ISU Alba scoate la concurs un post de subofiţer administrativ principal la Serviciul Logistic
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „UNIREA” al Judeţului Alba organizează concurs/examen, în scopul încadrării funcţiei aferente unui post de subofiţer administrativ principal la Serviciul Logistic – Administrativ.
Cerinţele specifice postului sunt:
– pregătirea de bază necesară: studii medii liceale cu diplomă de bacalaureat.
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească în mod cumulativ următoarele condiţii şi criterii specifice:
– să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
– să cunoască limba română scris şi vorbit;
– să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
– să fie apţi din punct de vedere medical; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, ca urmare a examinării medicale, potrivit baremelor şi/sau criteriilor aplicabile;
– să fie apţi din punct de vedere fizic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne/comisiile de concurs, ca urmare a verificării îndeplinirii criteriilor antropometrice, existenţei semnelor/tatuajelor neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, şi, respectiv, verificării aptitudinilor fizice, potrivit baremelor şi/sau criteriilor aplicabile;
– să fie apţi din punct de vedere psihic; aptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, ca urmare a evaluării psihologice, potrivit baremelor şi/sau criteriilor aplicabile;
– să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi la data depunerii cererii de înscriere;
– să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului pentru care candidează;
– să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
– să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani;
– nu au desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
– să îndeplinească toate celelalte cerinţe specifice menţionate la pct. III.;
– să nu fi fost trecuţi în rezervă în condiţiile art.85 alin.(1) lit.d), i), j), k) şi ale art.87 din Legea nr.80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare ori din motive imputabile lor;
– să nu fi încetat raporturile de serviciu în condiţiile art.69 alin.(1) lit.c), h), i) şi k) din Legea nr.360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare ori din motive imputabile lor;
– să nu dobândească, prin încadrare, grade militare mai mici decât cele avute în activitate sau în rezervă.
La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile stabilite, au depus cereri de înscriere şi ale căror dosare de recrutare sunt complete şi corect întocmite. Neîndeplinirea uneia/unora dintre cerinţe ori nerespectarea modalităţilor şi termenelor de depunere a cererilor de înscriere şi/sau a dosarelor de recrutare atrage respingerea participării la concurs.
În conformitate cu prevederile art.31-39 şi ale Anexei nr.2 din Ordinul M.A.I. nr.665/2008 privind unele activităţi de management resurse umane în unităţile M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare, concursul se va desfăşura în perioada 09.11.2015 –09.12.2015.
Concursul va consta în susţinerea următoarelor probe:
a) EVALUAREA PERFORMANŢEI FIZICE, în ziua de 02.12.2015, începând cu ora 08,00, la sediul Detaşamentului de Pompieri Alba Iulia, situat în Alba Iulia, str. A.I. Cuza, nr.10.
b) TEST SCRIS pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor postului în data de 04.12.2015, începând cu ora 08.00, la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „UNIREA” al judeţului Alba, situat în Alba Iulia, str. A.I. Cuza, nr.10.
c) INTERVIU STRUCTURAT PE SUBIECTE PROFESIONALE în data de 08.12.2015, începând cu ora 08.00, la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „UNIREA” al judeţului Alba, situat în Alba Iulia, str. A.I. Cuza, nr.10.
Alte date şi informaţii cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursurilor vor fi făcute publice prin publicarea în pagina oficială de internet www.isualba.ro şi afişare la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „UNIREA” al judeţului Alba, str. A.I. Cuza, nr. 10, Alba Iulia. (Z.U.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Număr de studenți înmatriculați în creștere la Universitatea din Alba Iulia în anul academic 2025-2026: Performanță notabilă, în condițiile scăderii numărului de absolvenți de liceu
Număr de studenți înmatriculați în creștere la Universitatea din Alba Iulia în anul academic 2025-2026 Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a anunțat încheierea procesului de admitere pentru anul universitar 2025–2026 cu o creștere a numărului total de studenți înmatriculați. Astfel, instituția a înregistrat 2.196 de studenți, față de 2.148 în anul precedent. „Această […]
VIDEO | Lucrările din Teiuș merg înainte, chiar și fără finanțare: Primarul promite drumuri practicabile până la reluarea programului „Anghel Saligny”
Lucrările din Teiuș merg înainte, chiar și fără finanțare: Primarul promite drumuri practicabile până la reluarea programului „Anghel Saligny” Lucrările de modernizare a drumurilor din Teiuș continuă să fie o prioritate pentru administrația locală, chiar și în contextul blocării unor programe de finanțare națională. Marți, 21 octombrie 2025, primarul orașului Teiuș, Mirel Vasile Hălălăi, a […]
26 octombrie 2025 | „Târgul Cepei” la Săsciori: Degustare și vânzare de produse tradiționale locale, însoțite de cântec și voie bună, acompaniate de un spectacol folcloric
„Târgul Cepei” la Săsciori: Degustare și vânzare de produse tradiționale locale, însoțite de cântec și voie bună, acompaniate de un spectacol folcloric Târgul Cepei se întoarce cu o nouă ediție și în acest an la Săsciori, organizat pe data de 26 octombrie 2025. Evenimentul o să aibă loc în Piața agroalimentară din Săsciori, începând cu […]