Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 15 septembrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 15 septembrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 15 septembrie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*UNITATEA MILITARĂ 01760 SEBEȘ – Psiholog stagiar

Principalele cerinţe ale postului:

Studii superioare în domeniul psihologiei, psihosociologiei, psihopedagogiei (absolvirea studiilor universitare cu diplomă de licenţă), cu licenţă în domeniul psihologiei/calificarea psiholog;
Atestat de liberă practică în psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale, treapta: practicant, regim exercitare: supervizare.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului, sunt:

a) Studii superioare în domeniul psihologiei, psihosociologiei, psihopedagogiei (absolvirea studiilor universitare cu diplomă de licenţă), cu licenţă în domeniul psihologiei/calificarea psiholog;
b) Atestat de liberă practică în psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale, treapta: practicant, regim exercitare: supervizare;
c) Vechime în muncă: fără vechime;
d) Nivelul de acces al funcţiei la informaţii clasificate este secret de serviciu; în acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admis”;
e) Cunoştinţe de operare pe calculator: utilizarea în condiţii foarte bune a tehnicii de calcul, a sistemului de operare WINDOWS, a aplicaţiei MICROSOFT OFFICE;
f) Rapiditate în executarea ordinelor, sociabilitate, spirit de echipă, punctualitate, meticulozitate, coerenţă şi fluiditate în comunicarea orală şi scrisă, spirit de observaţie, grad ridicat al atenţiei distributive, logică, iniţiativă, responsabilitate, rezistenţă la lucru în condiţii de stres, capacitate ridicată de concentrare, coordonare, analiză şi sinteză;
g) Disponibilitate permanentă pentru desfăşurarea atribuţiilor funcţionale pe teritorul naţional, conform activităţilor planificate şi a sarcinilor primite;
h) Riscuri implicate: efort intelectual ridicat, radiaţii electromagnetice şi cele determinate de încordare psihică;
i) Păstrarea confidenţialităţii datelor şi informaţiilor cu caracter militar.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se va afişa în data de 02.10.2024, la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, până la ora 16.00.

*Liceul Tehnologic Sebeș, cu sediul în Sebeș, Str. Dorin Pavel, nr. 2, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: femeie de serviciu
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Administrativ
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• Studii: 8 clase
• Vechime în muncă: nu necesită

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.ltsebes.ro, persoană de contact: Mihaut Simona funcția Secretar Șef, având numărul de telefon 0258/731.010

*Primăria Comunei Săsciori, cu sediul în comuna Săsciori, str. Principală nr. 363, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Consilier, grad profesional II
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Compartiment urbanism, amenajarea teritoriului și achiziții publice
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8ore pe zi;40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
-Studii: -studii universitare de lungă durată
-Vechimea în muncă și în domeniul studiilor: 3 ani și 6 luni

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.comunasasciori.ro, persoană de contact: Maer Camelia Elena, funcția inspector superior, având numărul de telefon 0258741110

*Primaria Comunei Pianu – Muncitor calificat I, mașinist pentru mașini terasamente (deservant buldoexcavator) – 1 post

Condiții specifice:
-studii medii generale;
-certificat de competențe profesionale și/sau certificat de calificare profesională: mașinist, la mașini pentru terasamente;
-certificat de pregătire profesională a conducătorului auto.
-permis de conducere categoriile: B, C – minim 10 ani vechime;
-vechime în muncă: minim 10 ani
-aviz medical valabil;
-aviz psihologic;
-perioadă nedeterminată, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
-fisă aptitudine – Medicina Muncii;

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare;
Primăria Comunei Pianu, Pianu de Sus, str. Principală, nr. 94, număr de telefon 0258 761111, interior 12, e-mail: [email protected], persoana de contact: Gabriela BODEA -secretar comisie concurs, precum și de pe site-ul instituției: www.primariapianu.ro.

