Rămâi conectat
MA-RA-MU

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 14 iulie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 14 iulie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 14 iulie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 9 IULIE 2024: 528 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, CUGIR , JUDEȚUL ALBA – Asistent medical radiologie, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Laborator radiologie si imagistica medicala; numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Postliceale sanitare;
2. Perfecționări (specializări): Asistent medical radiologie;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): avansat;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
5. Vechime: minim 5 ani

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):26.07.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :29.07.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 06.08.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 06.08.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 09.08.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 09.08.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 14.08.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 14.08.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 20.08.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: ………………………………………
– se pot depune contestaţii până în data de: 19.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 20.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, JUDEȚUL ALBA – Muncitor calificat(bucatar) , post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Serviciul Administrativ, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Generale;
2. Perfecționări (specializări): Diploma de bucatar;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): minime;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
5. Vechime: nu se solicita

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):26.07.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :29.07.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 06.08.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 06.08.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 09.08.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 09.08.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 14.08.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 14.08.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 20.08.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
– se pot depune contestaţii până în data de: 19.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 20.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA , compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, JUDEȚUL ALBA – Muncitor necalificat, post temporar vacant, pe perioadă determinată, la structura Serviciul Administrativ; numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Generale;
2. Perfecționări (specializări): nu se solicita;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): minime;
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu;
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida;
6. Vechime: nu se solicita

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare):19.07.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :22.07.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 05.08.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 05.08.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 08.08.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 08.08.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 13.08.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 13.08.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 14.08.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
– se pot depune contestaţii până în data de: 14.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 14.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – un post contractual vacant de bibliotecar debutant, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată, la Secția Prelucrare carte a Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba

Condiţii de participare:

– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– nu este necesară vechimea în muncă.

Calendar:

– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 29 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 05 august 2024, ora 9:00, în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba;
– interviul va avea loc în data de 09 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 26 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*Colegiul Tehnic ”Apulum” Alba Iulia, organizează selecție pentru angajarea a 2 experți (1 Responsabil financiar, 1 Responsabil parteneriate economice)– în afara organigramei , (pe perioadă determinată) în cadrul proiectului cu titlul ” Competențe solide practice – C.S.P” cod MySMIS2021 311279.

Condiții specifice:

1 Responsabil financiar, 1 Responsabil parteneriate economice
-Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 10 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI:

15.07.2024-30.07.2024 , ora 16:30 Depunerea dosarelor
30.07.2024 Evaluarea dosarelor de concurs/examen
30.07.2024 Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse
31.07.2024 (ora 08:00-16:00) Depunerea eventualelor contestații în urma evaluării dosarelor de concurs/examen
31.07.2024 Soluționarea eventualelor contestații
31.07.2024 Afișarea rezultatelor selecției de dosare în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
01.08.2024, ora 16:30 Proba scrisă
01.08.2024 Afișarea rezultatelor în urma probei scrise
02.08.2024 Depunerea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Soluționarea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Afișarea rezultatelor a probei scrise în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
05.08.2024, ora 16:30 Proba de interviu
05.08.2024 Afișarea rezultate interviu
05.08.2024 Afișare rezultate finale concurs
Candidații vor depune documentele la sediul liceului P2, din Str. Gheorghe Pop de Basesti, nr.2, Alba Iulia, Județ Alba, până la data de 30.07.2024 ora 15:30.
Informatii suplimentare la tel: 0258834102.

*BIBLIOTECA JUDEŢEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – două posturi contractuale vacante de bibliotecar debutant, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată, la Secția Copii a Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba

Condiţii de participare:

– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– nu este necesară vechimea în muncă.

Calendar:

– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 26 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 02 august 2024, ora 9:00, în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba;
– interviul va avea loc în data de 08 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 25 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba.

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț, cu sediul în comuna Stremț, str. Principală nr. 97, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și O.U.G. nr. 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Șofer microbuz școlar 17+1 locuri
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Studii: medii
• Vechimea în muncă: minim 2 ani ca si conducător auto profesionist
• Domiciliul în zona Teiuș-Stremț-Alba

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI: ȘCOALA GIMNAZIALĂ,,TIMOTEIU OVIDIU TARNU,,STREMȚ, LOC. STREMȚ, STR.PRINCIPALĂ, NR.132, JUD.ALBA
1. Publicarea anunțului 11.07.2024
2. Data limită depunere dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț, cu sediul în comuna Stremț, str. Principală nr. 97, judeţul Alba. 25.07.2024, ora 16.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 29.07.2024, ora 13.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 30.07.2024, ora 11.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 30.07.2024, ora 14.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 31.07.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 02.08.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 02.08.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 05.08.2024, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 05.08.2024, ora 15.00
11. Susţinerea probei practice 06.08.2024, ora 10.00
12. Afişarea rezultatului probei practice 06.08.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 07.08.2024, ora 12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 07.08.2024, ora 15.00
15. Susţinerea interviului 08.08.2024, ora 10.00
16. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 08.08.2024, ora 15.00
17. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 09.08.2024, ora 11.00
18. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 09.08.2024, ora 13.00
19. Afişarea rezultatului final al concursului 12.08.2024, ora 12.00

Depunerea dosarelor se face în intervalul orar 09.00 – 13.00,în fiecare zi, conform calendarului.

