Platforma Marketplace de la Facebook, lansată și în România
Platforma Marketplace de la Facebook, dezvoltată ca o alternativă a website-urilor specializate, este deja funcţională în 25 de ţări din întreaga lume şi se adresează utilizatorilor obişnuiţi sau afacerilor mici.
Facebook creează în mod constant instrumente interactive, ce vin în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor. Cel mai recent exemplu la nivel local este Marketplace, o soluţie simplă şi eficientă pentru vânzare şi cumpărare, ce necesită doar un smartphone şi o conexiune la internet.
Ideea dezvoltării unei astfel de platforme a pornit de la observarea unui comportament aproape traditional în rândul utilizatorilor: vânzarea şi cumpărarea pe Facebook este o activitate care a început în Facebook Groups şi s-a dezvoltat în mod considerabil. Peste 550 de milioane de oameni din întreaga lume accesează, în fiecare lună, grupuri dedicate vânzării şi cumpărării – de la familii ce locuiesc în acelaşi cartier, până la colecţionari de pe toate continentele.
Ce are Marketplace de oferit utilizatorilor săi?
O experienţă plăcută – profilele publice ale cumpărătorilor şi vânzătorilor pot fi cu uşurinţă consultate, la fel şi prietenii comuni sau data la care a fost creat contul de Facebook.
Idei inspirate ─ în baza informaţiilor publice, Facebook poate arăta produse potrivite preocupărilor utilizatorilor, disponibile la nivel local, astfel încât articolele dorite să fie cât mai uşor de găsit.
Accesibilitate – articolele oferite spre vânzare pot fi postate în doar câţiva paşi, sau informaţiile existente într-un grup dedicat vânzării şi cumpărării pot fi distribuite, cei interesaţi putând interacţiona direct pe Facebook.
Modalităţi de plată diferite – cash sau de la persoană la persoană
Transparenţa şi siguranţa sunt principalele avantaje ale Marketplace, unde atât vânzătorul cât şi potenţialul cumpărător interacţionează folosindu-şi profilul de Facebook. În plus, orice suspiciune legată de un produs poate fi raportată de către utilizatori, urmând ca echipa Facebook să verifice situaţia şi să elimine conţinutul nepotrivit.
-Top 3 oraşe din afara SUA: 1) Santiago, Chile; 2) Mexico City, Mexic; 3) Londra, Marea Britanie (listate în ordine descendentă, în funcţie de numărul de vânzători)
-18 milioane de articole noi au fost scoase la vânzare prin Marketplace în Statele Unite ale Americii, în luna mai 2017
-Din ianuarie 2017, volumul căutărilor în Marketplace s-a triplet la nivel global
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Bacalaureat 2025 | Probele de competențe încep luni, 27 ianuarie: Reguli noi pentru elevi în sala de examen. Calendarul complet al examenului
Bacalaureat 2025 | Probele de competențe încep luni, 27 ianuarie: Reguli noi pentru elevi în sala de examen. Calendarul complet al examenului Examenul de Bacalaureat 2025 începe pe data de 27 ianuarie 2025, cu probele de competențe. Este prima dată când elevii din clasele a XII-a și a XIII-a susțin în timpul anului școlar probele […]