*Primăria Comunei Săsciori, cu sediul în comuna Săsciori, str. Principală nr. 363, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Asistent medical comunitar
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Asistență medicală comunitară
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8ore pe zi;40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

DENUMIREA POSTULUI: Asistent medical școlar
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Asistență medicală comunitară
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi;40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului Asistent medical comunitar sunt:
-Studii: •diplomă de absolvire a studiilor postliceale în specialitatea asistent medical;
-Adeverință eliberată în vederea participării la concurs, de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
-Certificat de membru și aviz anual eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România
-Vechimea în muncă: nu se solicită
-Vechime în domeniul studiilor: nu se solicită

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului Asistent medical școlar sunt:
-Studii: diplomă de absolvire a studiilor postliceale în specialitatea asistent medical;
-Adeverință eliberată în vederea participării la concurs, de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
-Certificat de membru și aviz anual eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România
-Vechimea în muncă: nu se solicită
-Vechime în domeniul studiilor: nu se solicită

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.comunasasciori.ro, persoană de contact:Maer Camelia Elena funcția inspector superior, având numărul de telefon 0258741110.

*Școala Gimnazială,,Simion Balint” cu sediul în Rosia Montana, sat Rosia Montana, nr. 188, Jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr.1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie.
2. Denumirea postului: administrator financiar, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 0.5 normă .

Condiții specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii superioare de lunga durata de specialitate în domeniul economic, cu diplomä de licentă.
2. Vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani.
3. Alte condiții:
a) cunoștințe de operare pe calculator : Word, Excel, programe specifice domeniului financiar-contabil la nivel de instituții publice, internet (navigare poștă electronică), sistemul de raportare Forexebug, etc.
b) cunoștințe de operare si utilizare a platformelor naționale, PATRIMVEN, SIIIR.
c) cunoștințe de operare si utilizare a programului EDUSAL

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, persoană de contact: MIHON MIHAELA, funcția secretar; tel. 0730092833 e-mail: [email protected] / [email protected]

*Spitalul Orășenesc”Dr. Alexandru Borza” Abrud, cu sediul în Abrud, str. Republicii, nr. 13, jud. Alba, organizează în data de 14 OCTOMBRIE 2024, ora 1000, concurs/examen, pentru ocuparea unui post vacant în statul de funcții , in conformitate cu prevederile Ordinul MS nr.166/2023, functii contractuale de executie, de medic specialist PEDIATRIE cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată

CONDIŢIILE SPECIFICE :
– medic specialist specialitate PEDIATRIE :studii superioare in specialitatea pediatrie

Înscrierile la concurs se fac la sediul unităţii, în termen de 10 zile lucrătoare de la apariţia acestui anunţ , iar concursul se organizează în maximum 30 de zile de la publicarea anunţului
Informaţii suplimentare la telefon 0258/780614, int. 34 – biroul resurse umane, sau pe site-ul instituţiei www.spitalabrud.ro

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectiv:

• 1 post vacant inspector de specialitate gradul IA, S – Serviciul achiziții publice, aprovizionare și transport;
Condiţiile specifice de participare la concurs:

Inspector de specialitate gradul IA – Serviciul achiziții publice, aprovizionare și transport

• studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
• curs de perfecționare în domeniul achizițiilor publice;
• cunostinte operare PC – nivel avansat;
• vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni.

Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Orășenesc’’ Dr.Alexandru Borza” Abrud, cu sediul în Abrud, str. Republicii, nr. 13, jud. Alba, organizează în data de 24.09.2024 ora 1000 concurs, pentru ocuparea unui post temporar vacant de asistent medical generalist, cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, conform HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022

Condițiile specifie , Conform Hatararii 1336/2022, art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.
– diplomă de bacalaureat
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă in specialitatea de asistent medical
– Certificat de membru OAMGMAMR insotit de avizul anual
– adeverinta pentru participarea la concurs eliberata de OAMGMAMR
– cunoștințe operare P.C ( word, excel, navigare internet)
– taxa de participare: 400 lei.

Informaţii suplimentare la telefon 0258/780614, int. 34 – biroul resurse umane, sau pe site-ul instituţiei www.spitalabrud.ro

*UNITATEA MILITARA 01585 PETRESTI – Muncitor calificat IV-I (Lăcătuș mecanic)

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

NOTE:
1. Toate activitățile se desfășoară la sediul U.M. 01585 Petrești, din localitatea Petrești, strada Valea Sebeșului, numărul 58, județul Alba, telefon 0258/743795.
2. Candidații selectați se vor prezenta la sediul unității militare cu 30 minute înaintea susținerii fiecărei probe de concurs.
3. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
4. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază în forma actualizată, având în vedere formele republicate, cât și modificările și completările ulterioare ale actelor normative.

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: paznic – COR 962907
NUMĂRUL POSTURILOR: 2 posturi vacante
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Pază
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: în medie 8 ore pe zi / 40 de ore pe săptămână, repartizarea fiind făcută în ture de 12/24 ore;
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– absolvent al învățământului liceal;
– cetăţean român cu vârsta de cel puţin 18 ani ;
– deţinerea atestatului profesional / în curs de deținere a atestatului profesional * (Agent de securitate/ Agent de pază și ordine); NOTĂ: persoanele care se află în situația „ în curs de deținere a atestatului profesional “ vor da o declarație pe propria răspundere în acest sens la depunerea dosarului de concurs și vor putea fi angajate pe o perioadă determinată de 3 luni, potrivit Art.37, alin.(3) din Legea nr. 333/08.07.2003 R. Dacă obțin atestatul profesional în aceste 3 luni vor putea fi angajate pe durată nedeterminată.
– VECHIME: minimum 1 an vechime în muncă;
– din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei de paznic, dovedit cu certificat eliberat de medicul de medicina muncii pe care să fie înscrisă mențiunea “apt pentru munca pe timp de noapte”;
– apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea profesiei de paznic, dovedit cu certificat pe care să fie înscrisă mențiunea “apt pentru munca pe timp de noapte”;
– fără antecedente penale pentru infractiuni săvârșite cu intenție;

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Muntean Luminița, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Direcției de Asistență Socială Cugir, Serviciul Public de Asistență socială, beneficii sociale, servicii sociale : Compartiment – Centrul Comunitar Integrat “Michelangelo” din subordinea Consiliului local al Orașului Cugir – a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată de :

– 1 post asistent social – normă întreagă( cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână);
– 1 post mediator sanitar – cu 1/2 normă ( cu durata normală a timpului de muncă de 4 ore/zi, 20 ore/săptămână).”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale de execuție de:

1. asistent social cu normă întreagă
STUDII ADMISE:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenței sociale, înscris în structura profesională a Colegiului Național al Asistenților Sociali din România (deține aviz de exercitare a profesiei de asistent social valabil, adeverința înlocuitoare în cazul înscrierii recente sau o declaratie scrisa pe proprie raspundere că in termen de 3 luni de la angajare se va înscrie în structura);
– vechime/experiență în specialitatea studiilor: minimum 5 ani;

2.mediator sanitar – cu 1/2 normă
STUDII ADMISE:
-absolvent cu studii minime obligatorii conform legislației în vigoare (absolvirea liceului);
-absolvent al cursurilor de formare profesională cu certificat de calificare în ocupația de mediator sanitar conform legislației în vigoare
– vechime/experiență(mediator sanitar):minimum 3 ani;

*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al orașului Cugir- Compartiment Evidența persoanelor, eliberări acte din subordinea Consiliului local al Orașului Cugir – a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : inspector de specialitate , gradul II (1 post) .”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de execuție de: inspector de specialitate II
STUDII ADMISE:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ;
– vechime/experiență: minimum 3 ani;

Detalii privind condiţiile specifice, bibliografia de concurs și fișa postului sunt disponibile accesând www.primariacugir.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei oraș Cugir, str. I.L.Caragiale nr. 1 – tel. 0258/751001 int. 115.