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0258/848123 sau 0764733164 și pe website: www.scoalastremt.ro, persoană de contact: Petruse Daniela, având funcția de secretar.

*Primăria Oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public de Gospodărire locală a orașului Cugir –Compartiment Salubritate din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : muncitor calificat I (1 post) .”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: casier I
STUDII ADMISE:
– studii :generale/medii;
vechime/experiență – minimum 5 ani;
– certificat de calificare/formare profesională în domeniul de specialitate(Serviciul Public de Gospodărire locală a orașului Cugir)

Concursul se va desfăşura conform calendarului următor :
Afișare anunț concurs
11/07/2024
Depunere dosare înscriere
11/07/2024 – 24/07/2024
Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției
25/07/2024, ora 15.00
Depunere contestații la proba de selecție a dosarelor
26/07/2024 , ora 13.30
Soluționare contestații și afișare rezultate contestații
29/07/2024, ora 15:00
Proba practică
31/07/2024 ora 10:00
Afișare rezultate proba practică
01/08/2024, ora 15:00
Depunere contestații proba practică
02/08/2024 ora 13.30
Soluționare contestații proba practică și afișare rezultate contestații
05/08/2024, ora 15:00
Proba interviu
06/08/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de interviu
07/08/2024, ora 15:00
Depunere contestații pentru proba interviu
08/08/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba interviu și afișare rezultate contestații
09/08/2024, ora 13.30.
Afișare rezultate finale
09/08/2024.

*SPITALUL ORĂȘENESC CUGIR , JUDEȚUL ALBA – BRANCARDIER, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Sectia Psihiatrie; numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: GENERALE;
2. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres
3. Vechime Nu se solicita

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):25.07.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :26.07.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 02.08.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 02.08.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 07.08.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 07.08.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 12.08.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 12.08.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 14.08.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
Se pot depune contestaţii
– proba scrisa până în data de: 06.08.2024, ora 10,00 la sediul instituţiei.
– proba practica pana in data de : 08.08. 2024, ora 10,00 la sediul institutiei
– proba interviu: 13.08.2024, ora 10.00 la sediul institutiei .
Afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor:
– proba scrisa: 06.08.2024, ora 14.00 la sediul instituţiei
– proba practica: 08.08.2024, ora 14.00 la sediul institutiei
– proba interviu :13.08.2024, ora 14.00 la sediul institutiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, organizează concurs de recrutare în data de 31.07.2024, ora 12:00, pentru ocuparea a unui post vacant, funcție contractuală de conducere, pe perioadă nedeterminată, la:

Centru de zi pentru persoane adulte cu dizabilități ”Orizonturi”
1 – post de șef centru, cod COR: 121208;
Condiţii specifice de participare:
• Studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul: Asistență socială, Psihologie sau Sociologie.
• Vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale.

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

3. Condiţiile generale de participare:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin (1) și (2) din OUG nr. 57/ 2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

4. Condiţii de desfăşurare a concursului:
Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 31.07.2024, ora 12:00, sediul Direcției de Asistență Socială, B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia, iar data, ora şi locul organizării interviului se anunţă odată cu afişarea rezultatelor probei scrise.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia de la secretarul comisiei concurs şi la nr. de telefon:0258 – 810325.

*BIBLIOTECA JUDEŢEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – Concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant de contabil șef grad II, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată la Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba.

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţă (RSI) – Științe economice;
– vechime în specialitatea economică pe studii superioare de lungă durată minim 7 (șapte) ani, din care vechime în activități financiar – contabile la instituții publice de minim 3 ani.

Calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 25 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 01 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– interviul va avea loc în data de 07 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 24 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*COLEGIUL ECONOMIC „DIONISIE POP MARȚIAN”, ALBA IULIA – secretar șef

1. Nivelul postului *: conducere
2. Denumirea postului: Secretar șef, gradul I-S, normă întreagă, post vacant, perioadă nedeterminată la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian” Alba Iulia
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Secretar gradul I-S
4. Scopul principal al postului: Secretar
5. Numărul de posturi: 1 post vacant
6. Durata timpului de lucru: 8 ore/zi

Condiții specifice de participare la concurs:
• nivelul studiilor: studii superioare (științe economice, științe administrative, management, științe juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune) de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalenta celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna);
• vechime în specialitatea postului sau similar: minim 5 ani;
• abilități foarte bune de operare pe calculator și de utilizare a softurilor specifice activităților din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
• Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;
• Cunoștințe privind managementul elevilor;
• noțiuni de comunicare în relații publice;
• constituie avantaj experiență într-o unitate de învățământ

Calendarul de desfășurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs și contestațiile probelor de concurs:
• 10.07.2024-23.07.2024, în intervalul orar 09:00 – 15:00, termenul de depunere a dosarelor, la sediul instituției;
• 24.07.2024, ora 09:00- 12:00 – selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 24.07.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor, la sediul instituției;
• 25.07.2024, în intervalul ora 09:00 – 12:00, depunerea contestațiilor pentru selecția dosarelor până la ora menționată, la sediul instituției;
• 25.07.2024, ora 12:00 – 15:00, soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor;
• 25.07.2024, ora 16:00 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor, la sediul instituției;
• 01.08.2024, ora 09:00 – proba scrisă, la sediul instituției;
• 01.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba scrisă, la sediul instituției;
• 02.08.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00, depunerea contestațiilor pentru proba scrisă la sediul instituției;
• 02.08.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă;
• 02.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă, la sediul instituției;
• 05.08.2024, ora 09:00 – proba practică, la sediul instituției;
• 05.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba practică, la sediul instituției;
• 06.08.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00, depunerea contestațiilor pentru proba practică la sediul instituției;
• 06.08.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba practică;
• 06.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba practică, la sediul instituției;
• 07.08.2024, ora 09:00 – proba interviu, la sediul instituției;
• 07.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba interviu, la sediul instituției;
• 08.08.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00- depunerea contestațiilor pentru proba interviu la sediul instituției;
• 08.08.2024, 12:00 – 15:00 soluționarea contestațiilor pentru proba interviu;
• 08.08.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba interviu, la sediul instituției;
• 08.08.2024, ora 16:00 – afișarea rezultatelor finale.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Colegiului Economic „Dionisie Pop Marțian” din Alba Iulia, str. Octavian Goga, nr. 11, Jud. Alba, Secretariat telefon 0258/811468.

*Primăria Oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat orașului Cugir –Compartiment Administrația piețelor orașului Cugir din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : casier I (1 post) .”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: casier I

STUDII ADMISE:
– studii :generale/medii;
– vechime/experiență – de preferință vechime 3 ani;

*UM 01684 ALBA IULIA – ELECTRICIAN/STUDII MEDII SAU GENERALE – (1POST))

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:
a) condițiile de studii stabilite de prevederile statului de organizare: minim studii generale.
b) cerințe necesare: capacitate de comunicare, capacitate de observare, capacitate de concentrare, responsabilitate, obiectivitate, realism, politețe, amabilitate, dorinţa de perfecţionare, spirit de echipa, iniţiativă, disponibilitate la efort fizic susţinut;
c)nivelul de acces la informaţii clasificate, precum şi acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în cazul în care acesta este declarat „admis” – Nivel acces = SECRET DE SERVICIU;
d)vechimea în muncă în specialitatea studiilor necesară pentru ocuparea postului: 6 luni vechime în muncă
e)nivelul de cunoaştere a limbilor străine: nu necesită.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se va afişa în data de: 24.07.2024, ora 16.00.

Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor: până pe 25.07 2024 ora 16.00.

Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la selecția dosarelor: 26.07.2024, ora 16.00.

Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
1. Proba practică: se desfăşoară la sediul U.M. 01684 Alba Iulia, str. Mitropolit Alexandru Suluțiu Sterca nr.2 localitatea Alba Iulia, judeţul Alba în data de 30.07.2024, între orele: 10.00 – 14.00;
Afişarea rezultatelor la proba practică: 31.07.2024, ora 12.00;
Depunerea contestațiilor la proba practică: până la 01.08 2024 ora 16.00;
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la proba practică: 02.08.2024, ora 14.00.
2. Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 01684 Alba Iulia, str. Mitropolit Alexandru Suluțiu Sterca nr.2 localitatea Alba Iulia, judeţul Alba în data de 05.08.2024, între orele: 10.00 – 14.00;
Afişarea rezultatelor la interviu: 05.08.2024, ora 14.00;
Depunerea contestațiilor la interviu: până la data de 06.08.2024 până ora 16.00;
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la interviu: 07.08.2024, ora 14.00.
3. Afișarea rezultatelor finale : 09.08.2024, ora 12.00.
Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 01684 Alba Iulia, str. Mitropolit Alexandru Suluțiu Sterca nr.2 localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, la secretarul comisiei de concurs, P.c.c. Maria Văcărescu, telefon 0258 813491, sau 0258 813556, int. 104.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– un post vacant cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea gastroenterologie, în cadrul Sectiei gastroenterologie – perioadă nedeterminată;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea gastroenterologie
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea gastroenterologie;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.

Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judetean de Urgenta ALBA, B-dul Revolutiei, nr.23, Alba Iulia, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Data trimitere spre publicare anunț de concurs: 03.07.2024
Perioada depunere dosare concurs: 05.07.2024-18.07.2024
Selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 19.07.2024-22.07.2024
Afișare rezultat la selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 22.07.2024
Depunerea contestaţiilor privind selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 23.07.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor privind selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 24.07.2024
Desfășurare probă scrisă: 29.07.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 30.07.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 31.07.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 01.08.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 02.08.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 05.08.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 06.08.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 07.08.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 08.08.2024

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 18.07.2024 ora 15:00.
Formularul de înscriere, tematica și bibliografia, se pot ridica și de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului și pot fi descărcate și de pe site-ul spitalului www.spitalalba.ro – secțiunea Anunțuri concursuri resurse.
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*LICEUL TEHNOLOGIC TIMOTEI CIPARIU BLAJ – paznic

1. Nivelul postului: Execuţie
2. Denumirea postului: Paznic
3. Compartiment: Administrativ
3. Perioada și durata timpului de lucru: Nedeterminată, 8 ore/ zi – 40 ore/ săptămână
4. Numărul de posturi: 1 post vacant

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Studii medii (Diplomă de absolvire a școlii profesionale/ minim 10 clase învățământ
liceal);
2. Atestat pentru executarea activităţilor de pază a obiectivelor, bunurilor şi valorilor;
3. Vechime: nu necesită;

Nr. crt. Activităţi Perioada/ Data/ ora
1. Publicarea anunțului 01.07.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” cu sediul în Blaj, str. Dr. V. Suciu, nr. 25, jud. Alba Iulia, 02.07.2024 – 15.07.2024, ora 15,00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 16.07.2024, ora 9.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 16.07.2024, ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 17.07.2024, ora 09.00-12.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 18.07.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 19.07.2024, ora 9.00
8. Comunicarea rezultatelor după susţinerea probei scrise 19.07.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei scrise 22.07.2024, ora 09.00-12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 22.07.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 23.07.2024, ora 9.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 23.07.2024, ora 16.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 24.07.2024, ora 09.00-12.00

14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 24.07.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului, prin afișare la avizierul Liceului Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj 24.07.2024, ora 16.00

Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj, Str. Dr. Vasile Suciu, Nr. 25, compartimentul Secretariat, tel. 0258713630, persoana de contact: administrator patrimoniu Brad Maria Mirela, email: [email protected].

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 02.07.2024 – 15.07.2024, ora 15.00, la sediul instituţiei.

*LICEUL TEHNOLOGIC TIMOTEI CIPARIU BLAJ – muncitor

1. Nivelul postului: Execuţie
2. Denumirea postului: Muncitor
3. Compartiment: Administrativ
3. Perioada și durata timpului de lucru: Nedeterminată, 8 ore/ zi – 40 ore/ săptămână
4. Numărul de posturi: 1 post vacant

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Studii medii (Diplomă de absolvire a școlii profesionale sau Diplomă de absolvire
a liceului);
2. Certificat de absolvire a cursului de electrician;
3. Vechime: nu necesita;

Nr. crt. Activităţi Perioada/ Data/ ora
1. Publicarea anunțului 01.07.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” cu sediul în Blaj, str. Dr. V. Suciu, nr. 25, jud. Alba Iulia, 02.07.2024 – 15.07.2024, ora 15,00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 16.07.2024, ora 9.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 16.07.2024, ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 17.07.2024, ora 09.00-12.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 18.07.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 19.07.2024, ora 9.00
8. Comunicarea rezultatelor după susţinerea probei scrise 19.07.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei scrise 22.07.2024, ora 09.00-12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 22.07.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 23.07.2024, ora 9.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 23.07.2024, ora 16.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 24.07.2024, ora 09.00-12.00

14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 24.07.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului, prin afișare la avizierul Liceului Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj 24.07.2024, ora 16.00

Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj, Str. Dr. Vasile Suciu, Nr. 25, compartimentul Secretariat, tel. 0258713630, persoana de contact: administrator patrimoniu Brad Maria Mirela, email: [email protected].

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 02.07.2024 – 15.07.2024, ora 15.00, la sediul instituţiei.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

ACCIDENT rutier pe o stradă din Cugir: O persoană rănită, în urma impactului dintre două autoturisme. Trafic îngreunat

Bera Larisa

Publicat

în

ACCIDENT rutier pe o stradă din Cugir: O persoană rănită, în urma impactului dintre două autoturisme. Trafic îngreunat Un accident rutier a avut loc joi, 19 decembrie 2024, în jurul orei 13.50, pe strada Râul Mic din orașul Cugir, în urma coliziunii dintre două mașini. Citește și: FOTO | ACCIDENT rutier pe centura ocolitoare a […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea