Rămâi conectat

Curier Județean

30 de posturi disponibile la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia: Care sunt specialitățile în care se pot face transferuri la cerere

Lucian Daramus

Publicat

în

30 de posturi disponibile la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia: Care sunt specialitățile în care se pot face transferuri la cerere

Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia anunță ocuparea prin transfer la cerere a 30 de posturi contractual vacante.

Citește și: Noi investiții pentru diagnosticul cancerului la spitalul din Alba Iulia: Achiziție de aparatură în valoare de peste 3 milioane lei

Este vorba de următoarele posturi:

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Compartiment urologie;

*1 post vacant infirmieră debutant, G – Compartiment nefrologie

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Secția pediatrie;

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Secția medicină internă;

*3 posturi vacante asistent medical debutant, PL – Secția medicină internă;

*1 post vacant infirmieră, G – Secția medicină internă;

*1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția medicină internă;

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Compartiment diabet zaharat, nutriție și boli
metabolice;

*1 post vacant infirmieră, G – Compartiment diabet zaharat, nutriție și boli metabolice;

*1 post vacant îngrijitoare de curățenie, G – Compartiment diabet zaharat, nutriție și boli
metabolice;

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Secția chirurgie generală;

* 1 post vacant asistent medical debutant, PL – Secția chirurgie generală;

*2 posturi vacante asistent medical debutant, PL – Secția cardiologie;

* 1 post vacant infirmieră, G – Secția cardiologie;

* 1 post vacant îngrijitoare de curățenie, G – Secția cardiologie;

* 1 post vacant asistent medical debutant, PL – Laborator endoscopie digestivă si terapeutică;

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Secția gastroenterologie;

*1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția gastroenterologie;

*2 posturi vacante îngrijitoare de curățenie, G – Secția gastroenterologie;

*1 post vacant asistent medical principal, PL – Compartiment psihiatrie cronici Baia de Aries;

*2 posturi vacante infirmieră debutant, G – Secția recuperare, medicină fizică și balneologie;

*1 post vacant infirmieră, G – Secția obstetrică ginecologie;

*1 post vacant îngrijitoare de curățenie, G – Secția psihiatrie acuți;

*2 posturi vacante îngrijitoare de curățenie, G – Compartiment recuperare neurologică.

Ocuparea posturilor vacante corespunzătoare funcțiilor contractuale de mai sus, se poate face prin transfer, dacă se realizează de pe un post din sistemul bugetar, similar sau echivalent.

Condiţiile specifice

*Asistent medical generalist principal – specialitatea medicină generală (PL)

– studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform H.G nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;

– 5 ani vechime ca asistent medical;

– examen pentru obţinerea gradului principal;

– certificat de membru OAMGMAMR.

*Asistent medical generalist, specialitatea medicină generală (PL)

– studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform H.G nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;

– 6 luni vechime ca asistent medical;

– certificat de membru OAMGMAMR.

*Asistent medical generalist debutant, specialitatea medicină generală (PL)

-studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform H.G nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;

– fără vechime;

– certificat de membru OAMGMAMR.

*Infirmieră

– studii:minim școală generală;

– curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare;

– 6 luni vechime în activitate.

*Infirmieră debutant

-studii:minim școală generală;

– curs de infirmiere absolvit, organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare;

– fără vechime.

*Îngrijitoare de curățenie

– studii: minim școală generală;

vechime: cu sau fără vechime.

Persoanele interesate vor depune la Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării anuntului, un dosar care va contine următoarele documente:

a) cererea de transfer adresată managerului Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia în care se
mentionează postul pe care doreste să îl ocupe prin transfer;

b) acordul de principiu al conducătorului instituției sau autorității publice la care își desfășoară
activitatea solicitantul;

c) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în
termen de valabilitate;

d) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după
caz;

e) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări precum și copiile documentelor care atesă indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publică;

f) copia carnetului de muncă;

g) adeverință eliberată de unitatea angajatoare din care să reiasă calitatea de angajat, funcția/postul ocupat, vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, tipul contractului individual de muncă (perioadă nedeterminată sau determinată);

h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

i) adeverintă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitătile sanitare abilitate,cu cel mult 6 luni anterior derulării procedurii de evaluare;

j) certificatul de integritate comportamentală;

k) curriculum vitae, model comun European;

l) copie certificat de membru, aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei, valabil pentru anul în curs și polița de asigurare de răspundere civilă – malpraxis, funcție de posturile ce urmează a fi ocupate prin transfer la cerere (asistenți medicali).

Odată cu depunerea dosarului de transfer, candidații vor primi un număr de identificare care va
reprezenta numărul de înregistrare al dosarului de transfer depus la unitate. Pe tabelele ce vor fi afișate cu
rezultatele probelor de evaluare, precum si rezultatul de la selecția dosarelor, fiecare candidat va fi
individualizat cu numărul de identificare acordat.

Transferul la cerere pentru ocuparea unui post vacant presupune:

a) selecția dosarelor de înscriere;

b) proba interviu;

Selecţia dosarelor de înscriere și afisarea rezultatelor selectiei dosarelor are loc în maxim o zi
lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de transfer.

Rezultatul selecției dosarelor de transfer se afișează cu mențiunea „admis” sau,,respins”, la Avizierul
spitalului, precum și pe pagina de internet a Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia.

Selecția candidaților care solicită ocuparea unui post vacant din cadrul spitalului prin transfer la cerere,
se face de către o comisie stabilită de către managerul spitalului, pe bază de interviu, care va avea loc în
termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării validării dosarelor candidaților. Data, ora și locul susținerii
interviului vor fi aduse la cunoștința candidaților prin afișarea acestora la sediu și pe site-ul spitalului.

În cadrul interviului se testează abilitatile, aptitudinile, îndemânarea și motivaţia candidaţilor.

Procedura de evaluare în vederea transferului la cerere pentru ocuparea posturilor vacante de mai sus se
va desfășura după următorul calendar:

Data publicării anunțului de transfer la cerere:05.03.2025;

Termen limită de depunere a dosarului de transfer: 12.03.2025;

Selecția dosarelor de transfer:13.03.2025;

Afișarea rezultatelor selecției dosarelor de transfer (admis/respins):13.03.2025;

Susținerea probei interviu: 17.03.2025.

Pentru proba interviu se stabileşte un punctaj de maximum 100 de puncte. Sunt declaraţi admişi la interviu, candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncta. Se consideră admis candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au optat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinu punctajul minim necesar, respectiv minimum 50 de puncte, în cazul ocupării prin transfer la cerere, a funcţiilor contractuale de execuţie.

Comunicarea rezultatelor se realizează prin afişare la sediul Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia şi pe pagina de internet a spitalului, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării interviului şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis“sau „respins“, după caz. Rezultatele interviului nu sunt supuse contestării.

Pentru asistenții medicali, Bibliografia pentru susținerea interviului este:

Tehnici și manopere pentru asistenții medicali. Tatiana Oglindă, Liliana Rogozea, Ed. Libris Editorial, 2017

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Rezultate foarte bune ale elevilor de la Școala „Avram Iancu” Alba Iulia la faza județeană a olimpiadei de matematică: Petra Ivan, calificată la faza națională

Lucian Daramus

Publicat

în

Rezultate foarte bune ale elevilor de la Școala „Avram Iancu” Alba Iulia la faza județeană a olimpiadei de matematică: Petra Ivan, calificată la faza națională Elevii Școlii Gimnaziale „Avram Iancu” Alba Iulia au obținut rezultate foarte bune la faza județeană a Olimpiadei de Matematică. Eleva Petra Ivan (clasa a VI-a A, profesor Irina Albu) s-a […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea