Connect with us
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 9 iulie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Published

on

PSD - Alegeri Parlamentare 2024

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 9 iulie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

USR - Alegeri Parlamentare 2024

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 9 iulie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

Inspectoratul Școlar Județean Alba (BENEFICIAR) anunță demararea procedurii de selecție a 2 posturi de experti, în afara organigramei, pentru implementarea proiectului cu titlul ” FUTURE – educație prin programe de a doua șansă pentru un viitor mai bun ID 136179:
– 1 Cadru didactic Limba modernă 2 (A4) 3.4 (5 luni)
– 1 Cadru didactic Cultură de specialitate și instruire practică (A4) 3.5 (5 luni)

CONDIȚII SPECIFICE:
a) 1 Cadru didactic Limba modernă 2 (A4) 3.4
-Studii superioare absolvite – limbi straine – 3 ani
– Cadru didactic intr-o institutie de invatamant – 1 ani
– Capacitatea de predare si evaluare obiectiva;
-Capacitatea de a lucra cu participanti care apartin grupurilor social – vulnerabile;
-Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului individual de pregatire al grupului tinta;
-Capacitatea de analiza si monitorizarea evolutiei grupului tinta;
-Atitudine pozitiva si abilitati de a mobiliza si motiva grupul tinta;

b) 1 Cadru didactic Cultură de specialitate și instruire practică (A4) 3.5
-Studii superioare absolvite – 3 ani
-Experiență ca și cadru didactic cultură de specialitate – 1 an
-Cadru didactic intr-o institutie de invatamant – 1 ani
-Capacitatea de predare si evaluare obiectiva;
-Capacitatea de a lucra cu participanti care apartin grupurilor social – vulnerabile;
-Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului individual de pregatire al grupului tinta;
-Capacitatea de analiza si monitorizarea evolutiei grupului tinta;
-Atitudine pozitiva si abilitati de a mobiliza si motiva grupul tinta;

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI:

Perioada Activitatea
19.06.2023-10.07.2023 , ora 16:00 – Depunerea dosarelor
10.07.2023 -Evaluarea dosarelor de concurs/examen
10.07.2023 -Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse
11.07.2023 (ora 08:00-16:00) -Depunerea eventualelor contestații în urma evaluării dosarelor de concurs/examen
11.07.2023 -Soluționarea eventualelor contestații
11.07.2023 -Afișarea rezultatelor selecției de dosare în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
13.07.2023, ora 16:30 -Proba scrisă – testare cunoștințe de specialitate
13.07.2023 -Afișarea rezultatelor în urma probei scrise
14.07.2023 -Depunerea eventualelor contestații în urma probei scrise
14.07.2023 -Soluționarea eventualelor contestații în urma probei scrise
14.072023 -Afișarea rezultatelor a probei scrise în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
17.07.2023, ora 16:30 -Proba de interviu
17.07.2023 -Afișarea rezultate interviu
17.07.2023 -Afișare rezultate finale concurs

BIBLIOGRAFIA
– Ghidul solicitantului — conditii specifice „Masuri de educatie de tip A doua sansa” aferent Progamului Operational Capital Uman 2014-2020;
– Ordinul de ministru 3.062/25.01.2022 privind aplicarea Programului „A doua sansa”;
– Legea educatiei nationale nr. 1/2011;

Date de contact: Rada Cristina – 0753763478

Primaria orașului Teiuș, cu sediul în Teiuș, str.Clujului, nr.80,jud.Alba organizează concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a unei funcții contractuale de execuție vacante, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea regulamentului- cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum și a prevederilor art.IV alin (2), lit.a) din OUG nr.34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, după cum urmează :
Denumirea postului :Șef Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență

