Rămâi conectat

Curier Județean

Rabla Local 2023, în Alba Iulia: Mâine începe etapa de depunere a documentelor justificative de către persoanele înscrise în program. Care este procedura și actele necesare

Ioana Oprean

Publicat

în

Rabla Local 2023, în Alba Iulia: Mâine începe etapa de depunere a documentelor justificative de către persoanele înscrise în program. Care este procedura și actele necesare

𝐏𝐫𝐢𝐦𝐚̆𝐫𝐢𝐚 𝐌𝐮𝐧𝐢𝐜𝐢𝐩𝐢𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐀𝐥𝐛𝐚 𝐈𝐮𝐥𝐢𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐝𝐞, î𝐧𝐜𝐞𝐩𝐚̂𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟓 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟑, 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚 𝐝𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐧𝐞𝐫𝐞 𝐚 𝐝𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚̆𝐭𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐚𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐟𝐢𝐳𝐢𝐜𝐞 𝐢̂𝐧𝐬𝐜𝐫𝐢𝐬𝐞 𝐢̂𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐢𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐬𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐯𝐞𝐡𝐢𝐜𝐮𝐥𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐮𝐳𝐚𝐭𝐞 – 𝐑𝐚𝐛𝐥𝐚 𝐋𝐨𝐜𝐚𝐥.

Festivalul Roman Apulum 2025

Persoanele fizice care s-au înscris on-line (pe siteul afm.ro) vor lua la cunoștință și vor pune în aplicare procedura internă referitoare la participarea solicitanților de finanțare în cadrul Programului de casare a autovehiculelor uzate, publicată pe pagina de internet a primăriei (www.apulum.ro/index.php/primaria/rabla).

Certificatul de atestare fiscală emis de Direcția Venituri a Municipiului Alba Iulia care să ateste că titularul nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local va fi obținut intern de către Primăria Municipiului Alba Iulia pentru toți solicitanții înscriși în program.

Primăria Municipiului Alba Iulia va acorda stimulentul pentru casare în cuantum de 3.000 de lei doar proprietarilor ale căror documente sunt considerate eligibile/admise și care:

a) încheie și semnează contracte de finanțare cu Primăria Municipiului Alba Iulia (Anexa 2 la prezenta Procedură
b) casează autovehiculul numai prin intermediul colectorilor autorizați și prezintă dovada casării, respectiv certificatul de distrugere, ulterior semnării contractului de finanțare;
c) radiază din circulație și din evidența fiscală a Municipiului Alba Iulia și prezintă certificatul de radiere.

Conform procedurii interne:

Persoanele fizice interesate de participare în cadrul prezentului Program vor depune cererea și documentele justificative prevăzute la secțiunea 4 Documente necesare din prezenta Procedură,

1) prin e-mail la adresa [email protected], sau

2) fizic, prin prezentarea documentelor la sediul Primăriei Alba Iulia (Alba Iulia, Str. Calea Moților, nr. 5A), Camera 8 – Registratură, în termen de 45 de zile de la publicarea pe site-ul instituției a anunțului de începere a etapei de depunere a documentelor justificative.

Grupul de lucru numit prin Dispoziția Primarului verifică îndeplinirea criteriilor de eligibilitate stabilite prin Ordinul de aprobare a Ghidului, va stabili care sunt solicitanții eligibili și va comunica în scris candidaților situația privind documentele depuse.

După primirea înștiințării privind eligibilitatea documentelor depuse, fiecare solicitant poate depune în termen de 5 zile lucrătoare completări sau contestații la înștiințare.

În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea contestației/completării, Grupul de lucru va verifica și va emite o nouă înștiințare cu noul status al cererii.

Primăria Municipiului Alba Iulia va acorda stimulentul pentru casare în cuantum de 3.000 de lei doar proprietarilor ale căror documente sunt considerate eligibile/admise și care:

a) încheie și semnează contracte de finanțare cu Primăria Municipiului Alba Iulia (Anexa 2 la Procedură);
b) casează autovehiculul numai prin intermediul colectorilor autorizați și prezintă dovada casării, respectiv certificatul de distrugere, ulterior semnării contractului de finanțare;
c) radiază din circulație și din evidența fiscală a Municipiului Alba Iulia și prezintă certificatul de radiere.

Grupul de lucru al Primăriei Municipiului Alba Iulia va analiza documentele depuse etapizat, în ordinea depunerii acestora, iar contractele de finanțare vor fi semnate în baza unor programări prealabile.

Suma de 3.000 de lei va fi virată de către Primăria Municipiului Alba Iulia în contul bancar indicat de beneficiar.

Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Alba Iulia va urmări în baza actelor administrativ-fiscale (declarații privind dobândirea vehiculelor) dacă beneficiarii programului respectă angajamentul conform căruia nu vor achiziționa un autoturism cu norma de poluare 5 și/sau inferioară în termen de 3 ani de la primirea stimulentului pentru casare.

Un solicitant de finanţare se poate înscrie o singură dată în cadrul unei sesiuni, pentru casarea unuia sau mai multor autovehicule uzate.

Documente necesare

Candidații vor aplica la acest Program în baza următoarelor documente:

1. Cerere, anexa 1 la prezenta Procedură;
2. Actul de identitate al proprietarului autoturismului în copie[1] , cu mențiunea ”conform cu originalul” și prin semnarea acestuia;
3. Actele de proprietate ale autoturismului (cartea de identitate și certificatul de înmatriculare), în copie[2] , cu mențiunea ”conform cu originalul” și prin semnarea acestora;
4. În cazul persoanei fizice care a devenit proprietar ca urmare a partajului judiciar, dovada deținerii proprietății, respectiv hotărârea judecătorească;
5. Împuternicire notarială (dacă este cazul);
6. Certificat de atestare fiscală emis de Direcția Venituri a Municipiului Alba Iulia care să ateste că titularul nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul local[3];
7. Certificat de atestare fiscală emis de ANAF care să ateste că titularul nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul de stat;
8. Cazier judiciar;
9. Contul IBAN unde se va face transferul stimulentului pentru casare.

[1] online se poate transmite fișier pdf/jpeg/png, iar fizic copia se va face de către funcționarii Primăriei Municipiului Alba Iulia
[2] online se poate transmite fișier pdf/jpeg/png, iar fizic copia se va face de către funcționarii Primăriei Municipiului Alba Iulia
[3] Primăria Municipiului Alba Iulia va solicita aceste documente pentru toți solicitanții înscriși în Program.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Marius Ceteraș, reales membru în Consiliul Director al FRȘah: Este la al treilea mandat și speră să implementeze un proiect de 4 milioane de euro

Publicat

în

Albaiulianul Marius Ceteraș a fost reales membru în Consiliul Director al FRȘah. Alături de echipa sa, speră să implementeze un proiect de 4 milioane de euro Albaiulianul Marius Ceteraș rămâne un om de bază în cadrul Federației Române de Șah, fiind ales cu 66 de voturi din 68 pentru un al treilea mandat. El s-a […]

Citește mai mult

Curier Județean

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni cumpără echipamente IT pentru digitalizarea activității. Licitația, lansată în SEAP

Ioana Oprean

Publicat

în

Spitalul de Boli Cronice Câmpeni cumpără echipamente IT – software și hardware – pentru digitalizarea activității. Licitația, lansată în SEAP Spitalul de Boli Cronice Câmpeni a lansat în SEAP procedura de licitație pentru dotarea cu echipamente IT în cadrul proiectului ”Guvernanta digitala e-Health și interoperabilitate în cadrul Spitalului de Boli Cronice Câmpeni ” finanțat de […]

Citește mai mult

Curier Județean

Un tânăr de 18 ani din Rădești a fost prins beat la volan, fără permis și cu suspiciuni de consum de substanțe interzise. Polițiștii l-au reținut pentru 24 de ore!

Publicat

în

În noaptea de 15 spre 16 august 2025, un tânăr în vârstă de 18 ani, din Rădești, a fost tras pe dreapta de un echipaj al Poliției Teiuș În urma verificărilor, acesta nu poseda permis de conducere și consumase alcool și substanțe interzise. Mai exact, o mașină a fost oprită, pentru un control de rutină, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea