14 mai 2025 | A cincea ediție a Târgului de Joburi la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
14 mai 2025 | A cincea ediție a Târgului de Joburi la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră al Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (CICOC UAB), în parteneriat cu Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba și Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba, va organiza în data de miercuri, 14 mai 2025, Târgul de joburi INTEGRA-ALUMNI-UAB, pentru studenți și absolvenți.
Sunt invitate să participe organizații din toate domeniile, interesate de a oferi studenților și absolvenților UAB locuri de muncă, practică, internship, voluntariat sau stagii de documentare în vederea elaborării lucrărilor de licență sau de disertație.
Citește și: Universitatea din Alba Iulia, parteneriat internațional pentru îmbunătățirea capacității de monitorizare a angajabilității absolvenților din învățământul superior: Reuniuni la Chișinău
Succesul primelor patru ediții ale Târgului de joburi organizat la UAB, precum și rata crescută de inserție înregistrată ca urmare a desfășurării lor, determină continuarea organizării acestor tipuri de activități la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, prin Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC-UAB), au transmis organizatorii.
Angajatorii care sunt în căutare de viitori angajați și doresc să îi întâlnească pe studenții sau absolvenții UAB aflați în procesul de identificare al unui loc de muncă sau reconversie profesională, pot transmite intenția de participare, împreună cu locurile vacante disponibile și numărul acestora la adresa de email [email protected], până la data de 12 mai 2025, în vederea alocării unui stand.
Acest Târg de joburi este organizat în cadrul Proiectului CNFIS-FDI-2025-F-0531- Măsuri active de dezvoltare a competențelor studenților, integrarea și monitorizarea inserției absolvenților pe piața muncii și consolidarea relației cu comunitatea ALUMNI, finanțat de către Ministerul Educației, prin Fondul de Dezvoltare Instituţională destinat universităţilor de stat (Domeniul 7: Corelarea ofertei educaţionale cu cererea pieţei muncii, consilierea și orientarea în carieră), Manager de Proiect: Conf.univ.dr. Larisa Dragolea, Director al Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Într-o comună din Alba, prima fabrică de procesare a legumelor finanțată din fonduri europene își deschide porțile
SE DESCHIDE unitatea pentru procesarea legumelor și a fructelor de la Rădești Recent, la Rădești s-au făcut noi probe la fabrica de procesare a legumelor și fructelor, investiție realizată cu fonduri europene, unitatea urmând să-și înceapă activitatea în scurt timp. Finanțarea în valoare de 85.000 de euro este asigurată prin intermediul Agenţiei pentru Finanţarea Investiţiilor […]
Zeci de credincioși din Cistei au participat la sfințirea bisericii „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril” din Parohia Greco-Catolică
Zeci de credincioși din Cistei au participat la sfințirea bisericii „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril” din Parohia Greco-Catolică Sâmbătă, 13 septembrie 2025, în satul Cistei, a avut loc Sfințirea bisericii „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril” din Parohia Greco-Catolică Cistei, Protopopiatul Blaj, un eveniment de mare încărcătură spirituală pentru comunitatea de pe malul Târnavei. Slujba de […]
Prezentatorul TV Dan Negru la Monumentul „Calvarul Aiudului”: „Bunicii și părinții mei au fost deportați la Canal și în Bărăgan. Dar crucea grea pe care trebuie să o purtăm e că torționarii românilor au fost tot români!”
Prezentatorul TV Dan Negru la Monumentul „Calvarul Aiudului”: „Bunicii și părinții mei au fost deportați la Canal și în Bărăgan. Dar crucea grea pe care trebuie să o purtăm e că torționarii românilor au fost tot români!” Prezentatorul TV, Dan Negru a fost azi la Monumentul „Calvarul Aiudului”, situat în „Râpa robilor” sau „Dealul robilor”, […]