Numărul posturilor :1 post vacant

Nivelul postului :funcție contractuală de execuție, cu normă întreagă

Compartiment Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență

Durata timpului de lucru :8 ore pe zi ;40 de ore pe săptămână.
Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs:
– nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– certificat de absolvire curs Șef Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență.În situația în care nu deține certificatul menționat anterior, va depune o declarație pe proprie răspundere privind angajamentul de a deține acest certificat în termen de 6 luni, sub sancțiunea destituirii din funcție;
– aviz psihologic;
– permis de conducere minim categoria B, C, C+E.
Concursul constă în următoarele etape: selecţia dosarelor de înscriere, probă scrisă şi interviu.
Dosarul de concurs se va depune până la data de 10.07.2023, ora 16,00, la sediul Primăriei oraşului Teiuș, compartiment resurse umane,personal,salarizare, telefon 0258851101.
Rezultatul selectării dosarelor de concurs va fi afişat în data de 11.07.2023. Contestaţiile privind rezultatul selectării dosarelor de concurs se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor selectării dosarelor. Răspunsul la contestaţii se va afişa în data de 13.07.2023.
Proba scrisă va avea loc în data de 19.07.2023 ora 10,00. Rezultatul probei scrise va fi afişat în data de 19.07.2023. Contestaţiile privind rezultatul la proba scrisă se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor la proba scrisă. Răspunsul la contestaţii se va afişa în data de 21.07.2023.
Proba de interviu va avea loc în data de 24.07.2023 ora 10,00. Rezultatul de la proba de interviu va fi afişat în data de 24.07.2023. Contestaţiile privind rezultatul de la proba de interviu se pot depune în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului la proba de interviu. Răspunsul la contestaţii va fi afişat în data de 26.07.2023.
Rezultatul final al concursului va fi afişat în data de 27.07.2023.
Detalii privind condiţiile de desfășurare a concursului sunt disponibile accesând www.primariateius.ro.
Relații suplimentare privind dosarul de înscriere, condiții de participare, bibliografia/tematica de concurs, se pot obține la sediul Primăriei oraș Teiuș, str.Clujului, nr.80, jud.Alba sau la telefon nr.0258851101 interior 24-persoană de contact Moise Eleonora, consilier superior- Compartiment resurse umane, personal,salarizare.

ȘCOALA GIMNAZIALĂ CIUGUD caută administrator patrimoniu, post vacant, pe perioadă nedeterminată, numărul de posturi: 0,5 (1/2);

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: superioare;
2. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): word, excel
3. Abilități, calități și aptitudini necesare:
– Cunoaşte legislaţia în domeniul de activitate;
– Disponibilitate la program de lucru flexibil;
– Disponibilitate pentru desfăşurarea de activităţi în week-end;
– Abilităţi de comunicare şi relaţionare cu publicul;
– Capaciatatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;
– Capacitate de lucru în mod individual şi în echipă; rezistență fizică şi psihică;
– Onestitate, spirit de ordine, viteză de reacție;
– Constituie un avantaj posesia permisului de conducere categoria B.
4. Vechime: 15 ani.

Calendarul de desfăşurare a concursului:
– 29.06.2023 – 13.07.2023, ora 11.00: depunerea dosarelor
– 14.07.2023, ora 10.00: selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției
– 14.07.2023, orele 12.00-14.00: depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor
– 17.07.2023, ora 12.00: afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor
– 21.07.2023, ora 10.00: proba scrisă
– 21.07.2023: afișarea rezultatelor la proba scrisă (până la ora 14)
– 21.07.2023, orele 14.00 -16.00: depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă
– 24.07.2023, ora 16.00: afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor
– 25.07.2023, ora 10:00: interviul
– 26.07.2023, ora 12.00: afișarea rezultatelor concursului.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:Școala Gimnazială Ciugud, cu sediul în Ciugud, strada Principală nr. 127, județul Alba, secretariat, tel. 0258841383, persoana de contact Popa Valeria, email: [email protected].

Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, organizează concurs de recrutare în data de 24.07.2023, ora 11:00, pentru ocuparea postului vacant, funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, din cadrul:

Serviciului Resurse Umane, Dezvoltare Comunitară

Compartiment Inovare și Dezvoltare Socială
1 – post de Consilier Manager de Proiect, gradul IA, cod COR: 242201;
Condiţii specifice de participare:
• Studii de specialitate: Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul: Științe sociale,
– ramura de știință: Științe juridice/ Științe administrative/ Științe economice;
• Vechime în specialitatea studiilor necesare: 7 ani;
• Curs manager de proiect – dovedit prin documente specifice;
Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.
Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 24.07.2023, ora 11:00, la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia, iar data, ora şi locul organizării interviului se anunţă odată cu afişarea rezultatelor probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, într-un dosar plic, începând cu data de 03.07.2023 și până la data de 14.07.2023 inclusiv, ora 13.30, la secretarul comisiei de concurs, la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia.
Bibliografia stabilită, condiţiile de participare la concurs şi actele solicitate la dosarul de înscriere se afişează la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia şi pe site-ul https://directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro la secțiunea “Concursuri”.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia de la secretarul comisiei concurs, doamna Drâmbărean Adelina Alexandra, email:[email protected] şi la nr. de telefon:0258 – 810325.

Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, str. B-dul Revolutiei nr. 23, județul Alba, organizează concurs /examen pentru ocuparea funcţiei specifice comitetului director al unităţii, organizează concurs conform Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare şi ale O.M.S. nr. 284/2007, privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor /examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din spitalele publice, modificat de art. 1 din O.M.S. nr. 954/2017:

DENUMIREA POSTULUI: director îngrijiri
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
STRUCTURA: Comitet Director
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

Pentru directorul de îngrijiri:
1. sunt asistenți medicali generaliști , moașe sau asistenți medicali cu grad principal;
2. dețin gradul de principal de cel puțin doi ani:
3. sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă sau scurtă durată, cu diplomă de
licență/absolvire.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

1. Publicarea anuntului 03.07.2023
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, str. B-dul Revolutiei nr. 23, județul Alba, până la data de: 17.07.2023, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 18.07.2023, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 18.07.2023 ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 19.07.2023, ora 08.00-15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.07.2023, ora 14.00
7. Susţinerea probei scrise 25.07.2023, ora 11.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 25.07.2023, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 26.07.2023, ora 08.00-15.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 27.07.2023, ora 14.00
11. Susţinerea orală a proiectului de specialitate 28.07.2023, ora 10.00
12. Susţinerea interviului de selectie 28.07.2023, ora 13.00
13. Afişarea rezultatului susţinere orală a proiectului de specialitate și al interviului 28.07.2023, ora 15.00
14. Depunere contestații susţinere orală a proiectului de specialitate și al interviului 31.07.2023, ora 08.00-15.00
15. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 01.08.2023, ora 10.00
16. Afișarea rezultatului final al concursului 01.08.2023, ora 10.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.spitalalba.ro, persoană de contact: Ec. Boroș Adriana, funcția Șef serviciu, având numărul de telefon 0258/820.825 int. 164.

Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a postului vacant de muncitor calificat tr. I – ospătar

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– Studii medii ( minim 10 clase );
– Detinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar;
– Minim 4 ani experiență în meseria de ospătar ;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – Vineri 21.07.2023, Direcția General Administrativă. Rezultatul selecției dosarelor de înscriere se notează cu calificativul ADMIS sau, după caz, RESPINS.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – Luni 31.07.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă. Proba scrisă poate fi susținută doar de către acei candidați a căror dosare au fost notate cu calificativul ADMIS la selecția dosarelor de înscriere. Rezultatul probei scrise se notează cu un punctaj de maximum 100 de puncte și calificativul ADMIS sau, după caz, RESPINS. Punctajul minim pentru calificativul ADMIS este de 50 de puncte.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – Joi 03.08.2023, începând cu ora 1000 , Direcția General Administrativă. Interviul poate fi susținut doar de către acei candidați care au obținut calificativul ADMIS la proba scrisă. Rezultatul interviului se notează cu un punctaj de maximum 100 de puncte și calificativul ADMIS sau, după caz, RESPINS. Punctajul minim pentru calificativul ADMIS este de 50 de puncte.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis“ sau „respins“, după caz.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, Marti 08.08.2023 prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

BIBLIOGRAFIA și TEMATICA:

a) BIBLIOGRAFIA:

– Regulamentul de ordine interioară al Universității „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia;
– Norme de igienă și siguranță alimentară pentru restaurante, cantine, cofetării, patiserii;
– Norme privind securitatea și sănătatea în muncă. Legea 319/14.07.2006;
– Tehnologia restaurantelor – autor Radu Nicolescu;

b) TEMATICA:

– Echipamentul de protecție, folosirea și întreținerea lui;
– Modalități de aranjare a meselor ( mise – en- place);
– Etapele efectuării servirii unui meniu;
– Reguli privind comportamentul personalului din restaurant, cantină;


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Advertisement

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului

Ziarul Unirea

Published

on

URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului Prezența unui urs a fost semnalată luni, 18 noiembrie, pe mai multe străzi din Alba Iulia, cartierul Micești, a anunțat Primăria municipiului pe site-ul instituției. Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba […]

Continue Reading

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea