Primăria Aiud: Concurs pentru un post vacant de expert, grad profesional debutant, în 29 august. Condiții de participare
Primăria Municipiului Aiud organizează, la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacante de expert, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul Direcției Tehnice, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud.
Condiţii de participare la concurs:
– condiții generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– condiții specifice:
a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: matematică; ramura de știință: informatică; ramura de știință: inginerie electrică, electronică și telecomunicații; ramura de știință: ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;
b) cunoștințe PC – nivel avansat :
– calculatoare personale – arhitectura, componente, caracteristici, periferice, diagnosticare defecte;
– configurare și administrare rețele LAN bazate pe sisteme de operare Microsoft Windows 2012 Server;
– administrare sisteme de operare Windows 7, Windows 8 și Windows 10;
– instalare și utilizare a produselor pachetelor MS Office 2007- 2016 – Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook.
Condiţii de desfăşurare a concursului: – Proba suplimentară IT: 29.08.2017, ora 09:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
– Proba scrisă: 29.08.2017, ora 12:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;
– Depunerea dosarelor: în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial, Partea a III-a, la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei municipiului Aiud.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, camera 22 și la nr. telefon 0258 861 310 interior 1013. (C.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Noi lucrări finalizate pe drumurile din județul Alba: A fost turnat asfalt la Cenade, între Mănărade spre Cergău, rigole și acces în gospodării la Căpâlna
Noi lucrări finalizate pe drumurile din județul Alba: A fost turnat asfalt la Cenade, între Mănărade spre Cergău, rigole și acces în gospodării la Căpâlna Vicepreședintele CJ Alba, Marius Hațegan, a anunțat finalizarea altor lucrări pe drumurile din Alba. Printre ele, turnarea de asfalt la Cenade, de la Mănărade spre Cergău, dar și finalizarea intervențiilor […]
VIDEO | Parcarea supraetajată construită în locul fostului bloc „Turturica”, aproape finalizată: Lucrări pe ultima sută de metri, la mijlocul lui iulie 2025. Când va fi finalizată
Parcarea supraetajată construită în locul fostului bloc „Turturica”, aproape finalizată: Lucrări pe ultima sută de metri, la mijlocul lui iulie 2025. Când va fi finalizată Lucrările la construirea parcării supraetajate de pe strada Arnsberg din Alba Iulia au intrat pe ultima sută de metri și ar urma să fie finalizate în august 2025. Până în […]
Comunicat de presă: Aleșii locali ai PSD Alba Iulia au obținut reducerea tarifelor la parcări, față de propunerile inițiale
Aleșii locali ai PSD Alba Iulia au obținut reducerea tarifelor la parcări, față de propunerile inițiale Aleșii locali ai PSD Alba Iulia au obținut scăderi importante ale tarifelor la parcările publice, din zonele turistice, față de propunerile inițiale. Creșterile de tarife la parcările nerezidențiale erau prevăzute într-un proiect de hotărâre, iar reducerea acestora s-a efectuat […]