*ȘCOALA GIMNAZIALĂ SĂSCIORI , LOC. SĂSCIORI, JUD. ALBA – Îngrijitor grădiniță cu program prelungit, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura Compartiment nedidactic, numărul de posturi: 0.5;

I. Condiţii specifice de participare la concurs: ÎNGRIJITOR GRĂDINIȚĂ
• Are capacitate deplină de exercițiu
• Posesor unui curs de igienă
• Cazier judiciar
• Vechimea in munca:Nu este cazul
• Nivelul studiilor: Generale

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: ȘCOALA GIMNAZIALĂ SĂSCIORI , cu sediul în LOC. SĂSCIORI, NR. 380, JUD. ALBA, compartimentul resurse umane/, persoana de contact:Oancea Tincuța , email: [email protected]

*Direcția de Asistență Socială Sebeș – Logoped și Terapeut ocupațional

Logoped debutant – 1 post, Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități, durata timpului de muncă 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științe sociale, specializarea psihologie/psihopedagogie specială;
Atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în specializarea psihopedagogie specială;
Vechimea în specialitatea studiilor: nu se solicită.

Terapeut ocupațional – 1 post, Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilități, durata timpului de muncă 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științe sociale, specializarea Terapie ocupațională;
Vechimea în specialitatea studiilor: nu se solicită.

Proba scrisă va avea loc în data de 25.09.2024 ora 10:00, la sediul Direcției de Asistență Socială Sebeș, str. Aleea Lac, nr. 12, pentru ambele posturi;
Data și ora desfășurării interviului vor fi comunitate ulterior pentru ambele posturi
Termenul de depunere al dosarelor de înscriere : 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului, respectiv 17.09.2024 inclusiv.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Direcția de Asistență Socială Sebeș, str. Aleea Lac, nr. 12, jud. Alba, e-mail:[email protected] telefon/fax: 0258730611; 0258731007

*Primaria mun. Alba Iulia – Medic studii superioare Serviciul public de asistenta medicala

1 post cu normă înteagă, durata timpului de lucru 7 ore/zi, 35 ore/săptămână a unui post vacant corespunzător funcției contractuale de medic în cadrul Serviciului public de asistență medicală aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia

*Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (1) -(2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Relații publice, Informatică, Registratură, Monitorizarea procedurilor administrative și digitalizare –Compartiment Relații publice, Informatică, Registratură, Monitorizarea procedurilor administrative al aparatului de specalitate al primarului orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : funcționar I (1 post) .”I.

Condiţii generale pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant pe care candidații trebuie să îndeplinească conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţelor specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de:functionar I
STUDII ADMISE:
– studii :generale/medii;
– vechime/experiență – de preferință vechime 3 ani;

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției

*LICEUL TEHNOLOGIC „ALEXANDRU DOMȘA”, ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA – MUNCITOR ÎNTREȚINERE, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura PERSONAL NEDIDACTIC-ÎNTREȚINERE,

Condiţii specifice de participare la concurs:

– Nivelul studiilor MEDII
– Vechimea necesară în specialitatea studiilor 5 ani

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: LICEUL TEHNOLOGIC „ALEXANDRU DOMȘA”, cu sediul în ALBA IULIA, TUDOR VLADIMIRESCU NR. 143, 510189, JUDEȚUL ALBA, compartimentul resurse umane, persoană de contact: AVRAM ANA, email: [email protected] [email protected].


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO | Accident GRAV pe DN14: Plan Roșu de intervenție după impactul dintre patru autoturisme. Două fetițe și doi adulți au ajuns la spital

Ziarul Unirea

Publicat

în

Accident GRAV pe DN14: Plan Roșu de intervenție după impactul dintre patru autoturisme. Două fetițe și doi adulți au ajuns la spital Un accident rutier grav a avut loc duminică, în jurul orei 12.00, pe DN14, la Slimnic. A fost activat planul roșu de intervenție după impactul dintre 4 autoturisme. Citește și: ACCIDENT rutier în […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea