetare sau judecată;
– nu necesită vechime în muncă.

*Infirmier debutant, post vacant, pe perioadă determinată, la structura Sectia Medicina Interna; numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: GENERALE;
2. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
3. Vechime Nu se solicita

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare):30.05.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :31.05.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 07.06.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 07.06.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 12.06.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 12.06.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 17.06.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 17.06.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 20.06.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: ………………………………………
– se pot depune contestaţii până în data de: 18.06.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 19.06.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA , compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA – Consilier, studii (S), gradul debutant, la Serviciul investiţii şi lucrări publice din Direcția tehnică, dezvoltare aflată în Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 11 iunie 2024 ora 11.00, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 5A.

Data, ora şi locul organizării interviului se vor anunţa odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, et.2.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până în data de 03 iunie 2024 inclusiv, ora 15.00 la registratura Primăriei municipiului Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr. 5A, după ce au fost verificate de către secretarul comisiei de concurs, doamna Toma Maria Diana, inspector superior, la Compartimentul resurse umane.

Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

Bibliografia stabilită, condiţiile de participare la concurs şi actele solicitate la dosarul de înscriere se afişează la sediul Primăriei, etajul II şi pe site-ul Primăriei municipiului Alba Iulia: www.apulum.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, la Compartimentul resurse umane, şi la nr. de telefon: 0372/586473.

*Administrația Națională “Apele Române” – Administrația Bazinală de Apă Mureș, cu sediul în Târgu Mureș, Str. Köteles Sámuel, nr. 33, instituție publică de interes național, cu personalitate juridică, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale de inginer, pe perioadă nedeterminată.

Activitatea profesională a postului de inginer se va desfășura în cadrul biroului Gestiunea Resurselor de Apă, la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, str. Lalelelor, nr. 7A.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:
– Studii: superioare în domeniul de licență: Chimie; Știința mediului; Biologie; Inginerie civilă; Inginerie energetică; Inginerie mecanică; Ingineria mediului; Ingineria instalațiilor; inginerie zootehnică (specializarea piscicultură și acvacultură); mine, petrol și gaze, Geografie;
– Cunoștințe: utilizarea Microsoft Office (Word, Excel);
– Disponibilitate la deplasări frecvente.

Calendar de desfășurare al concursului pentru ocuparea funcției contractuale de inginer, pe perioadă nedeterminată, la biroul Gestiunea Resurselor de Apă, din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba,:

Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, după următorul calendar:
– 03.06.2024 ora 1200 – data limită de depunere la Biroul Resurse Umane, Relații cu Publicul, Administrativ-Achiziții din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, a dosarelor de participare la concurs;
– 05.06.2024 ora 1200 – selecția dosarelor de concurs;
– 06.06.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la selecția dosarelor de concurs;
– 07.06.2024 ora 1200 – termen de depunere a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor de concurs;
-10.06.2024 ora 1500 – termen afișare a rezultatelor privind contestația la selecția dosarelor de concurs;
– 11.06.2024 ora 1000 – desfășurare probă scrisă;
– 12.06.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la proba scrisă;
– 13.06.2024 ora 1200 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise;
– 14.06.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele probei scrise;
– 18.06.2024 ora 1000 – susținerea interviului;
– 19.06.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind interviul;
– 20.06.2024 ora 1000 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul interviului;
– 21.06.2024 ora 1200 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele interviului;
– 25.06.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor finale.

Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs, E-MAIL: [email protected].

*ŞCOALA GIMNAZIALĂ “SINGIDAVA” CUGIR cu sediul în Cugir, str. Alexandru Sahia nr. 16, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual:

1. Nivelul postului : de execuție
2. Denumirea postului: îngrijitor studii medii, post vacant, perioadă nedeterminată
3. Scopul principal al postului: îngrijitoare
4. Număr de posturi1/1 normă

Condiții specifice:

Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant:
– Nivelul studiilor: minim 10 clase sau 8 clase + învățământ profesional
– Vechimea necesară în specialitatea studiilor: Nu se solicită
– Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru munca în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
– Disponibilitate pentru munca în două schimburi
Etapele concursului:

Concursul constă în probă practică și interviu. Se va organiza la sediul ŞCOLII GIMNAZIALE “SINGIDAVA”, localul din str. Alexandru Sahia Nr. 16, Cugir, jud Alba în perioada 21.05.2024-18.06.2024.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 21.05.2024-03.06.2024, între orele 8.00-15.00, la sediul ŞCOLII GIMNAZIALE “SINGIDAVA”, localul din str. Alexandru Sahia Nr. 16, Cugir, biroul Secretariat, tel: 0258/751091 sau 0258/751727.

*ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,MIHAI EMINESCU,, ALBA IULIA – secretar șef

1. Nivelul postului*: conducere
2. Denumirea postului: Secretar gradul I- S, normă întreagă, post vacant, pe perioadă determinată – până la revenirea titularului, la Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Secretar gradul I- S
4. Scopul principal al postului: Secretar
5. Numărul de posturi: 1 normă

Durata timpului de lucru: 8 ore/zi

Condiții specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: studii superioare cu diplomă de absolvire în economie, științe economice, administrație publică, management, studii juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune, etc.;
2. Cunoștințe avansate de operare/programare Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Revisal, Edusal și cunoștințe de utilizare e-mail;
3. Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;
4. Cunoștințe privind managementul elevilor;
5. Disponibilitate la timp de lucru prelungit;

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs și contestațiile probelor de concurs:

• 16.05.2024-29.05.2024, în intervalul orar 09:00 – 13:00, termenul de depunere a dosarelor, la sediul instituției;
• 30.05.2024, ora 12:00 – selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 30.05.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor, la sediul instituției;
• 31.05.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru selecția dosarelor până la ora menționată, la sediul instituției;
• 31.05.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor;
• 31.05.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 06.06.2024, ora 09:00 – proba scrisă, la sediul instituției (durata probei scrise se stabilește de comisia de concurs, dar nu poate depăși 3 ore);
• 06.06.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba scrisă, la sediul instituției;
• 07.06.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru proba scrisă la sediul instituției;
• 07.06.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă;
• 07.06.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă, la sediul instituției;
• 10.06.2024, ora 09:00 – proba practică, la sediul instituției;
• 10.06.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba practică, la sediul instituției;
• 11.06.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00, depunerea contestațiilor pentru proba practică la sediul instituției;
• 11.06.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba practică;
• 11.06.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba practică, la sediul instituției;
• 12.06.2024, ora 09:00 – proba interviu, la sediul instituției;
• 12.06.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba interviu, la sediul instituției;
• 13.06.2024, în intervalul orar 09:00 – 11:00- depunerea contestațiilor pentru proba interviu la sediul instituției;
• 13.06.2024, soluționarea contestațiilor pentru proba interviu;
• 13.06.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba interviu, la sediul instituției;
• 14.06.2024, ora 10:00 – afișarea rezultatelor finale.

Dosarele de concurs se depun la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, str. Toporașilor, Nr.18, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0258/835093, email: [email protected].

*Clubul Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant, funcţie contractuală de execuţie, pe perioadă nedeterminată în data de 05 iunie 2024, ora 10:00, proba practică, după cum urmează:

1 post de salvator ștrand pe perioadă nedeterminată, studii M – cod COR 541903

Condiţii specifice de participare:
Studii medii
Certificat vizat la zi sau adeverință, din care rezultă că a participat la cursul de Inițiere salvamar
Curs de prim ajutor
Concursul va consta într-o probă practică şi o probă interviu.

Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de salvator ștrand este de 8 ore/zi (40 ore /săptămână), în două schimburi inclusiv sâmbăta și duminica.

*PENITENCIARUL AIUD, JUDEȚUL ALBA – 3 posturi de medic rezident în ultimul an/specialist/primar geriatrie

Concurs de ocupare, din sursă externă, a unui post de medic rezident în ultimul an/medic specialist/medic primar specialitatea medicină generală/medicină de familie pentru Penitenciarul Aiud

În conformitate cu prevederile Legii nr. 145/2019 privind Statutul polițiștilor de penitenciare, cu modificările și completările ulterioare și Ordinului ministrului sănătății nr. 166/2023, Penitenciarul – Spital Dej organizează concurs, din sursă externă, pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a posturilor vacante de execuție – medic (ofițer de poliție penitenciară), medic rezident în ultimul an/medic specialist/medic primar în specialitatea medicină generală/medicină de familie, cu normă întreagă, 7 ore/zi, în cadrul unităților arondate:

Penitenciarul Aiud
• 1 post de medic rezident în ultimul an/medic specialist/medic primar în specialitatea medicină generală/medicină de familie;

Penitenciarul Miercurea Ciuc
• 1 post de medic rezident în ultimul an/medic specialist/medic primar în specialitatea medicină generală/medicină de familie;

CONDIȚII SPECIFICE

I. studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, emisă de instituții acreditate potrivit legii, în ramura de știință medicină – domeniul de licență sănătate – specializarea medicină;
II. să dețină gradul profesional de medic rezident în ultimul an, specialist sau primar în specialitatea postului scos la concurs;
III. să dețină certificat de membru al organizației profesionale (Colegiul Medicilor din România) cu viza pe anul în curs;
IV. nu i-a fost aplicată una dintre sancțiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
V. autorizație de acces la informații clasificate conform nivelului prevăzut pentru post, specific fiecărei unități.Penitenciarul Târgu
• 1 post de medic rezident în ultimul an/medic specialist/medic primar în specialitatea medicină generală/medicină de familie;

La concurs pot participa persoanele care nu au calitatea de polițist de penitenciare.

Pentru posturile de medic se pot prezenta la concurs medici rezidenți în ultimul an, medici specialiști și medici primari, în specialitatea postului scos la concurs.

Candidații se pot înscrie pentru un singur post din anunț. (conform art. 22 alin. (1) lit. a) din Anexa 1 la Ordinul ministrului justiției nr. 3065/C/2020, cu modificările și completările ulterioare.

La concurs pot participa persoanele care îndeplinesc condițiile generale, precum și condițiile specifice de ocupare a postului.

*Primăria comunei Galda de Jos organizează la sediul său din comuna Galda de Jos, sat Galda de Jos, nr. 90, Judeţul Alba, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și respectând prevederile OUG 34/2023, concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Asistent medical comunitar
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT: Compartiment asistență medicală comunitară
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA CONTRACTULUI DE MUNCĂ: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Prin urmare candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale :

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

– Studii: absolvirea liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învăţământ universitar în specializarea „asistenţă medicală”;
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani;
– certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
– adeverință de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R. Alba;
– cunoștințe de operare pe calculator: nivel minim.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Fostul șef al Poliției Rurale Câmpeni și un pădurar în cadrul Ocolului Silvic Abrud, trimiși în judecată pentru infracțiuni de corupție

Unirea Ziarul

Publicat

în

Fostul șef al Poliției Rurale Câmpeni și un pădurar în cadrul Ocolului Silvic Abrud, trimiși în judecată pentru infracțiuni de corupție Dan Toma, fostul șef al Poliției Rurale Câmpeni și Furdui Dan, pădurar în cadrul Ocolului Silvic Abrud Dan Toma, au fost trimiși în judecată de către Serviciul Teritorial Alba Iulia al Direcției Naționale Anticorupție, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea