Ședință extraordinară la CL Alba Iulia pe tema iluminatului public în municipiu
Primarul municipiului Alba Iulia, Mircea Hava, convoacă ședinţa extraordinară a Consiliului Local, pe data de 30 octombrie 2012, ora 13.00, la sediul Primăriei.
Pe ordinea de zi se află Proiectele de hotărâri pentru alegerea președintelui care va conduce respectiva ședintă și aprobarea contractului de delegare prin concesionare a serviciului de iluminat public din municipiul Alba Iulia.
Reamintim că proiectul de hotărâre privind iluminatul public a fost pus în dezbaterea consilierilor locali în ședința din data de 23 octombrie, și a fost respins după ce 7 consilieri locali s-au abținut de la vot (4 de la PNL, 2 de la PSD și unul de la PP-DD) iar un alt liberal a votat împotrivă, nemulțumiți că firma care a câștigat contractul de concesionare al serviciului are tarife prea mari. Aceștia au refuzat să țină cont de faptul că licitația a fost adjudecată după ce, pe o perioadă de mai mult de un an, s-au depus numeroase contestații, iar decizia ca acest contract să fie semnat cu respectiva firmă (SC Flash Lighting Services SA București) a fost luată de Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. De asemenea, aleșii locali nu luat în considerare nici faptul că respingerea proiectului duce la imposibilitatea demarării lucrărilor de modernizare a sistemului de iluminat public în municipiu astfel că defecțiunile existente în acest moment pe mai multe străzi nu pot fi remediate.
Contractul de delegare prin concesionare a Serviciului de Iluminat Public din Municipiul Alba Iulia, aprobat prin HCL nr.2/2011, a fost completat și modificat în conformitate cu modificările legislative și condițiile de ofertare. Concesionarea ar fi trebuit să aibă o durată de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire pe 5 ani și o valoare totală de 2,8 milioane de euro fără TVA.
Potrivit proiectului de hotărâre, modernizarea sistemului de iluminat public ar fi trebuit să se realizeze în termen de 24 de luni de la data preluării serviciului și încheierii procesului verbal. Valoarea lucrărilor de modernizare și dispecerizare era de 1,6 milioane de euro fără TVA iar valoarea lucrărilor de întreținere pe 10 ani, de 1 milion de fără TVA.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Reorganizare a dispunerii serviciilor în cadrul Primăriei Aiud: Compartimentul Agricol s-a mutat de la etajul I la parter, pentru a fi mai accesibil
Reorganizare a dispunerii serviciilor în cadrul Primăriei Aiud La sediul Primăriei Aiud s-a procedat la o reoganizare a dispunerii serviciilor. Compartimentul Agricol s-a mutat de la etajul I la parter, pentru a fi mai accesibil tuturor, în special persoanelor vârstnice. „Poate fi găsit mai ușor – este prima ușă pe partea dreaptă, imediat după intrarea […]
Comunicat de presă | PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu
PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu Delegați ai PSD Alba, din întreg județul, și-au exprimat, joi, în cadrul conferinței extraordinare, susținerea pentru Sorin Grindeanu și echipa cu care va candida la conducerea Partidului Social Democrat, cu moțiunea intitulată „Uniți pentru români. Puternici, doar împreună”. […]
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol: Proprietarii din sectorul cadastral 136 / Gârbova de Jos trebuie să depună documentele pentru întocmirea planului parcelar
Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol În conformitate cu prevederile Legii cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată și ale Ordinului nr. 600/2023 pentru aprobarea regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară, Primăria Municipiului Aiud informează proprietarii de terenuri situați în sectorul cadastral 136 / UAT Municipiul Aiud, localitatea […]